foto,s sbk assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Lenuzzz, dat is stoer. Dat Barry je gewoon kent van dit forum. En die jongens, gewoon op afstappen hoor. Bij mij weten ze ook dat ik niet naar huis ga voordat er gezoend is. *O*
 
Harry.jpg
 
Mooie foto's allemaal. Het wordt tijd dat ik ook eens een andere camera ga kopen...Nog mensen foto's gemaakt van Ruben Xaus? (met of zonder motor, maakt mij niet uit ;) )
 
Wie kan mij hier trouwens vertellen wat voor pas je nodig heb om in de paddock te mogen en of die te koop zijn???? Ik had een vip-kaart van Yamaha maar kwam daarmee dus, tegen de verwachting in, niet mee de paddock in :( Ik overweeg daarom sterk om zo,n pas volgend jaar te kopen. Nu mocht ik alleen in de vip-box en op het dak van het gebouw komen en verder helaas niet. Wat uiteraard ook zeeeeer speciale plekken waren :Y Normaal zit ik altijd gewoon op een graswal, maar met dit weer vond ik de vip-box een goeie stek.
paddock ticket kan je gewoon aan de kassa kopen als extra bij je gewone kaartje ;)

maarja das typisch assen lekker moeilijk doen B| ik had een TRACK kaart om de gevallen rijders terug naar de pits te brengen *D
dus ik breng kurtis roberts terug naar zijn box kom 2 tellen later terug bij t hek vraagt dat mannetje of ik wel een kaartje heb |(

misschien ben ik nog gespot stond bij de strubben met een blauwe mini crosser :W
 
Ik heb wel twee mannen gezien die op crossmotoren de coureurs terugbrachten naar de paddock. Als jij daar 1 van was, dan heb je het wel lekker druk gehad zeg!
 
Ik werd nog bijna van de sokken gereden door haga in de paddock hij riep nog wel sorry ;o) vriendelijk die japaners
 
Dat bleek maar weer toen ik stond te kijken naar Barry Veneman (ook bepaald niet vervelend voor de oogjes ;) ) terwijl hij stond te signeren. Hij draaide zich om, keek me aan en zei: "Hey, jij bent Lenuzzz van motor-forum of niet?"

_O- whahahaha, omgekeerde wereld :+
Hahaha, geweldig! _O-

Ik moet ook zeggen dat je een opvallende verschijning bent, ik herkende je daar ook meteen van je foto's van hier. Ik wilde je ook nog even roepen, maar je stond toen net te poseren met de andere Pirelli dames op dat kleine balkon van de VIP voor de camera van RTL Motorsport (ik stond daar ook toevallig), dus dat leek me even geen goed moment ;)
 
paddock ticket kan je gewoon aan de kassa kopen als extra bij je gewone kaartje ;)

maarja das typisch assen lekker moeilijk doen B| ik had een TRACK kaart om de gevallen rijders terug naar de pits te brengen *D
dus ik breng kurtis roberts terug naar zijn box kom 2 tellen later terug bij t hek vraagt dat mannetje of ik wel een kaartje heb |(

misschien ben ik nog gespot stond bij de strubben met een blauwe mini crosser :W
dat ben je zeker .... ik heb je het hele weekend gespot ik stond als marshall in de strubben ik zat de hele tijd op die crosser van je ... maar paddock kaarten worden niet verkocht voor de "workersarea"waar de teams staan zeg maar die krijg je alleen als je bent uit genodigt of er moet werken .. zoals wij *O* *O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan