Foto R1

Ja idd, t ziet er niet uit :+

en ehhh, hij kon er nog wel zon goeie prijs voor krijgen van die paardestaart op de Ring ;)

Jaja, volgend jaar komt er een nieuw pak, en dan kan Rene, want zo heet die gek, hem overnemen.

Lekker zo'n pak met 4 jaar zweet er in...... :+
 
Ligt misschien hoek waaronder de foto is genomen Gizzmo maar het ziet er zo "tussengeknutseld" uit...hmmm, steekt die pin buiten de kuip uit???

René :]

valt wel mee in het echt, je ziet er niet veel van, dus bij een foto zit er veel voor, vandaar vreemde hoek.

Pin steekt trouwens niet uit, anders was die er echt niet opgekomen.
 
hehehehe dat roze geval is toevalig wel rood ;) past mooi bij r1 op de kuip is ook rood
en deze matris werkt nog beter !

Hè, je had toch een antraciet grijs/zwarte uitvoering, daar zit toch helemaal niets roods in!?
Je foto wijkt inderdaad nogal af als ik de kleur van jouw foto vergelijk met deze http://www.twobros.com/TBR_Website_NEW/Products/Steering_Dampers/Matris_Damper.htm

Over het kwaliteitsverschil tussen deze demper en een Öhlins kan ik niets zeggen, ik zal eens opletten wat de topteams gebruiken...dan weet ik genoeg. Hij is in elk geval wel 15% goedkoper dan de Öhlins.

René :]
 
Hè, je had toch een antraciet grijs/zwarte uitvoering, daar zit toch helemaal niets roods in!?
Je foto wijkt inderdaad nogal af als ik de kleur van jouw foto vergelijk met deze http://www.twobros.com/TBR_Website_NEW/Products/Steering_Dampers/Matris_Damper.htm

Over het kwaliteitsverschil tussen deze demper en een Öhlins kan ik niets zeggen, ik zal eens opletten wat de topteams gebruiken...dan weet ik genoeg. Hij is in elk geval wel 15% goedkoper dan de Öhlins.

René :]
er zit inderdaad kwaliteitverschil tussen je hebt bij matris verschillende uitvoeringen m1 m2 m3 die op twobros.com staat is een m3 ...maar de m2 die ik heb voldoet mij prima .en in de zilver/zwarte die ik heb zit wel rood kijk maar naar de R1 op de kuip ;) foto kan inderdaad wat van kleur afwijken komt via mijn sony digitaal 8 camera ...
 
Absoluut momenteel de mooiste Jap in DIE kleur maar wát zonde van die stuurdemper :( :( :( Dat past toch niet???

Had deze van Öhlins in plaats van dat gratis ding gekocht :r :r :r , Öhlins is nota-bene van Yamaha...gooi gauw weg dat roze geval (hintje).

Deze is mooi in antraciet zilver dus hij past precies bij je R1 en nog véél belangrijker, hij werkt perfect!

full


René :]

Kan nog steeds niet tippen aan die stuurdemper van 2FAST4YOU, is helemaal een geil dingetje

(de stuurdemper natuurlijk) 8-)
 
Kan nog steeds niet tippen aan die stuurdemper van 2FAST4YOU, is helemaal een geil dingetje

(de stuurdemper natuurlijk) 8-)

JORIS! Je liet me schrikken met die opmerkingen, je sliep ook zo dicht bij hem :+ :P

Maar eh, die van Paul is idd een ontzettend vet dempertje...ziet er echt high-tech uit :}
 
JORIS! Je liet me schrikken met die opmerkingen, je sliep ook zo dicht bij hem :+ :P

Maar eh, die van Paul is idd een ontzettend vet dempertje...ziet er echt high-tech uit :}

Whoaa L :+ L

Als ik gekke dingen in m'n slaap had gedaan was Paul iig niet het eerste slachtoffer geweest. D'r waren er die dichter bij lagen te :z

:j
:)
 
Op zondag 18 augustus 2002 11:19 schreef fastbasterd het volgende:
...In de zilver/zwarte die ik heb zit wel rood kijk maar naar de R1 op de kuip ;) foto kan inderdaad wat van kleur afwijken komt via mijn sony digitaal 8 camera ...

Je bedoelt die paar vierkante cm van die R1 sticker, dat weegt toch niet op tegen die vierkante meter zilver metallic???
 
Terug
Bovenaan Onderaan