foto's van montage navigatie

Je schaft geen type navigatie aan a.d.v. hoe je het moet bevestigen. Dat zou wel erg idioot zijn. Je gaat er gewoon vanuit dat alle systemen toepasbaar zijn. Maar goed, al zou dat niet zo zijn (in mijn geval dus) dan moet ik een extra bevestiging kopen, want een navigatie koop je als pakket en daar zit de bevestiging al dus in. :X

Type navigatie moet iedereen zelf weten...... daar zeg ik niks over..... wel over de bevestiging.

Universeel is vaak nou net niet ideale, voor jou dan en dat bedoel ik.

Maar surf eens rond, vast en zeker goedkope oplossingen.
 
Als er ruimte voor is, kan je het standaard type RAM-mount van de zumo (P) ook heel mooi op een andere manier gebruiken! :]
zumo_p2.jpg

zumo_p1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb via Gixxer.com een topic gevonden met iemand die volgens mij ook zo'n systeem heeft.

Neilvx;3209895 zei:
I use a ram mount on mine

CIMG0569.jpg


Modified newer Tomtom one braket to fit my older style tomtom one and iPhone on it

CIMG0570.jpg


CIMG0571.jpg

Alleen dan met de houder van de TomTom natuurlijk. Lijkt me wel een ideaal systeem...
 
@Smokey-RR

Ik dezelfde "ram" op m'n cbr1000f, zit perfect...
Muurvast en trillingsvrij... en "optisch" niet te storend zonder houder.
 
Heb via Gixxer.com een topic gevonden met iemand die volgens mij ook zo'n systeem heeft.Alleen dan met de houder van de TomTom natuurlijk. Lijkt me wel een ideaal systeem...


Heb dit systeem ook besteld, ben aan het wachten op de levering...

Vond het een mooie manier, GPS zit goed in het midden, en als je de houder eraf haalt blijft er niet veel achter op de motor. Komt trouwens op een SV650 K4, heb de tip gekregen van iemand uit het SV topic van iemand die er al 1 gemonteerd heeft.
 
Even snel wat foto's gemaakt..
Ik vind het een perfect systeem.

r1.JPG


r2.JPG


r3.JPG


Even zoeken wat de makkelijkste stand is, vastdraaien en klaar...
 
Hier even een piccie van de montage op mijn Tuono:

full


Deze positie is ideaal omdat de cocpit mooi laag zit. Hij zit mooi achter de ruit op een stukje hoeklijn waar ik een aluminium blokje op heb gemonteerd. Hier zitten weer 4 tapgaatjes M4 in waar de houder op zit geschroefd.
 
ram mount item ''p'' in het midden van het stuur en item ''i'' en ''d''als klemstuk naar mijn garmin



 
Laatst bewerkt:
Jemig, wat zijn die dingen ook allemaal huge! Je ziet op sommigen de tellerpartij niet eens meer.
 
Foto van een TomTom one V2 op mijn tuono.

Helaas heeft de TomTom de geest gegeven na 2 jaar intensief gebruik.

Dus nu ga ik voor een zumo 550 of 660
full
 
Tja, dat is ook geen motor navigatie..


Ik moet zeggen dat je hem prima kan gebruiken op de motor.

Geen last van vocht e.d.

Je kan dankzij de Reisplanner,prima motorroutes invoeren ,die thuis op de pc gemaakt zijn.

Via Tyre of onroute.

Max 50 tussenpunten,maar dat gaat prima tot een 400km dagtocht,anders ff opsplitsen .
Hij is overgens kapot doordat hij klem heeft gezeten in het dashboordkassie,ruitje stuk.

voor dat geld 120,- euro voldeed hij prima,heeft het 50000 km op de motor probleemloos volgehouden
 
Heb een hele mooie oplossing gevonden : Web Server's Default Page
Deze man maakt nu ook aluminium navigatiesteunen voor bijna elke motor, natuurlijk net niet voor mijn Moto Morini Corsaro, maar na een beetje passen en meten word er nu een steun voor mij op maat gemaakt.

full
 
@Smokey-RR

Ik dezelfde "ram" op m'n cbr1000f, zit perfect...
Muurvast en trillingsvrij... en "optisch" niet te storend zonder houder.

Hey Blok, past bij jou de bijgeleverde rubber plug wel goed in het balhoofd? Ik heb een CBR600f en daarvan is het balhoofd erg ruim waardoor ik eigenlijk het dikste deel van de plug op maat zou moeten snijden om 'm te laten passen.
Ben daarom wel benieuwd hoe jij dat gedaan hebt.
 
Hey Blok, past bij jou de bijgeleverde rubber plug wel goed in het balhoofd? Ik heb een CBR600f en daarvan is het balhoofd erg ruim waardoor ik eigenlijk het dikste deel van de plug op maat zou moeten snijden om 'm te laten passen.
Ben daarom wel benieuwd hoe jij dat gedaan hebt.
Na wat hulp van vriendlief en een bevestigend berichtje van Blok heb ik dus hetzelfde systeem als Blok gebruikt. Afgelopen dagen flink uitgeprobeerd en het zit echt muurvast. En dat voor slechts 25 euro...
 
Terug
Bovenaan Onderaan