Foto topic van Tomcat_

Mooi spul! ook grappig al die kicxstart stickertjes... denk niet dat veel mensen die nu nog op hun motor zouden plakken.. is dat dan ook een voorbeeld van de teloorgang van geprinte media?
 
Wat betreft die Kicxstart stickers hier is er nog eentje :t ik plak ze op mijn machine is tie echt sneller van geworden _O-
 

Bijlagen

  • IMG_2585 (2).JPG
    IMG_2585 (2).JPG
    186,7 KB · Weergaven: 10
Een vriend van mij had de ‘life begins at 180’ sticker op zijn ZXR. Bij een routinecontrole vertelde de politie dat ze net een dode jongen hadden opgeraapt met dezelfde sticker op zijn motor. Ook zei de agent extra te letten op types met Kixstart stickers. Het zal wel.
 
Mooi spul! ook grappig al die kicxstart stickertjes... denk niet dat veel mensen die nu nog op hun motor zouden plakken.. is dat dan ook een voorbeeld van de teloorgang van geprinte media?
De Kicxstart was gewoon niet leuk meer nadat ze bij een grote uitgeverij gingen. In de beginjaren waren ze brutaal en zeiden het ook als er iets niet naar hun zin was. Luchtgekoelde Italiaanse twins waren alles, BMW was kud en op een toerfiets wilde je nog niet dood gevonden worden. Na hun commerciele overstap gingen ze blije verhalen schrijven over een GTR1000 en een XBR500, daar koop ik de Kicxstart niet voor.
 
De XBR vind ik nog wel leuk ;).
Ik kocht vroeger nog wel eens een kicxstart maar heb dat in jaren al niet meer gedaan, inderdaad omdat de focus voor mijn gevoel redelijk verschoof naar meer tour en andere ouwelullen spul (zal ook aan de gemiddelde leeftijd van de NLse motorrijder liggen)
Mijn eigen interesse is inmiddels ook enigszins verschoven ;)
 
Ja in het begin schreven ze best ook wel brutaal , daar konden bij Motor en Moto 73 nog wat leren .:Y
Vond het een goed blad en in het Zwart wit had ook nog wel wat , ben er jaren ook lid van geweest .
Vroeger had je ook de Kicxstart toer dat was ook altijd wel een feest een weekje met een 200 man knallen door Duitsland .
Ben er zelf ook verschillende keren mee op pad geweest prachtig .
 
Hoi.

Dat zijn we al. :+

Kickstart viel hier ook altijd op de mat, totdat de commercie de boel overnam en ze zonken tot op het vivo van Moto73.
Toen was ik er wel klaar mee.

Groeten, Paul.
 
Heel mooie fiets, niet of heel netjes gerestaureerd. Maar wat zou die zwarte wartel op het carter, onder de carburateur nu zijn?
 
Onderste lijkt me een laser uitlaat. Bovenste heeft behalve die Kerker uitlaat ook een onderspoiler en andere stuurhelften. Ik had destijds telefix clip-ons op m'n GSX 750 ES van 1986-8. En ja Kees Vetje, ik vind het zeker een fijne fiets. Rijdt best wel lekker. Ik heb dus in 1986 deze nieuwe gekocht:
GSX 750 ES Kees.jpg


In 2006 kocht ik die rood-zwarte 2e hand voor 630 euro.
HPIM1915.jpg

Die heb ik inmiddels al bijna 15 jaar. Ik heb nog een GSX 750 ES gehad, en dan werkelijk gekregen. In 2011 kreeg ik van een vriend van me deze motor:
HPIM3435.jpg

Deze heb ik hier voorzien van een andere uitlaat en voorkant en achterwiel en rem van GSX 750 F. Maar goed dan heb je dus 2 "dezelfde" motoren. Nadeel is dan zo'n 4 in één gestapelde uitlaatbochten heeft. Ik vind mezelf een voorzichtige oude lullen rijstijl hebben, maar blijkbaar ben ik toch te onvoorzichtig met stoepranden. In 2016 kon ik deze ruilen tegen deze Suzuki Katana:
20190601_112557_1080.jpg

Dat kon ik niet laten lopen, ondanks dat deze motor nu nog steeds niet klaar is. Dit blok is wel een generatie ouder dan dat van een GSX 750 ES. Maar de klapkat is natuurlijk ook gewoon een GSX 750 ES maar dan met andere kleren aan.
HPIM5573_1920_1080.jpg

Persoonlijk vind ik die 750-jes erg lekker rijden.
 
Och ja, we moeten toch wat te zwammen hebben. Ik heb overigens nog een GSX 750 ES gehad, maar dat was een sloper. Die heb ik gebruikt om die wit/blauwe mee op te knappen:
HPIM0526.jpg


HPIM0527.jpg


HPIM0529.jpg


Maar goed, deze gedemonteerd dus....
 
Tegenwoordig heeft bijna iedereen een telefoon met camera opzak en ik ook. Handig als ik rond kijk waar er ergens motorfietsen zijn geparkeerd. Na 2010 kan ik niet echt meer warmlopen voor de huidige mode en daardoor nauwelijks foto’s gemaakt in het wild.
9DDD1312-32CB-470C-A2DF-64F13DFC7173.jpeg
Doe mij dan de ‘dikker reet’ modellering van de jaren 80 en 90. Ik ben van 1991 tot 2015 gelukkig geweest met deze K75S
 
Terug
Bovenaan Onderaan