garmin zumo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als leek op Garmin gebied een vraagje:

ik zit erover te denken om een Zumo 550 aan te schaffen en vond de goedkoopste bij Redcoon (€493,-). Er zijn nogal wat aanbieders met erg uiteenlopende prijzen: kan het zijn dat de goedkopere versies oudere kaarten bevatten of maakt dat niets uit?
 
Als leek op Garmin gebied een vraagje:

ik zit erover te denken om een Zumo 550 aan te schaffen en vond de goedkoopste bij Redcoon (€493,-). Er zijn nogal wat aanbieders met erg uiteenlopende prijzen: kan het zijn dat de goedkopere versies oudere kaarten bevatten of maakt dat niets uit?

Moet vragen van welk jaar het kaartmateriaal is, overigens heb je volgens mij recht op 1 gratis update binnen 60dgn. Tenminste bij mij was het vorig jaar in oktober wel het geval.

Maar til niet te zwaar aan versie.... motorrijden doe je niet in woonwijken die uit de grond gestampt worden... ;)

Prijs 493 euro...vergelijk is moeilijk.. en wat zit er bij. Motorsteun met alle toebehoren zoals rammount /carkit/voedingssnoer etc...dus wel even opletten wat je koopt want met de zumo alleen ben je er niet.
 
Laatst bewerkt:
@swetty; bedankt voor je reactie. Op het eerste gezicht lijkt Redcoon alles mee te leveren, net zoals Waypoint, maar ik heb er voor de zekerheid nog een mailtje aan gewaagd.
Het prijsverschil met Waypoint is toch al gauw € 150,- !
 
Iemand die weet waar de 500 nog leverbaar is voor een schappelijke prijs? Zit overal te zoeken maar de meeste hebben niks meer op voorraad..
 
Met deze wisselkoersen ging ik toch eens overzee kijken in de UK.

;)
www.handtec.co.uk
de zumo 500 (276 GBP) en de refurbished versie van de 500 (230 GBP) zijn ook daar uitverkocht (out of stock), echter de 550 is er met 414 GBP ook niet duur (refurbished kost 403 GBP)
verzendkosten a 17 GBP, dus even optellen omrekenen naar euro's voor totaal bedrag.

amazon zegt er nog 1 te hebben voor 380 GBP excl. shipping

www.sparco-online.co.uk vraagt 290GBP excl. shipping, echter geen voorraad indicatie
 
Laatst bewerkt:
www.handtec.co.uk
de zumo 500 (276 GBP) en de refurbished versie van de 500 (230 GBP) zijn ook daar uitverkocht (out of stock), echter de 550 is er met 414 GBP ook niet duur (refurbished kost 403 GBP)
verzendkosten a 17 GBP, dus even optellen omrekenen naar euro's voor totaal bedrag.

amazon zegt er nog 1 te hebben voor 380 GBP excl. shipping

www.sparco-online.co.uk vraagt 290GBP excl. shipping, echter geen voorraad indicatie

Dan gaan we daar eens even kijken.. 550 is voor mij overbodig, ik heb navi in de auto en zit absoluut niet te wachten op nog meer zooi wat ik maar ergens weg moet leggen als je me begrijpt :)

Ik gaat eens even loeren, maar hoe zit dat met garantie in de UK, is dat ook te claimen in Nederland?
 
@swetty; bedankt voor je reactie. Op het eerste gezicht lijkt Redcoon alles mee te leveren, net zoals Waypoint, maar ik heb er voor de zekerheid nog een mailtje aan gewaagd.
Het prijsverschil met Waypoint is toch al gauw € 150,- !
En dit was het antwoord van Redcoon:

"Wij leveren het artikel met de accesoires die de fabrikant standaard mee levert. De kaarten die voorgeinstaleerd zijn, zijn recent aangezien artikelen bijj ons zeer kort op voorraad liggen, dit om ouderdom te voorkomen. "

De 550 is trouwens direct leverbaar.
 
En dit was het antwoord van Redcoon:

"Wij leveren het artikel met de accesoires die de fabrikant standaard mee levert. De kaarten die voorgeinstaleerd zijn, zijn recent aangezien artikelen bijj ons zeer kort op voorraad liggen, dit om ouderdom te voorkomen. "

De 550 is trouwens direct leverbaar.
Dan wist ik het wel....

Maar heb je recht op een gratis update want daar schrijven in de e-mail niks van....
 
Daar zou ik ook niet naar kijken want je hebt nu de life-time update. 1 keer kopen en zolang je het toestel hebt, kan je updaten. Die zal je toch kopen bij de volgende update dus als je het missen kan, koop die life-time dan nu erbij. Ben je gelijk klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan