Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Foto topic van Tomcat_

Gaaf ding ja, volgens mij zit de eigenaar hier op MF, TurboFrans als ik mij niet vergis.
Correct me of i’m wrong; gs750 frame/tank/zijkapjes etc, gsxr1100 oliekoeler blok.
Met turbo ....
Heb ik ook een hele fotocollectie van die fiets.
 
Honda Fireblade
596)


Heel mooie Suzuki GSX 1100
597)


Tsja, en toe ging ik ook even binnen kijken. Daar kan toch eigenlijk weinig staan wat hier geplaatst kan worden, zeker geen nieuwe fiets. Maar uitzonderingen bevestigen de regel. Dus toen ik de nieuwe Katana voor het eerst het zag vond ik een paar fotos wel de moeite. Ik denk dat ik een grijze mooier vind, maar deze is (voor een nieuwe motor dan) toch wel geslaagd.....
598)
 
Gisteren naar streekmuseum Hoeve Strobol in Nijnsel geweest. Daar stonden ook een aantal oude motorfietsen, Die zal ik hier tzt als het uitkomt ook posten.
Vandaag verder met de bezoekers parkeerplaats.
We beginnen met een Honda CB1300. Prachtig mooie motor, voor een min of meer moderne motor dan. Zit een beetje in de categorie ZRX1200, XJR1300, GSX1400
606)


En er waren er zelfs twee. De onderstaande met heel apart kleurenschema. Ik weet niet of ik dat nu mooier vind.
607)


Ducati heeft veel fans. Valentino Rossi ook. Maar de combinatie werkte helemaal niet. Dus of je daar dan een replica van wilt hebben?
608)


609)


Dan gauw een motor die hier wat leeftijd betreft wel kan, een aangepaste Kawasaki GPz900R
Ik zie superbike stuur, andere wielen en voorrem. Waarschijnlijk compleet andere voorvork?
Is die tellerset wel origineel zo?
610)
 
Ik zie voorvork van een zx10 ‘89, achterwiel zzr1100 , tellerset van een vroege zx9r (volgens mij)
 
Bedankt KawaSuz voor de aanvullende informatie.
Suzuki 1200 N Bandit
611)


Suzuki GSX 1400.
Ik zie daar nu pas een extra retour olieleidig, terwijl dat toch geen subtiel aangebracht leidinkje is.....
612)


Kawasaki ZRX 1100
613)
 
Die extra leiding op de GSX1400 gaat van de vulplug opening naar een kleine oil catch can me breather en functioneert als een extra motor ontluchting.
 
Vreemde plek zo boven de Koppeling die gooit mega veel olie in het rond meestal plaats je een slang op het blok boven de bak
en dan naar een oil catch can en dan naar de achterkant van de motor . op de Suzuki vind Ik het erg raar staan . jammer en onhandig .
 
Die lichtblauwe ZRX ,dat moet haast mijn ouwe zijn nieuw gekocht in 98 ,een jaartje gehad ,hij ziet er nog wel rete-netjes uit
 
Die extra leiding op de GSX1400 gaat van de vulplug opening naar een kleine oil catch can me breather en functioneert als een extra motor ontluchting.
Ok, heeft deze motor dat nodig dan? Zal ongetwijfeld een gedachte achter zitten/ervaring mee zijn.

Dan een paar foto's van een heel erg leuk verbouwde Honda CB 750 C , zeg maar de custum uitvoering van de Bol d'or die bij de 750 dan weer geen Bol d'or mag heten. Heel erg leuke fiets.
614)


615)


615


616)