FZR-wegtrek-topic

Waar ligt het aan?

  • FZR kwaal

    Stemmen: 1 4,3%
  • Verrotte koppeling

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dash kan niet rijden...

    Stemmen: 22 95,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
idd, R6 remklauwen. maar dan moet je ook de bevestigingsbeugel hebben denk ik? En kan zoiets achter ook?
Het stuur is origineel. Ben er denk ik wel blij mee dat dat zo is; het oogt namelijk in het echt wel mooi en vind het persoonlijk beter sturen denk ik als een streetfighter stuur.
Enige wat ik er op de foto niet uit vind zien is het kuipje, maar ja... in het echt kan het wel, en een kuipje is puir persoonlijk en makkelijk te vervangen. *D

Duidelijkere foto's volgen nog hoor. :]
En het is een Amerikaan, maar het probleempje is dat het temp-meter-glaasje weg is(das ook echt het enige wat mis is met de motor _O- _O- _O- ), maar dat schijnt niet nieuw te koop te zijn, voor een amerikaan.
Dus ff europese tellers regelen.
Maar haal de motor pas woensdag op, dus nog ff wat slapeloze nachten. :Z
 
Van mij af is er iig animo voor want;
HEB ER EEN GEKOCHT!!! *O* *D :] *O* *O*
Net vanavond een aangeschaft; volgende week ophalen.
Echt een kickeh streetfighter...
alleen nu nog ff de foto's hier zien te plaatsen.(ze staan nog niet online geloof ik.)
Oh, en al mijn twijfels over het vermogen van een FZR 600; Als sneeuw voor de zon!
Zodra het ding boven de 7000rpm komt; whoaah; ideale beginnersracer. }) whahaa.

Die link lag m trouwens waarschijnlijk aan de beveiliging op mijn werk; baas wil misschien niet dat ik die site opging ofzo. weet niet. Dus nog maar eens kijken op fzrclub.nl en ff aanmelden.

Ik vind um... eh apart. ok, ok. ik vind hem lelijk maar dat gaat jou niks an he?
veel plezier er mee en dat je er geen mechanische problemen mee krijgt. :Y
 
idd, R6 remklauwen. maar dan moet je ook de bevestigingsbeugel hebben denk ik? En kan zoiets achter ook?
Het stuur is origineel. Ben er denk ik wel blij mee dat dat zo is; het oogt namelijk in het echt wel mooi en vind het persoonlijk beter sturen denk ik als een streetfighter stuur.
Enige wat ik er op de foto niet uit vind zien is het kuipje, maar ja... in het echt kan het wel, en een kuipje is puir persoonlijk en makkelijk te vervangen. *D

Duidelijkere foto's volgen nog hoor. :]
En het is een Amerikaan, maar het probleempje is dat het temp-meter-glaasje weg is(das ook echt het enige wat mis is met de motor _O- _O- _O- ), maar dat schijnt niet nieuw te koop te zijn, voor een amerikaan.
Dus ff europese tellers regelen.
Maar haal de motor pas woensdag op, dus nog ff wat slapeloze nachten. :Z

Wacht nee ja dat is ook zo,bij die enkelzuigerremklauwen schijnt dat niet te passen nee dan zou je dus andere voorpoten moeten :N
 
hey Dash,
maakt niet uit hoor; ieder zijn smaak...
Moet je heel eerlijk bekennen; moest zelf eigenlijk nooit iets van streetfighters hebben. ik heb zelf liever een volledige kuip, maar hoe meer fighters ik zie, hoe acceptabeler ik het ga vinden. En het rijdt super.

En zoals ik al zei; die stuurkuip is waarschijnlijk te koop eind volgende week _O- *O* *O*

Plus het feit; 800,-euro? en dan super in de lak, super lopend blokkie en alles gewoon mooi, werkend en netjes. wat wil je nog meer... :?
 
hey Dash,
maakt niet uit hoor; ieder zijn smaak...
Moet je heel eerlijk bekennen; moest zelf eigenlijk nooit iets van streetfighters hebben. ik heb zelf liever een volledige kuip, maar hoe meer fighters ik zie, hoe acceptabeler ik het ga vinden. En het rijdt super.

En zoals ik al zei; die stuurkuip is waarschijnlijk te koop eind volgende week _O- *O* *O*

Plus het feit; 800,-euro? en dan super in de lak, super lopend blokkie en alles gewoon mooi, werkend en netjes. wat wil je nog meer... :?


Whow. Das echt geen geld. :]

Dat is nog eens leuk rijden :9
 
Wanneer heeft ie voor het laatst onderhoud gehad, onderhoud kan namelijk een aardige kostenpost zijn. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de motorzaak voor een grote beurt voor de fizzer, maar daar wordt je ff niet vrolijk van... '( (gelukkig ben ik geen student meer en kan ik het nu lijden)

Gast bij de motorzaak stond wel ff raar te kijken toen ik na 2 en halve maand al weer een nieuw achterbandje bestelde.. _O-
 
dat dacht ik ook _O-

Dus was al op het ergste voorbereid toen ik ging kijken bij het ding.
Blijkt hij in een prachtig vers jasje te zitten.
Super mooi te lopen.
Mooie einddemper+ andere eindemper+ originele einddemper.
Allemaal mooi gepolijste dingetjes.
Noem maar op.
Alleen 1 inlaatrubber vertoonde volgens mij droogtescheurtjes.
Maar ja; dynojet kitje erin, en dan gelijk die rubbers ff vervangen.
 
onderhoud? ja, bougietjes; paar euro de stuk(krijg 35% korting).
Oliefilter; binnenfilter;dus maar paar eurotjes.
Luchtfilter; gelijk met dynojet kit K&N kelkjes monteren.
Banden zijn al vrij nieuw.
Dus onderhoud valt voor mij mee; heb alle monteursdiploma's en zat ervaring.,
 
maar hij is goed onderhouden hoor. ik doe alleen wel ff het grote beurtje.
Wnat voor die paar euro's dat dat voor mij kost, rijd je toch met een prettiger gevoel.
 
Moet je heel eerlijk bekennen; moest zelf eigenlijk nooit iets van streetfighters hebben. ik heb zelf liever een volledige kuip. En het rijdt super.
idd volle kuip staat vele malen mooier maar zonder kuipen rijd vele malen mooier.
 
maat van me zat altijd te drammen: Joh; koop toch een streetfighter;das veel stoerder.
Dacht ik altijd; ja, maar het bied veel minder bescherming tegen de wind.
Maar deze motor kwam nu toevallig op mijn pad, en ik dacht van dan zet ik er wel weer een kuip op, maar toen ik m zag..... en toen ik een rondje had gereden......
ik was gewoon verkocht.
 
maat van me zat altijd te drammen: Joh; koop toch een streetfighter;das veel stoerder.
Dacht ik altijd; ja, maar het bied veel minder bescherming tegen de wind.
Maar deze motor kwam nu toevallig op mijn pad, en ik dacht van dan zet ik er wel weer een kuip op, maar toen ik m zag..... en toen ik een rondje had gereden......
ik was gewoon verkocht.

Blij dat je er trots op ben.

als je geen problemen krijgt is het een top koopie. :}
 
Heb nog gekeken of je toevallig uit belgie kom maar zo is het zeker een kooppie !
En kuipdelen zijn niet zo moeilijk te krijgen.
 
het is gelukt. jaja. vandaag op de Heggeschaar gereden. :]
kwam in Hoorn bij de stoplichten een klassieke sjonny naast me staan. B|

wou spelen. ik twijfelen... als ie me pakt op dit ding ga ik janken...

allebei bleren op groen. en ik vermorzelde hem. whoopie.
hij kan het dus toch. tering veel gas geven en hoge toeren houden is de trick.
weer een zorg minder. ;)
 
het is gelukt. jaja. vandaag op de Heggeschaar gereden. :]
kwam in Hoorn bij de stoplichten een klassieke sjonny naast me staan. B|

wou spelen. ik twijfelen... als ie me pakt op dit ding ga ik janken...

allebei bleren op groen. en ik vermorzelde hem. whoopie.
hij kan het dus toch. tering veel gas geven en hoge toeren houden is de trick.
weer een zorg minder. ;)

Was denk ik dan een "optisch getunede" hoop plastic,en het 1.1 logo vervangen door een gti twin cam turbo logo _O-


Zelf trouwens vandaag ook ff aan het stoplicht sprinten geweest,tegen een husqvarna? enduro ding,gingen ongeveer gelijk op....geweldig *O* allebei met open uitlaat alleen kwam er bij hem ipv een hoop kleine 1 dikke vette knal uit met gas dicht :}
 
hey oma. nog niet dood?

anyway. het lukt nou. hij gaat als een (25kw) raket :o
tricky koppeling. maar ik denk dat die nieuwe roze handvatten geholpen hebben. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan