Goeie vraag, maar daar ging ik dus wel vanuit. Ik wou er niet te veel nadruk op leggen want het is lullig voor Arnold, en het is een fout die je redelijk makkelijk maakt. Kan vrij snel gebeuren, en het is ook niet een erg groot probleem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeie vraag, maar daar ging ik dus wel vanuit. Ik wou er niet te veel nadruk op leggen want het is lullig voor Arnold, en het is een fout die je redelijk makkelijk maakt. Kan vrij snel gebeuren, en het is ook niet een erg groot probleem.
Ah! Ok dan heb ik het gelukkig verkeerd. Ik heb het dan verkeerd in geschat en treft Arnold geen blaamHet is wel duidelijk dat Arnold het wiel niet heeft gewisseld op het moment dat hij aan de remmen heeft gewerkt.
Ik denk daarom dat er nog steeds het wiel in de motor zit wat de Ducati man gemonteerd heeft.
Op deze foto die Marky een paar dagen geleden heeft geplaatst is ook het 3 spaaks wiel te zien, en niet de originele 5 spaaks.
Bekijk bijlage 1641534
Vertel eens, waarom zou dit profiel in de regen een probleem zijn?Ah! Ok dan heb ik het gelukkig verkeerd. Ik heb het dan verkeerd in geschat en treft Arnold geen blaam
Ik schrijf hierboven ook dat het geen heel groot probleem is als een band verkeerd om gemonteerd zit, maar met dit profiel in de regen is het dat dus wel
Omdat je voorwiel de andere op draait tov het achterwiel :DVertel eens, waarom zou dit profiel in de regen een probleem zijn?
Nee, je voorwiel draait dezelfde kant op als het achterwiel.Omdat je voorwiel de andere op draait tov het achterwiel :D
Schattig dat je serieus reageertNee, je voorwiel draait dezelfde kant op als het achterwiel.
En als de banden goed zijn gemonteerd, dan draait het profiel van de voorband "de verkeerde kant" op. Zit de voorband verkeerd om gemonteerd, dan lijkt het profiel daarvan "de goede kant" op te draaien. Voor waterafvoer zit het profiel van de voorband standaard de verkeerde kant op, en nu hij verkeerd gemonteerd is juist de goede kant op.
Nee. Ze dienen goed om gemonteerd te worden vanwege het karkas. Dat is er bij de meeste banden op gemaakt om krachten in 1 richting op te vangen. Bij voorbanden is dat remmen, bij achterbanden accelereren.Richting gebonden banden dienen goedom gemonteerd te worden vanwege de hoek van de breakers.
Schattig dat je je er uit probeert te bluffen.Schattig dat je serieus reageert
Ik schreef dat het voorwiel de andere kant op draait tov het achterwiel, jij neemt dat serieus en ik probeer me er nu uit te bluffen? Ohja.Schattig dat je je er uit probeert te bluffen.
Het is mijn werk, ik ga er dus altijd serieus op in. Er wordt al teveel onzin verkondigd, en het kan redelijk belangrijk zijn.
Nee, er is wel degelijk over nagedacht door een fabrikant. En het profiel zorgt ervoor dat je grip houdt in de regen en niet als het omgedraaid wordt dus.Nee. Ze dienen goed om gemonteerd te worden vanwege het karkas. Dat is er bij de meeste banden op gemaakt om krachten in 1 richting op te vangen. Bij voorbanden is dat remmen, bij achterbanden accelereren.
Toch zie ik half Assen met een Supercorsa op het achterwiel verkeerd om gemonteerd zitten, ivm het aantal bochten linksom en rechtsom en de slijtage aan de band. Is die band dan een uitzondering wat betreft draairichting en het karkas?Nee. Ze dienen goed om gemonteerd te worden vanwege het karkas. Dat is er bij de meeste banden op gemaakt om krachten in 1 richting op te vangen. Bij voorbanden is dat remmen, bij achterbanden accelereren.
Nee. En nogmaals, dit is mijn werk.Nee, er is wel degelijk over nagedacht door een fabrikant. En het profiel zorgt ervoor dat je grip houdt in de regen en niet als het omgedraaid wordt dus.
Er bestaan een aantal banden die je multidirectionaal mag gebruiken. Uit mijn hoofd zitten de Supercorsa slicks daar ook bij.Toch zie ik half Assen met een Supercorsa op het achterwiel verkeerd om gemonteerd zitten, ivm het aantal bochten linksom en rechtsom en de slijtage aan de band. Is die band dan een uitzondering wat betreft draairichting en het karkas?
Je bedoelde dat het profiel van de voorband de andere kant op draait dan bij de achterband. Althans, zo heb ik jouw posting opgevat, anders had je er wel een smiley bij mogen zetten.Ik schreef dat het voorwiel de andere kant op draait tov het achterwiel, jij neemt dat serieus en ik probeer me er nu uit te bluffen? Ohja.
Het is niet m'n werk, maar profiel draait niet lijkt me?Je bedoelde dat het profiel van de voorband de andere kant op draait dan bij de achterband. Althans, zo heb ik jouw posting opgevat, anders had je er wel een smiley bij mogen zetten.
Dat zijn mensen met een dure hobby die ze eigenlijk niet kunnen betalen.Toch zie ik half Assen met een Supercorsa op het achterwiel verkeerd om gemonteerd zitten, ivm het aantal bochten linksom en rechtsom en de slijtage aan de band. Is die band dan een uitzondering wat betreft draairichting en het karkas?
Misschien moet jij eens goed naar die pilot road 2 kijken! Dat is nl een prima voorbeeld van hoe GOED is.Nee. En nogmaals, dit is mijn werk.
Ga maar eens goed kijken naar bijvoorbeeld het profiel van een Michelin Pilot Road 2, en verklaar dat dan.
Als het je werk is zou ik hier nog maar eens goed over nadenken.......Nee, je voorwiel draait dezelfde kant op als het achterwiel.
En als de banden goed zijn gemonteerd, dan draait het profiel van de voorband "de verkeerde kant" op. Zit de voorband verkeerd om gemonteerd, dan lijkt het profiel daarvan "de goede kant" op te draaien. Voor waterafvoer zit het profiel van de voorband standaard de verkeerde kant op, en nu hij verkeerd gemonteerd is juist de goede kant op.
Karkas is hetzelfde als breaker.Nee. Ze dienen goed om gemonteerd te worden vanwege het karkas. Dat is er bij de meeste banden op gemaakt om krachten in 1 richting op te vangen. Bij voorbanden is dat remmen, bij achterbanden accelereren.
Jawel hoor. Dat draait met de rest van de band mee.....Het is niet m'n werk, maar profiel draait niet lijkt me?
Prima, jij je zin. Jij weet het beter dan de rest van de wereld. Het is goed zo.Als het je werk is zou ik hier nog maar eens goed over nadenken.......