Foto's van onze gixxers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nu weet ik nog steeds niet hoe het moet ;( .

En over die rare randen, kzal mijn best doen om wat schuiner de bocht door te gaan. Ben nog niet zo'n ervaren coureur O-) .

Maareh hoezo eigenlijk niet?

laatmaar... en ik moet ook weer beginnen hoor met die randen weg te rijden.. eerst maar es wennen aan mn nwe. motor ;)
en foto's plaatsen doe je door die link die jij plaatste tussen het volgende te zetten
img ]       die laatste spatie voor ] weglaten.
 
Hoi GSX er's ik heb nog een Yoshimura Tri-Oval TRS Demper van Edelstaal.
Een hagel nieuwe demper passend op een GSXR-600 en een GSXR-750 voor de bouwjaren 2000-2003. Voor 445 eurotjes mag je hem overnemen. Alleen de stickertjes heb ik niet meer '( .............

Bijlage: tri yosi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey bedankt Nos[NL], tis dus gewoon heel erg simpel html-len.
Het gaat de laatste tijd idd btur met de bochtjes, was ff wennen, dit was eigenlijk mijn eerste tweewieler (fietsen uitgesloten :) ), dus vandaar.
 
More info please!

laat eens wat sepcs ziet...pk's, acceleratie etc
en als je een dyno'tje hebt zien we die natuurlijk
ook graag.... verder mooie bike en leuke knee-down.

Post ook eens een fototje als ie niet zo snel rijd
kunnen we de bike beter zien....

we zien het wel... :}
 
GSXR rijders, ik heb nog een Yoshimura TRS Tri Oval Carbon demper voor een GSX750R en een GSX600R voor de bouwjaren 2000-2003,slechts 200 kilometer mee gereden dus als nieuw. Het is de Race uitvoering 96-102 decibel......... Nieuw prijs rond de 800 euro.Mag weg voor 500 eurotjes

 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 04 februari 2004 21:51 schreef yohammer het volgende:
GSXR rijders, ik heb nog een Yoshimura TRS Tri Oval Carbon demper voor een GSX750R en een GSX600R voor de bouwjaren 2000-2003,slechts 200 kilometer mee gereden dus als nieuw. Het is de Race uitvoering 96-102 decibel......... Nieuw prijs over de 800 euro.Mag weg voor 525 eurotjes

GEZOCHT EN GEVONDEN!
 
in het echt is ie groter hoor, dat kan ik je verzekeren!!!

dadelijk de kentekenplaat erop schroeven en dan mijn eerste rondje maken!!

kan niet wachtern }) 8-)

groeten PAUL
 
Zal na de winter ook weleens een piccie hier neer gooien. Is nu de moeite niet. Gixxer 750 uit 2002 helemaal origineel op een iets afgezaagd spatbord en valblokken na. Blauw wit btw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan