Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor de duidelijkheid, herberekenen is wat anders dan berekenen? Bij het openen van een track wordt er altijd gerekend, ook als je herberekenen hebt uitgeschakeld.In theorie zou de XT2 ook de track moeten oppakken met herberekenen, maar het resultaat is niet eenduidig. Wat ik van anderen hoor is dat herberekenen uitzetten toch het beste werkt. Ik heb zelf geen ervaring met dit toestel.
App openen, Naar Map:Ik heb de XT2 besteld, montage wordt eind van de maand gedaan.
De Touratech houder niet besteld want de XT2 zit er stevig in.
Vraag ?
Nu heb ik Tread app gedownload op de iphone maar die werkt zeker niet om een route te plannen als de xt2 niet is gekoppeld.
Of doe ik iets verkeerd.
app is wel gedownload maar kan niet een route maken.
Ik bedoel dan herberekenen op het moment tijdens het rijden dat je afwijkt van de route, dat kun je aan- of uitzetten (of op "vragen" instellen).Voor de duidelijkheid, herberekenen is wat anders dan berekenen? Bij het openen van een track wordt er altijd gerekend, ook als je herberekenen hebt uitgeschakeld.
Sinds een week heb ik de XT2 en een paar dingen vallen mij op.
iOverlander staat er niet meer op. Nu kan ik wel een appje op mijn telefoon gebruiken maar ik gebruikte het veel op de XT. Jammer... hoop dat het snel terug is.
In mijn beleving is de XT2 iets trager in het berekenen van routes. Ik heb ze niet naast elkaar gelegd maar op mijn XT heb ik nooit gedacht: " wat duurt dat lang". Kan toeval zijn maar sinds de XT2 heb ik al 2 keer gedacht:"schiet eens op ".
Als de XT2 van uit naar aan gaat dan moet je iedere keer de licentieovereenkomst accepteren. 1 keer lijkt mij voldoende toch? Nu staat hij meestal standby, maar toch...
Tread app werkt prima bij mij. heb mijn vakantie gepland in Kurviger. GPX openen in tread en alles staat op de XT2.
Moet je de extra euro's uitgeven voor een XT2 ipv een XT? Denk het niet. XT is net zo goed als de XT2. als je ze niet samen gebruikt dan zie je het minimale verschil in de schermen niet. Menu's zijn iets anders. maar niet perse beter.
Adventures routing is op de XT2 net zo matig als op de XT. Gisteren nog wilde de XT2 mij de A27 op sturen terwijl er een prachtige route over een dijk loopt. Dus op beide toestellen heb je dan toch zoiets als OnRoute nodig.
Mocht je een XT hebben en wil je upgraden, dan is de XT2 niet echt een upgrade. Gewoon net zo goed als de XT met een paar minimale verschillen. Mocht ik er na mijn vakantie anders over denken dan post ik het hier.
Ik krijg mijn XT2 binnenkort.
Met mijn Tomtom 550 had ik heel veel problemen met het verbinden van de headset Cardo Freecom 4 + en de Iphone.
Ik gebruik de Freecom 4+ om navigatie instructies te ontvangen, radio via de Freecom te horen, muziek via Iphone bibliotheek te beluisteren en telefoon gesprekken te voeren (bellen en beantwoorden).
Weet iemand de juiste instelling om die meteen vanaf het begin goed te koppelen.
Bedankt..
GEEN Bluetooth connectie meer tussen je iPhone en de Cardo Freecom 4+
Ik ben net terug van 2 weken Noorwegen. ruim 3500KM gereden. Zelf met de XT2 en mijn vrouw met de XT. Ik had alle routes in Kurvinger voorbereid. Tracks naar routes omrekenen en dan iedere dag een route rijden. Inmiddels ben ik een stuk blijer met de XT2. Maar de XT vind ik nog steeds net zo goed. Fysiek is er het verschil in de schermen en de XT2 is wat zwaarder en heeft USB-c. Mijn vrouw pakte regelmatig mijn XT2 als ze uitstonden omdat ze het verschil niet direct zag. Pas als je ze op elkaar legt zie je dat de XT2 groter is.N.a.v. de mening van Rookie over de XT2 heb ik een vraag.
Heb jaren met een TomTom Rider 42 gereden en ben van plan over te stappen naar een Garmin.
Ik twijfel tussen de XT en XT2. (niet vanwege de prijs)
Op internet e.e.a. nagekeken (o.a. Facebookpagina "Garmin XT en XT2") en daar lees ik dat diverse gebruikers wel eens een uitval hebben van de XT2. Het enige wat ik doe met de GPS is tracks (een rondrit zonder stops etc.) maken in MRA. De GPS aan PC hangen, tracks exporteren en de tracks afrijden. (weet dat het ook met Tread of Garmin Drive kan)
Wat is jullie advies? XT of de XT2? Bedankt alvast.
In Noorwegen vond ik het handig ivm de turn by turn meldingen. En het omzetten van een track naar route komt, ivm het wegennet daar, bijna altijd 100% overeen. Vorig jaar heb ik een rit in Frankrijk en de Ardennen als track gevolgd. Als ik die omzette naar route dan moest ik heel veel aanpassingen maken om de bedachte track te kunnen blijven volgen.Bedankt voor je bericht Rookie. Goed om te horen dat je een goede reis hebt gehad en alles in orde was met de Garmins.
Laat tzt weten welke uitvoering het geworden is.
Ik rij altijd tracks af, jij routes, waarom?
Ben ik benieuwd waar je die gaat vinden.misschien moet ik ook maar eens beginnen er een handleiding bij te pakken
Wat een toestand. Ik maak in MRA een mooie route. Ik zorg er wel voor dat ik de Here kaart heb geselecteerd en laat de route door MRA berekenen. MRA zet er mooi routepunten in en ik loop hem nog even na. Vervolgens als gpx 1.2 downloaden en inladen. Kan hem dan direct selecteren bij routes en inladen. Gaat op die manier perfect.
Precies jan13. Bij TT is het allemaal wat eenvoudiger en intuïtiever. Route uit MRA inladen de track kiezen en gaan. Alleen herberekenen is niet uit te zetten, dat is het enige jammere. Vrienden hebben ook allemaal een TT en die zijn zo handig met navigatie dat ik meestal voor ze de routes er op zet. Moet er niet aan denken dat die ook naar Garmin overstappen.Jouw verhaal lezende mbt xt2 weet ik weer waarom ik MRA en TT550 gebruik.
Ben echter bang dat ik niet kan ontkomen aan een garmin voor de toekomst, spieling wordt dun.
Navigatie met MRA gisteren getest, ook niet in hoera stemming en in android auto is het nog volkomen bagger