Geen biertje meer in België

Hertog Jan brengt zelfs een quadrippel uit..... Moeilijk te verkrijgen, je moet er wel naar op zoek, maar als je het dan drinkt is het of er een engeltje over je tong piest :9 .... Niet tanken, maar genieten, dat is een vereiste.... Krijg dorst!! O-)
 
Hertog Jan brengt zelfs een quadrippel uit..... Moeilijk te verkrijgen, je moet er wel naar op zoek, maar als je het dan drinkt is het of er een engeltje over je tong piest :9 .... Niet tanken, maar genieten, dat is een vereiste.... Krijg dorst!! O-)


In zoeterwoudedorp is er een drankzaakje waar het volgens mij
wel te krijgen is... :9~
De grand prestige van HJ is trouwens ook een lekkere... })
 
klein toko'tje maar in Zoeterwoude hoor ,.....mag eigenlijk geen naam hebben..... :z :z
 
klein toko'tje maar in Zoeterwoude hoor ,.....mag eigenlijk geen naam hebben..... :z :z


Wel klein...maar heeft wel een paar zeer lekkere bieren...
mag geen naam hebben, en weet ook niet hoe het daar heet... :?

Nou...dit was mn laatste post dit jaar... *O*
 
Laatst bewerkt:
Wel klein...maar heeft wel een paar zeer lekkere bieren...
mag geen naam hebben, en weet ook niet hoe het daar heet... :?

Nou...dit was mn laatste post dit jaar... *O*


ik bedoelde eigenlijk dat lullige kleine brouwerijtje ,.....van een heel onbekend merk ,....wat gevestigd is in Zoeterwoude...... :) :) :) :) :) :)
 
Waaaaaat!
Geen bier meer in België???? |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

Dat wordt dan nog meer bagage meenemen naar de Ardennen. We konden vroeger nog lachen over bierpoeder/pillen, maar dat lijkt nu de harde realiteit te worden. Een lang weekeind zit er anders niet meer in...
 
Wel klein...maar heeft wel een paar zeer lekkere bieren...
mag geen naam hebben, en weet ook niet hoe het daar heet... :?

Nou...dit was mn laatste post dit jaar... *O*
Goede reis, en wie weet lezen we je avonturen in een apart topic: "Bathory op reis", of zoiets.
 
Dat wordt dan nog meer bagage meenemen naar de Ardennen. We konden vroeger nog lachen over bierpoeder/pillen, maar dat lijkt nu de harde realiteit te worden. Een lang weekeind zit er anders niet meer in...
Of we moeten een ondergrondse, illegale drinkdrivers vereniging beginnen.
Een soort van verzetgroep. 8-)
Een andere mogelijkheid is uitwijken naar Frankrijk, of hebben ze daar geen wijn meer? -O-
 
Ja, maar ondergronds valt er niet veel te rijden. Misschien dat het grottenstelsel in Frankrijk inderdaad uitgebreider is.
 
Mijn moeder woont in Belgie.

Als ik daar ga tanken staan ze altijd te zuipen binnen het tankstation. Je kan er gewoon bier wijn en sterke drank kopen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan