Geluidsoverlast Motorrijders

Jongens gewoon niet op ingaan hahah

Als dit geen troll is weet ik het ook niet meer xD

Successful_troll.gif
 
Waar kan ik terecht als ik klachten heb over types zoals TS?
Kan niet, dat is hetzelfde als het bureau in de Beursstraat binnenlopen om aangifte te doen tegen een smeris: je kunt geen mod aangeven bij mods.

Normaliter worden dit soort topics gelijk dichtgegooid.
 
Laatst bewerkt:
Jongens! Zo hebben wij jullie toch niet opgevoed?
Ik ben teleurgesteld. :N
Beetje herrie maken in de stad van meneer Guit. Hij kan zelfs de vogeltjes niet meer horen! -O-




Meneer Guit, het zal niet meer gebeuren! De schavuiten weten niet beter.
Allemaal ondeugende jongens en meisjes hier.
Als het nog eens gebeurt komt u het hier maar melden. Die vervelende motorrijder krijgt direct een ban!

Ondanks dat we dan allemaal ondeugende jongens en meisjes dan wel schavuiten zijn spreken we Meneer Guit wel redelijk consequent aan met "meneer" en "U".
een beetje opgevoed zijn we dus wel, toch?
 
De wetgever heeft bepaald dat een motor niet op een voor auto's bedoelde parkeerplaats mag parkeren en wij moeten dus de motor op de stoep parkeren
Verder heeft de wetgever ook bepaald dat wij om overlast te voorkomen dat wij niet met de motor aan de hand op de stoep mogen lopen
Dus moeten wij wel van de stoep af rijden
 
Beste Motor liefhebbers.
Ik wil graag iets met u delen.
Ik woon in een Grote stad, veel verkeer. Je zou verwachten dat er ook veel geluidsoverlast is van het verkeer.
Dit valt enorm mee, je kan de vogels horen fluiten tussen het gezoem van stadsgeluiden.
Het is hier echter nooit echt stil.
Hier komt mijn ding wat ik wil delen.
Wij maken heel vaak mee dat Motoren en bromfietser en Ferrari F40 het meeste overlast veroorzaken.
Waar natuurlijk de Bromfiets aan de leiding gaat omdat van de Ferrari er niet veel van rond rijden.
En toch kan één Motor rijder het zo bont maken dat je die een straat en zelf blokken kan horen. En zelfs bij stationair draaien een luid geluid produceert.
En als zo een motor dan langs komt rijden merk je werkelijk pijn/geïrriteerd gevoel en alles is onverstaanbaar tot die persoon verder weg is.

Zelf kan de persoon er niet veel last/merken door het doffe geluid wat door de helm komt.
En hebben motorrijders ook vaak oordopjes in.
Maar de motorrijder kan nooit beweren het niet te horen of te weten dat zijn motor te luid is.
Opzettelijk komt op in mijn gedachte net zoals onbeschoft tot asociaal.

Dus wat is hier dan toch gaande?
Over het algemeen zorgen Motoren voor minder overlast maar bedienen wel heel veel mensen op zeer luid geluid. En in de zomer komen er nog meer dan normaal.
Waarom toch die geluidsoverlast van zelfs een standaard motor.

En dan heb je ook nog de Motorrijders die zijn motor aan de voordeuren van de bewoners starten om zo van de stoep te rijden. Gekkenhuis gewoon Asociaal.
Enorme start herrie en sommige laten de motor dan ook nog stationair warm lopen.
Een standaard auto is veel rustiger dan Welke motor die ik ooit heb gehoord.
Waarom is dat toch? Wat vinden anderen hier nou van?
Dit zie/horen wij hier in de steden steeds vaker.

Ik kan mij goed in uw problemen verplaatsen, zelf heb ik gelukkig geen last van asociale motorrijders, maar bij mij komen de problemen van klagers en zeuren.

In deze tijd waar werken vaak belangrijker word geacht dan leven zelf zijn er gelukkig nog mensen die hun plezier, afleiding en ontspanning zoeken in hun hobby's en familie/vrienden. Helaas zijn er dus ook mensen die dit niet willen toestaan, zoch moeilijk kunnen inleven in anderen en redenen zoeken om hen dat plezier te ontnemen.

Hun acties beginnen klein met een enkel berichtje op een forum waar ze hun klachten neerzetten en daar vervolgens wat reacties op krijgen die niet naar hun zin zijn. Vervolgens worden er gieters gegooid naar de onwetende hobbyisten en gaan ze eens informeren bij de overheid wat er gedaan kan worden aan hun situatie.

Op dit punt begint de kwestie hun leven te overheersen, door gebrek aan werk/hobby's is er tijd genoeg om alle wetsartikelen en apv's door te spitten op zoek naar strafbare feiten, deze uit te lokken en worden bezwaarprocedures ingezet tot zelfs een gang naar de rechtbank.

In meerdere hobby's kom ik dergelijke mensen tegen, in het begin word je kwaad omdat je hobby, waar je zoveel plezier van beleefd, zoveel vrienden mee hebt gemaakt, in gevaar word gebracht, met de tijd kom je erachter dat deze klagers een hoop ellende kunnen veroorzaken, maar met genoeg inzet van belanghebbenden altijd het onderspit delven, hun rest niets anders dan leven met hun bitterheid, mij rest niets anders dan medelijden.
 
Je zou maar zo'n kutleven hebben dat je om alles zeurt...

Manmanman wat een gast.

Of het is een troll eerste klas.
Of hij heeft echt gewoon geen leven.
 
Ik kan mij goed in uw problemen verplaatsen, zelf heb ik gelukkig geen last van asociale motorrijders, maar bij mij komen de problemen van klagers en zeuren.

In deze tijd waar werken vaak belangrijker word geacht dan leven zelf zijn er gelukkig nog mensen die hun plezier, afleiding en ontspanning zoeken in hun hobby's en familie/vrienden. Helaas zijn er dus ook mensen die dit niet willen toestaan, zoch moeilijk kunnen inleven in anderen en redenen zoeken om hen dat plezier te ontnemen.

Hun acties beginnen klein met een enkel berichtje op een forum waar ze hun klachten neerzetten en daar vervolgens wat reacties op krijgen die niet naar hun zin zijn. Vervolgens worden er gieters gegooid naar de onwetende hobbyisten en gaan ze eens informeren bij de overheid wat er gedaan kan worden aan hun situatie.

Op dit punt begint de kwestie hun leven te overheersen, door gebrek aan werk/hobby's is er tijd genoeg om alle wetsartikelen en apv's door te spitten op zoek naar strafbare feiten, deze uit te lokken en worden bezwaarprocedures ingezet tot zelfs een gang naar de rechtbank.

In meerdere hobby's kom ik dergelijke mensen tegen, in het begin word je kwaad omdat je hobby, waar je zoveel plezier van beleefd, zoveel vrienden mee hebt gemaakt, in gevaar word gebracht, met de tijd kom je erachter dat deze klagers een hoop ellende kunnen veroorzaken, maar met genoeg inzet van belanghebbenden altijd het onderspit delven, hun rest niets anders dan leven met hun bitterheid, mij rest niets anders dan medelijden.


Wonderbaarlijk sterke repliek die niets dan waar is :} . Echter het is een troll dus....... 8-)
 
Ik kan mij goed in uw problemen verplaatsen, zelf heb ik gelukkig geen last van asociale motorrijders, maar bij mij komen de problemen van klagers en zeuren.

In deze tijd waar werken vaak belangrijker word geacht dan leven zelf zijn er gelukkig nog mensen die hun plezier, afleiding en ontspanning zoeken in hun hobby's en familie/vrienden. Helaas zijn er dus ook mensen die dit niet willen toestaan, zoch moeilijk kunnen inleven in anderen en redenen zoeken om hen dat plezier te ontnemen.

Hun acties beginnen klein met een enkel berichtje op een forum waar ze hun klachten neerzetten en daar vervolgens wat reacties op krijgen die niet naar hun zin zijn. Vervolgens worden er gieters gegooid naar de onwetende hobbyisten en gaan ze eens informeren bij de overheid wat er gedaan kan worden aan hun situatie.

Op dit punt begint de kwestie hun leven te overheersen, door gebrek aan werk/hobby's is er tijd genoeg om alle wetsartikelen en apv's door te spitten op zoek naar strafbare feiten, deze uit te lokken en worden bezwaarprocedures ingezet tot zelfs een gang naar de rechtbank.

In meerdere hobby's kom ik dergelijke mensen tegen, in het begin word je kwaad omdat je hobby, waar je zoveel plezier van beleefd, zoveel vrienden mee hebt gemaakt, in gevaar word gebracht, met de tijd kom je erachter dat deze klagers een hoop ellende kunnen veroorzaken, maar met genoeg inzet van belanghebbenden altijd het onderspit delven, hun rest niets anders dan leven met hun bitterheid, mij rest niets anders dan medelijden.
:} :}
 
~Guit schreef op 10 april 2014 @ 21:45:

Over het algemeen maak ik mee dat Motorfietsen onnodig luid klinken.
Met meningen kan ik, noch politie iets. Hoeveel dB produceert die motor die jij luidt vind klinken? En hoeveel mag deze produceren?
Dat treft elke persoon niet alleen mijn in stad, dorpen hebben toch met het zelfde euvel te maken.
Jij zegt elk persoon, maar je kan ze nooit allemaal gesproken hebben. Waarom deze groep erbij halen als je namens jezelf spreekt?
Het heel leuk om mensen op pad te zien, maar anderen hebben bij de motorrijder in de buurt vaak even dan maar pech. Want het mag. Geluidshinder en groepsvorming op te smalle wegen.
Ook hier, wat zijn de feiten.? Wanneer is het hinder?
Ik ben geheel voor de Motor Sport en dat ook heel veel en nog meer mensen de racerij mogen zien als normaal vermaak en eventueel professioneel.
Niet als toeschouwer maar als deel nemers als teams.
Dat men daar kan genieten van het rijden op een motor en dat sommige Motoren daar uit veiligheid ook alleen mogen rijden.
Buikschuivers horen toch niet op openbare wegen?
Elke motor met typegoedkeuring mag de weg op. Waarom wil je dit veranderen?
Die horen op circuits als Assen te rijden.
En knetter pijpen met leren hesjes....Zo 1980.
Niets is verzonnen.
Er is een hele hoop verzonnen:
  • Het feit dat ze te luid zijn.
  • Dat je iedereen gesproken hebt
  • Dat jij ongegronde aannames maakt

Ik snap best dat je er last van heb, maar spreek namens jezelf. Jij hebt er last van, niet iedereen. Onderneem zelf actie, je kan die motor rijder erop aan spreken. Ga ze niet aanspreken of zaken die ongegrond zijn, een motor mag op het trottoir gestart worden en mag geluid maken zoveel de typegoedkeuring toelaat.
 
Wag ff, zit je incontinentieluier soms te strak aangesnoerd mijnheertje guit? Beetje aant genieten van alle reacties? Wanneer is je internet uurtje bij de brijderstichting weer afgelopen? Sneue klaphark.

En die ducati rammelaar hierboven rijdt omgetwijfeld n BMW met n schoorsteen waar Erica Terpstra nog doorheen ken maar die klinkt als verkouwen fluitketel met astma. Catalysatorcastraatje!

Precies :D beetje makkelijk m alle ducati's over 1 kam te scheren. Mijne heeft geen open koppeling en uit elkaar val geluid :P hoewel dat wel erg mooi is *O*
 
Bekijk het eens andersom. Ik heb een originele uitlaat en het probleem daarvan is dat mensen in de file me niet horen en dus geen ruimte voor me maken... Das toch ook niet handig. Dus we moeten wel, om de files te verminderen...

En ja, als ik de straat uitloop om mijn motor te starten vinden de mensen die daar wonen het weer niet leuk...

zucht....
 
Als we nou eens stoppen met domme mensen aandacht geven... Die fout hebben we al 1000en keren gemaakt en nu zitten we opgescheept met Justin Bieber, Gordon, Roy Donders en Geert Wilders.
 
Er zijn ook mensen die ervan kunnen genieten. Ik werk in een verzorgingshuis en veel bewoners kunnen het waarderen dat ik met mijn "herrie" pijp op de motor kom. Hoevaak je daar hoort dat ik moet genietenvan het leven en dat ik moet doen wat ik wil. Sommigen hebben spijt dat ze dat vroeger dit niet hebben gedaan, maar gunnen alsnog mij me plezier met me "Herriepijp"
 
Kut Ferrari's!

Ik wil ook altijd mijn auto eerst de stoep af duwen voordat ik 'm start. Ik woon in het buitengebied en heb dus geen stoep! Daar hoor ik niemand over.

Ergens had iemand het over geiten die herrie maken. Mijn twee geiten horen mij al van ver aankomen en waarschuwen mijn vrouw dat ik er aankom. Geluid heeft ook een functie!

Verder meneer TS:
cc69cf7c510b3f51771ca9b4fe3e4b8d.jpg
 
wauw ik heb hard gelachen om de reacties! Hoop dat guit met meer argumenten komt, want hij heeft me bijna overtuigd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan