Geen biertje meer in België

.
full
 
geen alcochol in het verkeer? achterlijke belgen, gewoon al die belgen verplicht dronken laten rijden, lost dat verkeersprobleem zich vanzelf op.

btw TS, heb jij bloedtranfusie van een aarbei gehad?
 
Helemaal mee eens maar dat moeten ze dan ook op andere weg deelnemers gaan verplichten.
- auto's
- fietsers
- paardrijders
- voetgangers
- dieren

(ben een moraalridder geen homo O-))
 
Ik drink zoiezo nooit als ik ga rijden ! En dan heb ik het over men schakelbrommer.

Maar dan zou een bonbon met alcohol eten al genoeg zijn voor een boete :P

Top forum dit, toen ik men crossmotor kocht heb ik me maar aangemeld op dit forum ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt oppassen dan.......

van 't voorjaar weer naar me leuke stekkie in Sart in de Ardennen ,.....bij Boele's Place....

moeten we van die lekkere Belgische biertjes af gaan blijven..... -O-
 
Tja, FLSTC, zolang je maar bij Boele op het stekkie blijft.... Kan je wel een biertje snoepen. Wie weet ben ik er ook en snoep ik gezellig mee....
 
Ik vind het idee van schouppe niet slecht.

Even ter verduidelijking: Het gaat hem enkel om iemand die zijn rijbewijs minder dan twee jaar heeft. Als je als automobilist, motorrijder, vrachtwagenschauffeur, ... je rijbewijs 2 jaar + 1 dag hebt is het 0,5 ipv 0,2.

Wat ik dus wil zeggen is dat ik een verlaging naar 0,2 promille zeker een heel goede zaak vind. Het enige jammerlijke is dat het niet voor iedereen is, dus ook voor personen die langer dan twee jaar hun rijbewijs hebben.

Die regel is trouwens een wetsvoorstel, en heeft het nog lang niet gehaald :)
 
Ik vind het idee van schouppe niet slecht.

Even ter verduidelijking: Het gaat hem enkel om iemand die zijn rijbewijs minder dan twee jaar heeft. Als je als automobilist, motorrijder, vrachtwagenschauffeur, ... je rijbewijs 2 jaar + 1 dag hebt is het 0,5 ipv 0,2.

Wat ik dus wil zeggen is dat ik een verlaging naar 0,2 promille zeker een heel goede zaak vind. Het enige jammerlijke is dat het niet voor iedereen is, dus ook voor personen die langer dan twee jaar hun rijbewijs hebben.

Die regel is trouwens een wetsvoorstel, en heeft het nog lang niet gehaald :)
hey die belgen zijn nog zo gek niet.....
 
je bedoelt zo'n snoepbiertje ? ;)

Ja, of zo'n donkerbruine.... Vind ik persoonlijk lekkerder :9~ . Ach, het blijft lekker. Trouwens: Bier is best gezond. Veel pietamientjes ;) Goeie smoes om er af en toe een te pakken.... als je niet meer het verkeer in moet :]
 
Er zou een andere manier van meten moeten komen. Zo ééntje waar ze individueel mee zouden kunnen meten van persoon tot persoon, maar dat kan helaas niet.
Iemand die dagelijks 10 pintjes drinkt en iemand die nog nooit een pint aangeraakt heeft, wordt nu met dezelfde maatstaaf beordeeld. Geef ze beide 4 pintjes en ze zijn beide in dronken toestand, volgens de huidige controlle. Terwijl in werkelijkheid de ééne mss heel lichtjes in de wind is en de andere str*ntzat.
 
Goede actie, nu bij de auto's ook doorvoeren. Mogen ze in NL ook wel doen.

Meeste ongevallen gebeuren nog steeds icm drank dus gaat dat niet goed samen. Als je wilt drinken ga je maar fietsen/lopen of blijf je slapen anders drink je gewoon niet
 
@ Eddy0497:

Je bedoelt zoals de politie dat vroegah deed. Met je rechterhand je linkeroor aanraken met je ogen dicht. Of je een stuk over een doorgetrokken streep laten lopen ( uiteraard niet met je ogen dicht ). Maar dat hebben ze afgeschaft, JUIST omdat iedereen zich aan de wet dient te houden. Maar ik kan de beredenering wel begrijpen.

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
Bij een eetstop tijdens de rit is dit toch wel erg... :9
DSCF2180.jpg




ben verders wel tegen alc in verkeer...maar dan moeten de automobs
ook dezelfde regels hebben...
 
Laatst bewerkt:
Er zou een andere manier van meten moeten komen. Zo ééntje waar ze individueel mee zouden kunnen meten van persoon tot persoon, maar dat kan helaas niet.
Iemand die dagelijks 10 pintjes drinkt en iemand die nog nooit een pint aangeraakt heeft, wordt nu met dezelfde maatstaaf beordeeld. Geef ze beide 4 pintjes en ze zijn beide in dronken toestand, volgens de huidige controlle. Terwijl in werkelijkheid de ééne mss heel lichtjes in de wind is en de andere str*ntzat.

Dat is waar. Daarom dat ze beter 0,0 promille nemen. Dan is de ene compleet nuchter en de andere ook. :+

Weg discussie en weg ongevallen door dronkenschap :Y
 
deze kunnen heus geen kwaad ,.....echt ongevaarlijk voor als je op de brommer bent.....

wat een lekkere biertjes maken die Belgen toch...... ;) [afbeelding]


Ja Kabouterbier is tof! Maar Westmalle Tripel is de bom (vooral je vierde, oef!)
Verder kan ik Kasteelbier en Brugge tripel ook aanraden benevens (kent men hier dit woord wel?) Bushbeer en Kwak en Faro....! O, en Arabier natuurlijk (bestaat echt). :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja Kabouterbier is tof! Maar Westmalle Tripel is de bom (vooral je vierde, oef!)
Verder kan ik Kasteelbier en Brugge tripel ook aanraden benevens Bushbeer en Kwak en Faro....! O, en Arabier natuurlijk (bestaat echt). :Y


He...das ook toevallig, heb net een westmalle tripel opengetrokken...
Hoef dit jaar toch niet meer te rijden of werken...
Ga woensdag naar HongKong-nieuw zeeland-sydney... *O*

Dit word een speciaal bier topic... :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan