garmin zumo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bij Waypoint een Nolan N42(jet) helm gekocht met basiskit en bluetoothkit,deze helm is voorbereid voor speakertjes en bluetoothkastje,werkt goed,de autohouder werkt nu ook als carkit(bluetooth),me "telefoonboek" uit me telefoon nu ook zichtbaar in Garminscherm,kan me MP3 spelertje de kast in,gaat nu via Zumo en onder het motorrijden ook geen gemiste oproepen meer,kan ook nog een portofoon op de headset aangesloten worden,dan kan ik ook met me maat communiseren binnen een paar 100mtr. mits ie ook zo'n set heeft/koopt,maar dan heb ik weer draden aan me helm en daar wou ik juist vanaf.
 
Gisteren bij Waypoint een Nolan N42(jet) helm gekocht met basiskit en bluetoothkit,deze helm is voorbereid voor speakertjes en bluetoothkastje,werkt goed,de autohouder werkt nu ook als carkit(bluetooth),me "telefoonboek" uit me telefoon nu ook zichtbaar in Garminscherm,kan me MP3 spelertje de kast in,gaat nu via Zumo en onder het motorrijden ook geen gemiste oproepen meer,kan ook nog een portofoon op de headset aangesloten worden,dan kan ik ook met me maat communiseren binnen een paar 100mtr. mits ie ook zo'n set heeft/koopt,maar dan heb ik weer draden aan me helm en daar wou ik juist vanaf.

Als ik motor rij wil ik niet gestoord worden door telefoontjes ed. motorrijden vraagt je de volle 100% aandacht.... dus grote flauwekul mogelijkheden.

Kortom levensgevaarlijk in mijn ogen, overigens kunnen mannen geen 2 dingen tegelijk doen en dat is sowieso een reden om geen telefoon (mogelijkheden) te nemen...... |(
 
Laatst bewerkt:
[quote
Kortom levensgevaarlijk in mijn ogen, overigens kunnen mannen geen 2 dingen tegelijk doen en dat is sowieso een reden om geen telefoon te nemen...... |(~[/quote]

Is dan ook speciaal voor de vrouwtjes Swetty :o
 
[quote
Kortom levensgevaarlijk in mijn ogen, overigens kunnen mannen geen 2 dingen tegelijk doen en dat is sowieso een reden om geen telefoon te nemen...... |(\

Is dan ook speciaal voor de vrouwtjes Swetty :o[/quote]

Huh, als jij je (een) vrouw aan de lijn krijgt dan begint sowieso het gedonder...... _O-





:+
 
Bij WP lifetime update van Garmin besteld, ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Als ik het goed gelezen heb krijg ik 4 x per jaar een update zolang als ik mijn zumo heb.

Ik kan ook via mijn zumo bellen , mp3-tjes luisteren. Is toch wel handig.
Bemerk ik hier op het forum enige jaloezie van mensen die dat niet hebben?
Wel zielig hoor :X
 
Bij WP lifetime update van Garmin besteld, ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Als ik het goed gelezen heb krijg ik 4 x per jaar een update zolang als ik mijn zumo heb.
als je inderdaad zeker weet dat je de zumo lang gaat houden, is het erg interessant inderdaad.

Ik kan ook via mijn zumo bellen , mp3-tjes luisteren. Is toch wel handig.
Bemerk ik hier op het forum enige jaloezie van mensen die dat niet hebben?
Wel zielig hoor :X
:?
Diegenen hier met de zumo550 (en denk dat de 550 ruimuit het meest verkocht is van de zumo's) hebben dat beiden ook (bellen en mp3) , zit immers standaard bij de zumo550 en worden er nog wel telefoons zonder BT verkocht ?

Dan kan het toch nauwelijks jaloezie zijn ?
Denk gewoon dat er een verschil in mening is, that's all *D

[me="Ted"]rijdt niet met BT aan, maar heeft geen probleem met anderen die dat wel hebben zolang ze er niet door verongelukken :X[/me]
 
Laatst bewerkt:
De zumo 500 is hierin exact hetzelfde. En de 1 vind het lekker naar mp3 te luisteren en te bellen , de ander wil volgas brullend van zijn motor genieten. Ieder zijn meug toch. :W
 
Heeft een van jullie ervaring met het ebay bedrijfje: Lemon Digital Sat Nav ?

Deze bied de zumo 550 momenteel aan 363,99 En dat is volgens mij echt heel erg scherp, ben nog niet voordeliger tegengekomen.
 
Heeft een van jullie ervaring met het ebay bedrijfje: Lemon Digital Sat Nav ?

Deze bied de zumo 550 momenteel aan 363,99 En dat is volgens mij echt heel erg scherp, ben nog niet voordeliger tegengekomen.

Let op dat er dan wel alles bij zit.
Motorsteun + kabels, autosteun + kabels, software. CN europe geinstalleerd ?
Ik heb destijds ook goedkope gezien maar dan krijg je alleen het apparaat :+
 
Laatst bewerkt:
hij is zo goed koop omdat het weer zo een whitebox versie is . zie enkele paginas terug voor de uitleg.
 
Gisteren bij Waypoint een Nolan N42(jet) helm gekocht met basiskit en bluetoothkit,deze helm is voorbereid voor speakertjes en bluetoothkastje,werkt goed,de autohouder werkt nu ook als carkit(bluetooth),me "telefoonboek" uit me telefoon nu ook zichtbaar in Garminscherm,kan me MP3 spelertje de kast in,gaat nu via Zumo en onder het motorrijden ook geen gemiste oproepen meer,kan ook nog een portofoon op de headset aangesloten worden,dan kan ik ook met me maat communiseren binnen een paar 100mtr. mits ie ook zo'n set heeft/koopt,maar dan heb ik weer draden aan me helm en daar wou ik juist vanaf.



Zit zelf naar een Target N-com te kijken... eerst nog maar even de beurs afwachten :)
 
hij is zo goed koop omdat het weer zo een whitebox versie is . zie enkele paginas terug voor de uitleg.

je hebt gelijk het betreft idd een gerepareerd apparaat echter wel met alle orginele spullen erbij... Stond helmaal onderaan de advertentie... Mm nog ff wachten dan maar, schat zo in dat de prijs nog wel iets zakt...
 
hallo
heb enkele vraagjes !
Ik heb mij een Garmin nüvi 510 aangeschaft , is er ergens een nederlandstalige handleiding over te vinden ?
En ik heb geprobeerd om er een route op te zetten van Beleef de mooiste routes in het Nederlands
maar ik kan deze niet openen op mijn GPS of weet niet waar die staat . als ik zie bij verkenner ( als gps is aangesloten op comp. ) staat die route er wel degelijk op.
Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen ?
Alvast bedankt
Danny
 
hallo
heb enkele vraagjes !
Ik heb mij een Garmin nüvi 510 aangeschaft , is er ergens een nederlandstalige handleiding over te vinden ?
En ik heb geprobeerd om er een route op te zetten van Beleef de mooiste routes in het Nederlands
maar ik kan deze niet openen op mijn GPS of weet niet waar die staat . als ik zie bij verkenner ( als gps is aangesloten op comp. ) staat die route er wel degelijk op.
Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen ?
Alvast bedankt
Danny


handleiding 510 verkort klik

500 series klik
 
Laatst bewerkt:
Hallo Gawaine

Het is gelukt met Acrobat. Bedankt
Als nu nog iemand op mijn andere vraag een antw. weet is dit prachtig
En ik heb geprobeerd om er een route op te zetten van Beleef de mooiste routes in het Nederlands
maar ik kan deze niet openen op mijn GPS of weet niet waar die staat . als ik zie bij verkenner ( als gps is aangesloten op comp. ) staat die route er wel degelijk op.
Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen ?
Alvast bedankt
Danny
 
Hallo Gawaine

Het is gelukt met Acrobat. Bedankt
Als nu nog iemand op mijn andere vraag een antw. weet is dit prachtig
En ik heb geprobeerd om er een route op te zetten van Beleef de mooiste routes in het Nederlands
maar ik kan deze niet openen op mijn GPS of weet niet waar die staat . als ik zie bij verkenner ( als gps is aangesloten op comp. ) staat die route er wel degelijk op.
Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen ?
Alvast bedankt
Danny


De nuvi 510 ken ik niet maar wat je even kan proberen is de route in Mapsource laden (als je dat erbij gehad hebt?) en vanuit mapsource de route doorsturen naar je nuvi.
Als je de nuvi ontkoppeld hebt van de pc en hem dan weer opstart zou je de
vraag moeten krijgen of je de route wil importeren. (zie blz 20 van de 500 series handleiding)
Deze zou hij dan bij de routes in je nuvi op moeten slaan.
 
Laatst bewerkt:
hallo
heb enkele vraagjes !
Ik heb mij een Garmin nüvi 510 aangeschaft , is er ergens een nederlandstalige handleiding over te vinden ?
En ik heb geprobeerd om er een route op te zetten van Beleef de mooiste routes in het Nederlands
maar ik kan deze niet openen op mijn GPS of weet niet waar die staat . als ik zie bij verkenner ( als gps is aangesloten op comp. ) staat die route er wel degelijk op.
Heeft iemand tips om dit probleem op te lossen ?
Alvast bedankt
Danny

Ondersteunt dat ding uberhaubt voorgedefinieerde routes :?
Denk het eerlijk gezegd niet :N
 
Laatst bewerkt:
Ben nieuwsgierig wat zo'n garmin zumo 550 op de motorbeurs moet gaan kosten, had ook belangstelling voor zo'n toestel op de engelse ebay maar ja ik vraag me af of het verstandig is omdat ze preken over een Newly Overhauled of een White Box
en nog een nadeel is dat je er 1 jaar garantie krijgt ipv 2 jaar.
Dus we wachten nog even de beurs af en nog even een vraag wie van jullie is in het bezit van een Cardo Scala Rider, daar zijn verschillende types van maar zijn deze aan te beraden.

:W Zagetta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan