garmin zumo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik heb ook weer wat. Na wat gedonder met de pc moest ik CityNavigator er weer opnieuw opzetten. Het hele installatieproces doorloopt ie goed en dan op het eind komt er een popup met de mededeling dat Unlockwizzard opnieuw geinstalleerd moet worden :?

Heb ik wat vergeten ofzo? Ik zit te denken aan een verborgen bestandje welke nog in een register zit ofzo.

Weet iemand hier iets op?


Edit

Ik ben der uit hoor. Inderdaad een aantal bestanden in het register. Ondanks dat ik de oude versie had ge-deinstalleerd blijft er dus toch van alles staan. Handmatig de boel uit het register gewist en klaar is Hansss :P
 
Ga ik ook eens bekijken Thanks

Werkt dit nou alleen bij Tomtom of toch ook bij Garmin

:W


Zoals hij daar staat ook voor de Garmin *O*
Ik ben er even mee aan het stoeien maar een mooie rondrit uitzetten is
nu echt een peuleschilletje
 
Zoals hij daar staat ook voor de Garmin *O*
Ik ben er even mee aan het stoeien maar een mooie rondrit uitzetten is
nu echt een peuleschilletje


Toch komt dat progje soms tot rare routes :? Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ie een route maakt die ik niet wil rijden. Bijv een tourtje rond Schagen van 100km. Hij maakt er een ritje van 45km van. Heen en weer tussen Annapalowna en Kolhorn over dezelfde weg. ;(

Nee hoor, geef mij maar MS
 
hallo,

weet iemand hoe ik oude routes die in mijn gps staan van de gps kan verwijderen zodat deze niet meer in de map routes staan?

gr
 
hallo,

weet iemand hoe ik oude routes die in mijn gps staan van de gps kan verwijderen zodat deze niet meer in de map routes staan?

gr

Navigeer -=> Routes -=> Selecteer route die je wilt verwijderen -=> Wijzig -=> Pijltje naar beneden -=> Wis -=> Selecteer route(s)! die je wilt verwijderen -=> Wis
 
nog 2 nachtjes
zullen we zien hoe of de zumo over links rijden kan :]
naamloosdef2av7.jpg
 
Ziet er goed uit!

Ik heb tijdens mijn vakantie op Malta contacten opgedaan in Ierland en Engeland. Dus misschien dat ik volgend jaar die kant op ga :)

Laat weten of hij links om kan ;)
 
je kan de nederlandse stem downloaden die harder opgenomen is , maar bestaat dit ook voor de belgische versie :?
 
Vraagje..

Ik sta op het punt om de Zumo 500 te kopen, heb nl. een mooie aanbieding gezien. Nu zit er op de 500 een standaard benelux kaart. De kaarten van europa staan op dvd cdrom? en deze moet je dan installeren op de zumo. Kan je dit in 1 keer installeren als een kaart of moet ik alle landen appart installeren. Dit zou nl. inhouden dat je niet van nl naar oosterijk kan navigeren omdat je dan bij de grens van kaart moet wisselen.

Hoop dat m'n vraag n beetje duidelijk is zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan