Gaan hier a.s. zaterdag nog mensen naar toe?

Ik ga er niet naar toe, maar de zijspan verdient zeker aandacht.
Nog altijd erg jammer dat het niet meer tot het MotoGP Grand Prix weekend behoort.
Zag afgelopen weekend de races bij het British Sidecar Championship op Brands Hatch;
het is gewoon supergaaf.
 
JA! En heb er zin in!

Leerde tijdens het BSB weekend de mannen van team Ritzer kennen, ze vertelde dat als we interesse hadden we ons komende zaterdag eens mogen opvouwen in het bakkie.
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen natuurlijk })
Dus ik en een maatje van me zijn er zaterdag bij!
 
Ik ben er geweest, mijn vrouw had via Facebook een rit gewonnen bij Kentrop in de bak.
Kreeg de opdracht om mijn pak ook mee te nemen, dus deze na de middag ook aangetrokken, en een paar rondes mee gereden, wat een ervaring! Dikke respect voor al die bakkenisten, het is flink werken in dat bakkie...
12038936_922859421121516_7588997224742825328_o.jpg


Enige probleem nu is dat we serieus overwegen om de cursus in Val de Vienne te gaan doen in Maart... Gaat weer geld kosten deze hobby....

Hier link naar het fotoalbum: https://www.facebook.com/media/set/...073741836.100001924013404&type=1&l=4c29660898

Baco's ook bedankt voor jullie tijd! Zonder jullie was dit ook niet mogelijk!

p.s. Hoe is het afgelopen met die vrouw die op het rechte stuk uit de bak viel...?
 
full


Ook ik heb een topdag gehad! *O*
Maar inderdaad, wat een krachten komen er vrij als je in het bakje zit, ongekend... :}
Er valt nog genoeg aan mn technieken bij te schaven dus bij deze schrijf ik me voor volgend jaar weer in ;)
V.w.b. een licentie...?? Later als ik groot ben...... O-)
Hoe het met de dame is afgelopen? Geen idee, ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk..

En verder zou ik ook iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt willen bedanken!! Smaakt naar meer!! })
 
p.s. Hoe is het afgelopen met die vrouw die op het rechte stuk uit de bak viel...?
Sorry dat ik nu pas antwoord, zie deze vraag nu pas.
Viel , gezien de impact best mee. Schaaf/brandwond op hand, elleboog en enkel.
Heb het verbonden met een dekkend verbandje en haar geadviseerd thuis de huisartsenpost te bezoeken ter beoordeling. Met dank aan haar rugbescherming en helm; haar leren pak is ter ziele, daar zaten de gaten wel in....
Groet,
Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan