Geflitst door mobiele flitser: wel of geen geluk?

Prins willem alexanderbrug, aan de kant van Leeuwen, richting Echteld. Nog op het stuk waar de fietsers langs de brug omhoog kunnen fietsen. Voor jou geen onbekend terrein geloof ik? ;)
Ik rijd elke dag vanuit Dukenburg naar Tiel dus nee dat is geen onbekend terrein. Daar staan ze vaker helaas...
 
Heb hem zojuist weer zien staan. Dit maal is hij wel gemeld als flitser. Ach we wachten rustig af en de ontknoping volgt...
 
zoek en gij zult vinden....

Flitsservice.nl: Flevoland test nieuwe Catchken: PIPS


Niks om je zorgen over te maken dus :) gelukkig! Waar stond hij trouwens?

Als je deze post van flitsservice goed leest dan weet je dat dat witte camera'tje zelf dus niet gebruikt kan worden voor snelheidscontroles. Maar als je goed naar de foto's kijkt zie je dat de auto die er bij staat wel uitgerust is met een flitser onder zijn bumper en ook staat er een camera achter de voorruit. De auto zelf voert dus wel degelijk snelheidscontroles uit...
 
Heb hem zojuist weer zien staan. Dit maal is hij wel gemeld als flitser. Ach we wachten rustig af en de ontknoping volgt...

Rijd jij die route savonds voor de lol? dan moet je me toch eens vertellen hoe je precies rijd want de routes die ik voor ww rijd zijn echt ontiegelijk saai...
 
Rijd jij die route savonds voor de lol? dan moet je me toch eens vertellen hoe je precies rijd want de routes die ik voor ww rijd zijn echt ontiegelijk saai...
[ot]Ik steek hem over om bij de rijndijk en waalbandijk te komen :+ verder ligt ie idd op mijn woon-werk route vandaar dat ik hem vanavond zag :)[/ot]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tot op heden nog niets mogen ontvangen en de website van het CJIB geeft ook "geen openstaande boetes" aan. Lijkt positief dus *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan