Foto R1

Hehehe, ga je mij na-apen wel erg bruut geluidje die Akra toch wel in Titanium ?

Zit er soms een extra bevestiging beugel bij die stuurdemper bedoel dat is toch niet het enige bevestigingspunt dat dunne kleine boutje ?
Dat is de reden dat WP geen stuurdemper op die plek monteert maar in de stuurkuip.

gR1d
ja erg man heb ook een Tietanium }) besteld dankzij die foto,s van jou alleen moet ik er erg
lang op wachte...en ik heb het full race systeem dus klein beetje na-aap.en die stuurdemper zit ook vast aan die grote moer op de kroonplaat alleen zie je dat niet op deze foto,s zal nog wel kiekje van de andere kant maken ...
 
wat een gelul fast basterd....

r1 gelul..... :r

een stelletje monkeys zijn jullie....

goed ik ga maar weer eens van mijn gixxer genieten

he basterd ga je zaterdag ook mee een stukje
toeren....

greetings FE 8-)
 
Op donderdag 15 augustus 2002 18:33 schreef slow eddie het volgende:
wat een gelul fast basterd....


een stelletje toffe rijders zijn jullie....

goed ik ga maar weer eens van mijn krot genieten

he basterd ga je zaterdag ook mee een stukje
toeren....

greetings FE 8-)
ja ik ga natuurlijk lekker mee te toeren
wanneer zou jij je R1 ook al weer ophalen??
fast eddie...... :] })
 
Yup, ik heb je gisteren op je achterwiel voorbij zien komen. errug leuk :) en dat achtgerlicht went zekers wel :)


ps Gave motor op de achtergrond van dat plaatje met die kont. (de kleuren tenminste) Wat voor type is dat???
 
Ik ga gewoon me Laser Oval erop zetten voorlopig, heb alleen nog een verloopt stukkie nodig.

Later misschien een Arata
 
Vind deze kleur mooier, maar ja, dat is heel persoonlijk natuurlijk..... :+


full
 
stuurdemper matris gemonteerd .......
5296

Absoluut momenteel de mooiste Jap in DIE kleur maar wát zonde van die stuurdemper :( :( :( Dat past toch niet???

Had deze van Öhlins in plaats van dat gratis ding gekocht :r :r :r , Öhlins is nota-bene van Yamaha...gooi gauw weg dat roze geval (hintje).

Deze is mooi in antraciet zilver dus hij past precies bij je R1 en nog véél belangrijker, hij werkt perfect!

full


René :]
 
Oh ja, naast een PCIIIr voor je injectie/ontsteking komt er toch wel een prachtig bijpassende titanium Akrapovic EVO zonder ontsierende sticker op???

full


Even niet naar de motor kijken, ik weet ook wel dat die zwarte R1 véél mooier is... :}

René :]
 
Op donderdag 15 augustus 2002 14:54 schreef fastbasterd het volgende:ja erg man heb ook een Tietanium }) besteld dankzij die foto,s van jou alleen moet ik er erg
lang op wachte...en ik heb het full race systeem dus klein beetje na-aap....

Zonde....bij Hop Motorsport ligt nog een fonkelnieuwe Akraprovic Evo race voor een R1 voor 1050 Euro. Schijnt enkel een run op de testbank gemaakt te hebben. Nog veel geld, maar altijd goedkoper dan zelf nieuw bestellen.
 
Zonde....bij Hop Motorsport ligt nog een fonkelnieuwe Akraprovic Evo race voor een R1 voor 1050 Euro. Schijnt enkel een run op de testbank gemaakt te hebben. Nog veel geld, maar altijd goedkoper dan zelf nieuw bestellen.
volgens mij past die niet onder de 2002??????
 
Absoluut momenteel de mooiste Jap in DIE kleur maar wát zonde van die stuurdemper :( :( :( Dat past toch niet???

Had deze van Öhlins in plaats van dat gratis ding gekocht :r :r :r , Öhlins is nota-bene van Yamaha...gooi gauw weg dat roze geval (hintje).

Deze is mooi in antraciet zilver dus hij past precies bij je R1 en nog véél belangrijker, hij werkt perfect!

full


René :]
hehehehe dat roze geval is toevalig wel rood ;) past mooi bij r1 op de kuip is ook rood
en deze matris werkt nog beter !
 
Zonde....bij Hop Motorsport ligt nog een fonkelnieuwe Akraprovic Evo race voor een R1 voor 1050 Euro. Schijnt enkel een run op de testbank gemaakt te hebben. Nog veel geld, maar altijd goedkoper dan zelf nieuw bestellen.

Da's inderdaad niet echt duur, de mijne (ook een Akra EVO full race) was eind 2000 - da's dus al ff geleden - fl 2.815 maar ik heb hem voor een 'ander bedrag' bij de importeur opgepikt...hihi ;)

René :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan