Foto topic van Tomcat_

:P hele discussie hier. Nou voorlopig geen trikes dan maar. Niet dat ik verder foto's heb.....;)

Vandaag beginnen met een Kawasaki, maar dan wat is het precies. Een 2 cilinder. Z750 of is het een 400?
1465)
HPIM3781.JPG


En dan nog zoiets. Lijkt me een Yamaha XS 650 blok. Zadel van een Honda CX500? Enkelzijdige achterbrug van een Hawk 650?
1466)
HPIM3782.JPG


Van deze kon ik gewoon ff het kenteken checken. BSA B33 500CC 1 cilinder eerste toelating 1956.
Zeer grappig om te vermelden is dat de toenmalige eigenaar deze op zijn naam heeft gezet in 1965 en de motor nu 55 jaar later nog steeds heeft.
1467)
HPIM3783.JPG
 
Nee, het is echt een XS650 blok, alleen is ie flink gemodificeerd.
Aangepast naar hydraulische koppeling en nog wel meer. Hier wat info, wat er op het dekseltje staat kan ik ook niet zien helaas.
 
Ik vind zo'n RC8 wel wat hebben. Zijn niet lang op de markt geweest, geen idee waarom KTM hier niet mee is doorgegaan.
KTM mag dan al jaren meedoen met asfaltcrossen, voor mij is en blijft het een zandmerk. Waarschijnlijk ook voor de liefhebbers van dit soort no nonsens karakter superbikes, die uiteindelijk voor een Ducati gaan.
 
Ik vind zo'n RC8 wel wat hebben. Zijn niet lang op de markt geweest, geen idee waarom KTM hier niet mee is doorgegaan.
Denk net als bij de Hobda VTR1000-SP; de kosten waren simpelweg te hoog, vraag te laag..
Sprak iemand van KTM tijdens de MotoGP van Oostenrijk, die zei dat als hij 1 euro kreeg van eenieder die naar een RC8 vroeg, hij miljonair zou zijn. Maar, hij voegde er aan toe dat als hij dan vroeg "ga je er dan 100% zeker ook een kopen, ongeacht de prijs, dan was het antwoord... nee.."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan