Foto topic van Tomcat_

_MG_1967 (2)29.jpg

Volgens mij heb ik op Oss (2018) dezelfde fiets met een andere rijder gekiekt..
 
Laatst bewerkt:
oss 2019, van 2018 heb ik niet meer op de HD schijf, maar er staan er nog wel enkele op flickr
 
Ach ja, ik heb zelf nog veel meer kritiek op de foto's. Ze zijn zowel fotografisch als technisch gesproken onder de maat. Het zijn dan ook meer kiekjes waarbij je kan zien wat er was. Ook zijn deze inmiddels 7 jaar geleden gemaakt. Ik had graag wat nieuwere foto's gedeeld, maar alle evenmenten waar ik naartoe had gewild gaan niet door.........................dus vermaak ik mezelf en anderen door maar wat "ouwe troep" te posten. Idd veel foto's van hetzelfde standpunt. Valt vaak niet mee om een goed standpunt te vinden. Hier was ik ook voor het eerst. Bovendien maar ik van zoiets ook een gezellig toerritje en ga dan wat foto's maken. Ik ben dus zeker niet "alleen maar" voor de foto's onderweg. Het is echt de combi. Dat geldt ook voor de andere onderwerpen die ik fotografeer:
IMG_7120_30+86.jpg
 
Op het coureur terrein bij de classic races tijdens de briefing.
Zijn er hesjes voor fotografen, je kan dan het binnen terrein op, en dat geeft al veel betere plekjes voor foto's.
Tegen prestatie is vaak dat men de fotos wil gebruiken voor sociaal media en 2 motorbladen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan