foto,s sbk assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou als ze me na 10 jaar nog niet kennen, dan was ik beledigd geweest hoor...hihi. Trouwens respect voor je dat je in zo weinig kleding rond bent gaan lopen. Ik was blij dat ik een jas aan had!
 
Nou als ze me na 10 jaar nog niet kennen, dan was ik beledigd geweest hoor...hihi. Trouwens respect voor je dat je in zo weinig kleding rond bent gaan lopen. Ik was blij dat ik een jas aan had!

Die hadden wij ook hoor ;) Alleen voor de foto's en met redelijk weer gingen die uit, dus het viel al met al best mee!
 
Ok hier de foto's. Heb ze wel een stuk verkleind hoor. Maar het gaat om het idee het.

1: cadeautje voor James. Neem al jaren iets voor hem mee, hij strekt zijn armen al bijna uit als hij mij ziet, omdat hij weet dat hij iets krijgt...hi hi

(Afbeelding)

2: Maar dan wil ik wel een handtekening in het boek dat hij geschreven heeft. Helaas zette hij mijn naam verkeerd, maar de 3 x-jes onderaan maakte het goed. Hij bedankte me voor al mijn support. Gelukkig.....dat hebben we nu zwart, uh blauw op wit!

(Afbeelding)

3: Bij Team Corona Alstare Suzuki Extra (wat een naam) in de unit. Voor de kinderen van Troy neem ik ook altijd wat mee. Dit keer een memory spel, ze waren er blij mee.

(Afbeelding)

4: En de laatste gelukkige voor een zelf ontworpen cadeautje, Ruben Xaus. Tis toch wel een schatje hoor. Weer dikke zoenen gehad als bedankje.

(Afbeelding)

5: Bij Ten Kate kon je een blik werpen in de pitbox. Erg leuk om te zien.

(Afbeelding)

6: Charpentier zit te wachten totdat hij eindelijk mag gaan rijden.

(Afbeelding)

7: Ik geloof dat Walker blij is met zijn overwinning.

(Afbeelding)

8: Was hij de eerste race te laat op de startgrid, de tweede race was Harry van Beek te vroeg.

(Afbeelding)

9: En ongeluk zit in een klein hoekje. Helaas meteen 2 van mijn favorieten eruit. Naderhand kreeg ik van Samantha Corser te horen wat er allemaal gebeurde.

(Afbeelding)

10: Ja en dan is het een stukje teruglopen naar de pitbox....

(Afbeelding)

Hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van mijn weekend. Ben benieuwd naar de foto's van jullie!

Hey das lachen als James Toseland je ieder jaar weer herkent! :)
 
Laatst bewerkt:
Canon Digitiaal spiegelreflex + 70-200mm

Iedereen die foto's heeft is verplicht ze te laten zien :9
Bijna 200 foto's geschoten, dus als er dan niks moois bij zit :)
kicken foto's falerossi :} :} ,van jou ook trouwens miss ducati :} .
lenuzz ook nog gespot vanaf hoofdtribune ,wordt binnenkort ook een BNer :Y :W
 
full

full

full

full

full
 
Nog meer foto's graag.....om een beetje in de sfeer te kunnen blijven. Mooie actiefoto's, gelukkig brachten ze het er goed vanaf. Toch wel een nadeel als je in de paddock loopt, je mist de helft van wat er op het circuit gebeurd.
 
Nog meer foto's graag.....om een beetje in de sfeer te kunnen blijven. Mooie actiefoto's, gelukkig brachten ze het er goed vanaf. Toch wel een nadeel als je in de paddock loopt, je mist de helft van wat er op het circuit gebeurd.
Ik heb je niet gezien... Ik loop ook al een jaartje of 5 rond in de paddock en word ook door iedereen herkend. écht wel vet.
Nog een hele tijd met de "Aussies" Curtain en Bayliss staan praten.
Erg relaxte kerels! 8-)
 
Er lopen zoveel mensen rond, je kan niet iedereen tegenkomen. Houd Ruben en James in de gaten en 9 van de 10 keer sta ik er wel in een straal van een meter omheen....hihi. Nee zo erg is het niet hoor. Bayliss heb ik nog niet eerder gesproken. Heb hem wel een keer kunnen verblijden met..jawel.. een cadeautje. Dat vond hij wel erg leuk, maar tot een diepgaand gesprek is het nooit gekomen. Ik geef toch liever de voorkeur aan zijn naamgenoot.
 
Er lopen zoveel mensen rond, je kan niet iedereen tegenkomen. Houd Ruben en James in de gaten en 9 van de 10 keer sta ik er wel in een straal van een meter omheen....hihi. Nee zo erg is het niet hoor. Bayliss heb ik nog niet eerder gesproken. Heb hem wel een keer kunnen verblijden met..jawel.. een cadeautje. Dat vond hij wel erg leuk, maar tot een diepgaand gesprek is het nooit gekomen. Ik geef toch liever de voorkeur aan zijn naamgenoot.
Haha, dat klopt. Ja Ruben heb ik niet heel veel gezien. James daarentegen wel.
Wat me in de paddock wel opvalt is dat de Australiers de meest relaxte kerels zijn. Muggas, Corser, Bayliss, parkes, Curtain en heerlijk relaxte gasten.
 
Nou Ruben heb ik ook maar 2 keer gezien hoor. Het is dat ik zijn verloofde bij de toiletten tegenkwam anders had ik echt gedacht dat Ruben er niet was. Hij laat zijn kop niet zo veel zien en zit vaak in de truck of het afgeloten hospitality-unit. Daar komt dus echt geen mens in he. James kom je om de haverklap tegen, die schuwt het publiek niet zo. Troy is ook een lastige. Daarom vraag ik aan zijn vrouw wanneer ik het beste kan komen, zij laat me dan wel binnen bij Corona. Aussies relaxed? Dan is het maar goed dat je op de zondag Bayliss niet tegenkwam, die was in een pestbui. Maar goed, die jongens staan al zo onder druk, ze kunnen niet altijd aardig zijn. Heb je ook nog foto's gemaakt? Wel plaatsen dan he!
 
Nou Ruben heb ik ook maar 2 keer gezien hoor. Het is dat ik zijn verloofde bij de toiletten tegenkwam anders had ik echt gedacht dat Ruben er niet was. Hij laat zijn kop niet zo veel zien en zit vaak in de truck of het afgeloten hospitality-unit. Daar komt dus echt geen mens in he. James kom je om de haverklap tegen, die schuwt het publiek niet zo. Troy is ook een lastige. Daarom vraag ik aan zijn vrouw wanneer ik het beste kan komen, zij laat me dan wel binnen bij Corona. Aussies relaxed? Dan is het maar goed dat je op de zondag Bayliss niet tegenkwam, die was in een pestbui. Maar goed, die jongens staan al zo onder druk, ze kunnen niet altijd aardig zijn. Heb je ook nog foto's gemaakt? Wel plaatsen dan he!
Ja, ik heb Troy na de 2de manche even gesproken. Toen was ie goed te spreken.
Had gewonnen. 100pnt. voor op james. En ''s avonds was ie zo relaxed. Echt een hele gave gozer. MAnnen zoals Haga die kun je beter niet te veeel lastig vallen.
Ik heb niet echt veel foto's gemaakt. Dat is al een uit de hand gelopen hobby
:P
Ik heb dit weekend heerlijk gerelaxed en rondgelopen. Races en trainingen gekeken en met allerlei coureurs e.d. gepraat. Super weekend! *D
 
Valt er in de avond nog wat te beleven dan. Ik heb ze allemaal een afscheidzoen gegeven en ben toen naar huis gegaan. Veel teams breken de boel alweer af en het lijkt me dat je dan alleen maar in de weg loopt. Misschien een idee voor volgend jaar.

Maar volgens mij brengen we het fototopic om zeep....... ;)
 
Ja, ik heb Troy na de 2de manche even gesproken. Toen was ie goed te spreken.
Had gewonnen. 100pnt. voor op james. En ''s avonds was ie zo relaxed. Echt een hele gave gozer. MAnnen zoals Haga die kun je beter niet te veeel lastig vallen.
Ik heb niet echt veel foto's gemaakt. Dat is al een uit de hand gelopen hobby
:P
Ik heb dit weekend heerlijk gerelaxed en rondgelopen. Races en trainingen gekeken en met allerlei coureurs e.d. gepraat. Super weekend! *D
Ja bij de campers (waar ik eigenlijk niet mag komen) is nog een hoop te beleven. Maar als je niet de jusite connecties hebt kun je beter gaan. Bij de hospitality's en de pitboxen loop je idd alleen maar in de weg ;)
Maar idd. We zijn hier bijna een msn gesprek aan t afwerken O-)
 
Ben ik helemaal met je eens, Chili is een supergast.

Bij de motorhomes ben ik ook wel eens geweest, ff bij Ben Bostrom aangeklopt, maar hij was er helaas niet. Kon er toen komen omdat Ruben me binnenliet.

En nu weer snel wat foto's...tis bijna geen fototopic meer...sorry.
 
en Chili is ook super vriendelijk
Jij ook....vooral tegen parapludames *D .....maar moet zeggen dat je wel een van de meest actieve pitsstewards was gisteren......en dat in dat lekkere weer, hulde... :}
 
Laatst bewerkt:
ben legrelle nog tegen gekomen zaterdag avond in de stad ik was samen met villie en missstuntie en haar vriendin daar hebben nog gezellig wat gedronken met legrelle
hij beloofde om in de strubben een burnout temaken en een wheelie zou hij ook in de stekenwal doen ( villie en ik zijn baco's) en zoals beloofd deed ie het super !!! *O* *O* *O*
0
 
Dankzij het winnen van de prijsvraag op Motorfreaks had ik een plek in vip-box van Yamaha. Helaas was van de beloofde paddocktour geen sprake...sterker nog met mijn VIP-pas kwam ik er niet eens in '( . Unieke stek en zelfs Haga kwam na de eerste manche een verhaaltje houden. Pissig na de crash? Nee hoor.....boeide hem echt geen ..... Wel een koisch ventje. Wat is een plek op het nieuwe Assen waar je echt beter bent dan de rest....grijns op zijn gezicht ..... evliwere ( Japans-Engels voor overal ).

Plaatjes dan maar. Ik maakte er 284 maar vanwege de regen mislukten er helaas erg veel. Scherpstellen doet ie dan op de vele druppels helaas. Hierbij een paar verkleinde versies voor op het MF en meer post ik er nog wel een keer.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan