Ga nu (Woensdag) NIET over de afsluitdijk !

Best wat 'mooiweerrijders-weer-he'-reacties. -O-

Ik weet waar TS het over heeft en ben geen aleenmooiweerrijder. Vorig jaar halverwege de afsluitdijk en aan het eind nog een keer een poetsstop gemaakt omdat zo door rijden niet verantwoord was: ik zag nauwelijks nog wat.
 
Mooi die gaan we 4 keer heen en weer rijden


Best geinig doen we een wedstrijdje ..wie is het zwarts vd muggen ;) _O- _O- _O-
 
Weet je dat zo'n insectenkerkhof echt ontzettend hard stinkt zodra je ze weer los gaat weken...

Maar goed, wanneer gaan we ;)
 
Schemering en 'begin voorjaar'... dat zijn de key-ingredients voor een eiwitrijk motordieet.
Ik zat ook helemaal onder na een ritje in de schemering tussen Schoonhoven en Gouda. Morgen de motor maar eens ontdoen van de lijken...
 
Yo, reed er 5 mei ook over en het barstte er toen ook al van de muggenwolken. Vooral op de kop bij Den Oever. Toch zaten ze vooral boven de berm. Mooi gezicht trouwens. Heeft het niets te maken met het maaien van de berm?
 
Best wat 'mooiweerrijders-weer-he'-reacties. -O-

Ik weet waar TS het over heeft en ben geen aleenmooiweerrijder. Vorig jaar halverwege de afsluitdijk en aan het eind nog een keer een poetsstop gemaakt omdat zo door rijden niet verantwoord was: ik zag nauwelijks nog wat.

toch fijn om te lezen dat de muggen er zelf ook last van hebben _O-

Maar als ik de topictitel letterlijk lees zijn de vliegen enz morgen dus niet meer aanwezig op de afsluitdijk *D :]

enenenenenen??!?! heeft TS zich aan zijn woord gehouden??
 
Ik zag ze daar tennissen eerst...maar nadat ik wat dichter bij was (en m'n vizier had schoongeveegd) zag ik PieterGSX op en neer huppelen met zijn...

full



BTW, voor de mensen die het ding niet kennen FOETSIE! :Y

Ik moet zeggen...het werkt wel ideaal hoor. :}

En voor de mensen die van electrosex houden...Voila! :+
 
Wat is het laatste wat bij die insect door zijn/haar hersens heen gaat op moment van impact? :?































Zijn / haar achterwerk. :Z :Z
 
Mocht u vandaag last hebben van laagvliegend gespuis als muggen,vliegen,vogels e.d. hebben dan raad ik u aan de TS aan te klagen omdat hij gisteren beweerde (zie topictitel) alleen woensdag tot last zoudenzijn.

8-)

Mooi die gaan we 4 keer heen en weer rijden


Best geinig doen we een wedstrijdje ..wie is het zwarts vd muggen ;) _O- _O- _O-

Wedstrijdje wie het langst heen en weer kan rijden zonder poetsbeurt , zo blijft het rijden spannend })
 
Mensen die geen vlieg kwaad doen zijn meestal te traag om er een te vangen...

Dus vrij vertaald....als je maar hard genoeg rijd heb je er geen last van... :?

Hmm...zit wat in...ben nog nooit ingehaald door een mug die 300 km/u vloog. :P Weer een argument om voor de Fireblade te gaan. :Y
 
Het zijn ook spookmuggen, die zitten op de verkeerde weghelft.

't Moet niet gekker worden...had er laatst zelfs eentje zonder vliegbewijs die inhaalde over een doorgetrokken streep! :P

Nieuwe cash-cow voor Spee....aanpakken die aso-muggen die ons wegennet onveilig maken door zich niet aan de regels te houden.... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan