Geluidseisen 2011, hier discussieren

leg eens uit hoe dat dan in zijn werk gaat?

iemand van de knmv zet dat een soort metertje tegen je koppelingsdeksel.
en daar aan kan hij zien op welk toerental hij zit.

diegene van de knmv geeft dan ook zelf gas, je mag je motor niet aanraken of erachter staan.
een meter staat 1 tot 2 meter achter de demper en meet het aantal db.
 
diegene van de knmv geeft dan ook zelf gas, je mag je motor niet aanraken of erachter staan.
een meter staat 1 tot 2 meter achter de demper en meet het aantal db.



Volgens mij op een halve meter bij ons toen;) Ding staat onbelast te rammelen en te doen(cr500) das bij een viertakt wat minder. Voor elke motor hebben ze een ander toerental, cr500 is volgens mij 4800 waarbij ze meten.

Hebben ze een tabeletje bij, voor elke motor weer anders heeft met slag en boring te maken.
 
Laatst bewerkt:
iemand van de knmv zet dat een soort metertje tegen je koppelingsdeksel.
en daar aan kan hij zien op welk toerental hij zit.

diegene van de knmv geeft dan ook zelf gas, je mag je motor niet aanraken of erachter staan.
een meter staat 1 tot 2 meter achter de demper en meet het aantal db.


Ja hier kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik weet dat straatmotoren ook op het goedkeuringsplaatje het aantal db @ toerental X hebben staan.
 
Deze banen gaan allemaal weer open na de invoering van de 94dB regel? Zomaar ff een lijstje samengesteld... (34 stuks)

Arnhem (de baggermolen 2e baan), Markelo, Lochem (2e baan), Holten, Winsterswijk, Ommen, Assen, De Lutte, Dwingeloo, Hilversum, Reek, Enschede, Apeldoorn, Heemskerk, Sint Anthonis, Norg, Anloo, Loenen, Sibculo, Elspeet, Vragender, Hengelo, Gilze, Rijen, Lathum, Etten, Weiteveen, Oldebroek, Zutphen, Gennep, Wijchen, Sweijkhuizen, Bergharen, Gendt

B|
 
Laatst bewerkt:
Deze banen gaan allemaal weer open na de invoering van de 94dB regel? Zomaar ff een lijstje samengesteld... (34 stuks)

Arnhem (de baggermolen 2e baan), Markelo, Lochem (2e baan), Holten, Winsterswijk, Ommen, Assen, De Lutte, Dwingeloo, Hilversum, Reek, Enschede, Apeldoorn, Heemskerk, Sint Anthonis, Norg, Anloo, Loenen, Sibculo, Elspeet, Vragender, Hengelo, Gilze, Rijen, Lathum, Etten, Weiteveen, Oldebroek, Zutphen, Gennep, Wijchen, Sweijkhuizen, Bergharen, Gendt

B|
Diezelfde lijst kan ik maken van crossbanen in Noord-Holland, die zijn allemaal uitgestorven. De banen zullen niet meer open gaan maar wellicht word het lijstje door de nieuwe regeling niet langer.
 
Diezelfde lijst kan ik maken van crossbanen in Noord-Holland, die zijn allemaal uitgestorven. De banen zullen niet meer open gaan maar wellicht word het lijstje door de nieuwe regeling niet langer.

Ik denk dat er geen enkele baan terug zal komen... ook niet van mijn lijstje...
 
Laatst bewerkt:
Deze banen gaan allemaal weer open na de invoering van de 94dB regel? Zomaar ff een lijstje samengesteld... (34 stuks)

Arnhem (de baggermolen 2e baan), Markelo, Lochem (2e baan), Holten, Winsterswijk, Ommen, Assen, De Lutte, Dwingeloo, Hilversum, Reek, Enschede, Apeldoorn, Heemskerk, Sint Anthonis, Norg, Anloo, Loenen, Sibculo, Elspeet, Vragender, Hengelo, Gilze, Rijen, Lathum, Etten, Weiteveen, Oldebroek, Zutphen, Gennep, Wijchen, Sweijkhuizen, Bergharen, Gendt

B|
:/
 
Heb mijn husa orginele demper open gehaald voor nieuwe wol in te doen. Blijkt het al een reflectie/absorpsie demper te zijn..

Achterste kamer is reflectiekamer, voorin zit 'gewoon' wol.

IMG_20110224_205407.jpg

IMG_20110224_205418.jpg

IMG_20110224_205438.jpg
 
hey,vraagje
ik heb licentie genomen ,nationaal supermoto (nr 209 trouwens).
ik zit met dubbel doma dempers op ktm smr,maar ik denk dat ik zelfs hiermee geen 94 db haal toch :? .
mettet was geen probleem ,en BK ook nie ....dus wa denken de heren hier :}
 
hey,vraagje
ik heb licentie genomen ,nationaal supermoto (nr 209 trouwens).
ik zit met dubbel doma dempers op ktm smr,maar ik denk dat ik zelfs hiermee geen 94 db haal toch :? .
mettet was geen probleem ,en BK ook nie ....dus wa denken de heren hier :}

ik heb gehoord dat die wel voldoen aan de 96, probeer anders een mail te sturen naar doma zelf of kom eind maart naar lelystad dan is er een vrije training incl. geluidmeting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan