garmin zumo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kun je een route die je in onroute gemaakt heb rechtstreeks in de zumo dumpen?

ik wil eens testen hoe die mijn route zou maken, want als ik hem exporteer naar mapsource maakt die er een zooitje van :(
 
wie heeft er nog meer last van dat de zumo 550 spontaan uit gaat als zoek alles aangetikt word in het schermpje? heb hem net geupdate naar software versie 4.0 :(

Hetzelfde flikt het ding na het intikken van plaatsnamen, dan gaat ie spontaan uit...
Als ik zoek op postcode werkt het allemaal prima...
 
wie heeft er nog meer last van dat de zumo 550 spontaan uit gaat als zoek alles aangetikt word in het schermpje? heb hem net geupdate naar software versie 4.0 :(

Hetzelfde flikt het ding na het intikken van plaatsnamen, dan gaat ie spontaan uit...
Als ik zoek op postcode werkt het allemaal prima...

Ik heb hem nog op versie 3.90 staan en heb geen problemen. Dit had je niet met de vorige versie? Probeer anders een downgrade?
 
thanks.... dat deed de truc :} gewoon de exe opstarten en na wat waarschuwingen kon ik hem downgraden naar 3.90! Hoop dat anderen hier geen problemen mee krijgen!

Bedankt in ieder geval...
 
Dat geintje heb ik nu wel in de auto,dacht in eerste instantie dat het aan de bekabeling lag alles in getikt en op het momnet dat herberekenen klaars is spontaan uit pff
Zal het even in de gaten houden of dat ook op de motor gebeurt en dan ja die doengrade er maar op zetten
(alvast bedankt voor het plaatsen van de downgrade )
http://www8.garmin.com/software/zumo550_390.exe
 
thanks.... dat deed de truc :} gewoon de exe opstarten en na wat waarschuwingen kon ik hem downgraden naar 3.90! Hoop dat anderen hier geen problemen mee krijgen!

Bedankt in ieder geval...

Mooi dat het gelukt is. Ik heb de .exe zelf ook maar gedownload. Mocht iemand hem nog nodig hebben, moet je ff gillen. Misschien blijf ik ze wel een tijdje online zetten...
 
heeft iemand enig idee of de zumo kaarten handmatig up to date te maken zijn??

ik heb weinig zin om nu al 90 euro uit te gaan geven voor een nieuwe kaart (ik heb de zumo net 1 1/2 jaar en mag niet gratis updaten)
 
heeft iemand enig idee of de zumo kaarten handmatig up to date te maken zijn??

ik heb weinig zin om nu al 90 euro uit te gaan geven voor een nieuwe kaart (ik heb de zumo net 1 1/2 jaar en mag niet gratis updaten)

Kan vast wel, maar mag hier vast niet gepost worden omdat het illegaal is.
stuur me maar een PM of emailtje
 
Mapsource kun je ten alle tijden updaten dat is volgens mij nog steeds normaal.

En je kaarten updaten naar de nieuwe versie 2008 ja die staan wel op bepaalde site's met crack maar of je ze daarna nog kan updaten dat weet ik niet(en ja is illegaal).

Maar ja zoveel verschil zit er volgens mij nog niet in want de nieuwere wegen staan er nog steeds niet op ( richting almelo/wierden en bepaalde wegen in het westen ) wordt pas aangepast in 2009 is mij toen mede gedeeld en ik heb hem nu ook bijna een jaar en ook geen gratis update hoor
 
Laatst bewerkt:
De wegen die ik vaak rij zijn in NT2008 ook niet up to date (N470 pijnacker > zoetermeer), heel vervelend.

Je kan (denk ik ;)) de originele kaarten en illegale kaarten naast elkaar draaien. Als het in de toekomst problemen geeft kan je toch altijd de illegale kaarten erafhalen ?
 
Je kan (denk ik ;)) de originele kaarten en illegale kaarten naast elkaar draaien. Als het in de toekomst problemen geeft kan je toch altijd de illegale kaarten erafhalen ?

Gaat heel erg prima })
De originele v9 in het geheugen van de Zumo, de 'gevonden' 2008-versie geïnstalleerd op de SD-kaart.
Later toen de officiële versie ontvangen werd vanaf Garmin deze in het geheugen van de Zumo gezet. Vooropgesteld dat je een 550 hebt, want in een 500 past heel Europa niet in het interne geheugen.
 
Vandaag voor het eerst een klein stukje met de Zumo op de motor gereden *O* .
Tis nog wel ff wennen :Y . Tot nu toe vind ik truus prima verstaanbaar. Ook de MP3 functie uitgeprobeerd...... Best lekker tijdens het rijden. Jammer genoeg had ik er zelf nog geen muziek op gezet '(
 
Is het mogelijk je gsm telefoonlijst naar de Zumo over te zetten?
 
Als je je telefoon paired wordt de lijst zichtbaar in het telefoonmenu.
 
dat vroeg ik me dus ook af, maar het enige wat ik in het telefoon menu zie zijn de knoppen:

-eten,hotels
-kies
-telefoon historie
-bel thuis
-spraak keuze

Maar niet mn telefoonboek :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan