Ik denk dat je het allemaal iets te letterlijk op vat, lees het nog eensmet een sarcasme bordje erbij.Prima, jij je zin. Jij weet het beter dan de rest van de wereld. Het is goed zo.
Topic gaat inhoudelijk nergens meer over...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je het allemaal iets te letterlijk op vat, lees het nog eensmet een sarcasme bordje erbij.Prima, jij je zin. Jij weet het beter dan de rest van de wereld. Het is goed zo.
Neu... Ik weet het zeker niet beter dan bijv Michelin, daarom laat ik me ook graag wijzer maken door een banden fabrikant door een van hun technische artikelen.Prima, jij je zin. Jij weet het beter dan de rest van de wereld. Het is goed zo.
Neu... Ik weet het zeker niet beter dan bijv Michelin, daarom laat ik me ook graag wijzer maken door een banden fabrikant door een van hun technische artikelen.
Ik ben dan ook niet degene die beweert dat het profiel beter andersom zou moeten zitten om water af te voeren.........
Heb je helemaal gelijk in, maar een auto rolt niet over zijn band om een bocht te maken.Kijk eens naar de draairichting van autobanden die een V profiel hebben...
OhHeb je helemaal gelijk in, maar een auto rolt niet over zijn band om een bocht te maken.
Heb je helemaal gelijk in, maar een auto rolt niet over zijn band om een bocht te maken.
Ja dat begreep ik.Maar het ging hier puur over de waterafvoer.
Ben ik het weer niet mee eens. Maar ik spreek nu alleen voor mezelf. Ik vindt regenrijden juist erg leuk, zowel op de straat als op circuit.. Maar wel in de zomer, kou heb ik dan wel weer een hekel aan. Kou vind ik dan weer armoede.In de regen rijden is sowieso pure armoede
Rare vent :DBen ik het weer niet mee eens. Maar ik spreek nu alleen voor mezelf. Ik vindt regenrijden juist erg leuk, zowel op de straat als op circuit.. Maar wel in de zomer, kou heb ik dan wel weer een hekel aan. Kou vind ik dan weer armoede.
Ik ook niet. Heb jij dat uit mijn tekst gehaald?Neu... Ik weet het zeker niet beter dan bijv Michelin, daarom laat ik me ook graag wijzer maken door een banden fabrikant door een van hun technische artikelen.
Ik ben dan ook niet degene die beweert dat het profiel beter andersom zou moeten zitten om water af te voeren.........
Ik ook niet. Heb jij dat uit mijn tekst gehaald?
Dan zou ik het echt nog een keer lezen als ik jou was....
Waterafvoer is niet/nauwelijks belangrijk bij een motorband. En daarom mag het profiel van de voorband zo zitten als het zit, namelijk "verkeerd om".
Nee, je voorwiel draait dezelfde kant op als het achterwiel.
En als de banden goed zijn gemonteerd, dan draait het profiel van de voorband "de verkeerde kant" op. Zit de voorband verkeerd om gemonteerd, dan lijkt het profiel daarvan "de goede kant" op te draaien. Voor waterafvoer zit het profiel van de voorband standaard de verkeerde kant op, en nu hij verkeerd gemonteerd is juist de goede kant op.
Alsjeblieft.....Alsjeblieft....
Nee, het profiel zit zoals jij het noemt "verkeerd om", omdat een fabrikant na onderzoek heeft vast gesteld dat dat het beste werkt voor de waterafvoer.
Het is wel degelijk van belang, en zeer belangrijk bij een band. En daarom zit het profiel zoals het zit, niet "verkeerd om" maar gewoon zoals het hoort. Hoe het een motor staat is bijzaak.
Het pijltje zit nu verkeerd om dat is het probleem nu.Wat een discussie om hoe je banden moet monteren op een motor, als die banden fabrikanten nou gewoon een pijltje op de band hadden gezet welke kant de rijrichting is dan was dit hele dilemma nooit ontstaan.
Gewoon propaganda zo'n pijltjeHet pijltje zit nu verkeerd om dat is het probleem nu.
Je vroeg het zelf.Maar graag gedaanAlsjeblieft.....
De bandenfabrikanten geven zelf aan dat het profiel van de voorbanden verkeerd om zit voor de optimale waterafvoer. Waar heb jij jouw verhaal vandaan? Ik van alle vertegenwoordigers van alle grote merken..... Die zijn hier kind aan huis.
De ENIGE reden dat het profiel van de voorband "verkeerd om" zit is dat ze gemerkt hebben dat de voorbanden hierdoor minder cuppen.
Maar prima, blijf jij aan jouw verhaal vasthouden. Geef het alleen niet aan anderen door a.u.b.
Amen.Voor zover ik de informatie van de banden fabrikanten begrijp is de vorm en type van het profiel wel belangrijk voor de waterafvoer en ook de montagerichting om het profiel juist te laten werken ik ga dus mee in het antwoord van G-flater. Zou ook raar zijn anders zouden ze ook geen montage richting op de band vermelden (wat sommige banden dus niet hebben (niet motorbanden) aangezien dat soms niet uitmaakt).
De montagerichting is voor het karkas. Dat moet op de juiste manier belast worden. Heeft niets met het profiel te maken.Voor zover ik de informatie van de banden fabrikanten begrijp is de vorm en type van het profiel wel belangrijk voor de waterafvoer en ook de montagerichting om het profiel juist te laten werken ik ga dus mee in het antwoord van G-flater. Zou ook raar zijn anders zouden ze ook geen montage richting op de band vermelden (wat sommige banden dus niet hebben (niet motorbanden) aangezien dat soms niet uitmaakt).