Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je de uitlaatbeugel nog?Iemand interesse in een uitlaat beugel voor de FZ8?
Tevens nog een linkpijp in de garage liggen voor een FZ1.
Ik denk dat e10 prima kan, zou inderdaad misschien voor de winterstalling dan wat anders er in gooien. Maar moet zeggen dat mijne best wel lang stil gestaan heeft ( ongeveer 4 maanden door buitenland stage) maar wel met e10 er in. Maar was geen probleem toen ik weer thuis was en de eerste keer op stapteDe motorzaak adviseerde mij E5 (dus Euro98), maar mijn zwager tankte een keer vol met E10 toen hij een ritje ging maken, ik merkte niet echt groot verschil qua "anders" rijden. Gezien ik de laatste tijd vaker rijd, is het niet altijd een pretje om E5 in te gooien in deze tijd .
Ik ga nu even een tijd ook lekker E10 tanken en vóór de winter de laatste tankbeurt E5 in doen.
Thanks voor jullie reacties!
Is inmiddels verkochtHeb je de uitlaatbeugel nog?
Wist niet dat er nog een topic was, de andere is dus voor de gekuipte en dit voor de nakeds?
Niet meer nodig, heb nu een demper+ linkpijp gekocht.@JorisZ ik heb misschien nog een linkpijp voor je liggen. Stuur me ff een pb-tje met je aansluitdiameter.
Gewoon zelf afgesteld?Een quickshifter bedoel je? Die had ik op mijn fz8. Liep als boter er door. Heerlijk! Van healtech
Schakel altijd op zonder gebruik van koppeling, dat is geen probleem en gaat razendsnelWie heeft hier allemaal een shifter? En blijft de bak heel?
Jij doet zelf quickshiften, gas dicht en doorduwen ? Zoals in de motorcrossSchakel altijd op zonder gebruik van koppeling, dat is geen probleem en gaat razendsnel
Ja gaat snelJij doet zelf quickshiften, gas dicht en doorduwen ? Zoals in de motorcross
Je vergeet per ongeluk de koppeling te gebruikenhaha heel toevallig vorig week ook (per ongeluk) zelf ge-quickshift...is dat goed nederlands? Ging ook soepel, ik schakelde daarna een paar keer zo, zonder doorduwen gas los inderdaad.
Alleen terug shiften toch maar liever de clutch inknijpen, maar soms gaat dat ook per ongeluk on-gecluched hihi
Je hebt toch voeten ook?Hier geen abs. Maar scheelt sowieso als je wat plakjes hebt om onder het achterwiel te stoppen zodat je het wiel niet teveel omhoog hoeft te tillen. Op m'n eerste R1 was het wiel zo gewisseld, toen hoefde je de remklauw er niet tussen te steken. Tegenwoordig is het bijna niet te doen in je eentje.