Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
mm, best wel raar ddat iemand zoiets als jouw ding een blik gunt![]()
tsjonge jonge,op je teentjes getrapt?Ik maak constant van die grappen!
korreltje zout,COLLEGA!
tsjonge jonge,op je teentjes getrapt?Ik maak constant van die grappen!
korreltje zout,COLLEGA!
Is het schop-een-oud-topic-omhoog-week.
Hmm...troost je Gorilazz...als ik strakkies groot ben, en ook zo'n BMW rijd, zal ik gewoon door blijven zwaaien hoor. Net zoals ik nu al op me CB'tje doe. Dus niet alleen dat vingertje, maar de hele handIk zwaai nu met de middelvinger. Ik heb zeker 20 motorrijders gezien![]()
Waarom wordt er nou nooit eens gepost dat die idioten BMW rijders met hun middelvinger zwaaien?
WOW!!!!! Ze rijden maar 3 maal per jaar met de club na lang en moeilijk overleg met hun vrouw. Ze hebben al hun concentratie nodig om niet van de brommert af te vallen, daarom groeten ze meestal niet.Voor het eerst in de geschiedenis!!!!
BertV & ik werden vanmiddag door 2 chopperrijders gegroet onderweg!! dat moet in de geschiedenisboeken komen te staan !!!!!
Valt me nu pas op dat dit een hardstikke oud topic is.Is het schop-een-oud-topic-omhoog-week.
Hmm...troost je Gorilazz...als ik strakkies groot ben, en ook zo'n BMW rijd, zal ik gewoon door blijven zwaaien hoor. Net zoals ik nu al op me CB'tje doe. Dus niet alleen dat vingertje, maar de hele hand![]()
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:21 schreef JK het volgende:
Jezus man dit is 2 jaar geleden ! Intussen schiet ik ze al neer als ik ze zie![]()