Ga nu (Woensdag) NIET over de afsluitdijk !

PieterGSXR

Die hard MF'er
16 sep 2003
278
0
Als je niet perse erover moet met je motor kijk uit, er is daar nu een ware muggenplaag. Ik ben net 3 uren bezig geweest om mijn motor en pak enz. te reinigen, een drama, alles aan de voorkant was Zwart van die rotbeesten, het wordt 1 grote smurrie, na 15 km kun je gewoon stoppen omdat je letterliojk niets meer door je vizier heen ziet !
vr.groet, PieterGSXR
 
Gewoon een keer door de regen rijden, zijn ze zo weer weg. :Y

Mooi weerrijders... Eén spatje op motor of pak en ze zijn in alle staten. :N

})
 
Collega van me moet er iedere dag door met de auto. Hij vertelde het met al.


Ach nu kun je de echte bikers met potje helm en brede glimlach tenminste herkennen aan het vlees tussen de tanden :+
 
motorrijder.jpg
 
is niet alleen op de afsluitdijk, net ff in duitsland een barracuda op wezenhalen, heb 2 x onderweg de voorruit van alle lijken moeten ontdoen (daar ging mijn record) :( :( :( :( :( :(
 
@ TS:

zeker mijn motor niet gezien na 4 weken niet wassen
massagraf voor vliegen en muggen
en dankzij de vogelstront zal al dat stuifmeel (wat is blijven plakken wegens
de hars van de bomen) spontaan kunnen ontkiemen
..hopelijk in vleesetende planten, is dat vliegenprobleem ook opgelost
 
Had ik ook es in de Flevopolder . Ik dacht dat het donker werd , deed het vizier omhoog en het was weer licht ! _O- Daarom rij ik nu met een potje en zonnebril . zonnebril is snel weer schoon :]
 
ach dat was afgelopen zaterdag ook al zo en het zal waarschijnlijk ook nog wel even aanhouden. ik kon na een ritje over de dijk ook duidelijk zien dat de lichtopbrengst van de koplampen duidelijk minder was geworden door al die lijkjes. maar als je het niet in in laat bakken is je motor zo weer schoon hoor en een pak kan vaak gewoon in de was en wordt dan ook weer schoon en het kost geen eens moeite. of tewel niet zeuren rijden het poetsen achteraf hoort er gewoon bij
 
Nu al klagen.... :N

Op zeer korte termijn hebben de spreeuwen ook door dat er muggen zijn op de afsluitdijk + dijk Lelystad-Enkhuizen.

Vogel-lijkjes op je motorpak; dat geeft pas rotzooi :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan