gepakt met wheelie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat doe jij nou? Effe lekker meerellen? Als je alleen maar wat post om te beledigen dan kun je beter naar een ander forum gaan als je het aan mij vraagt. Er werd jou niks gezegd/gevraagd.

edit: laatste post in dit topic :Z

Wat nou :( Choppers afzeiken, en wij mogen niks zeggen. Moet ik jou soms om toestemming vragen om hier te posten, wat denk je wel :X
 
Ik heb niks tegen wheelies, stoppies, maar vind alleen dat als je daarvoor bekeurd wordt je niet kinderachtig moet gaan jammeren.

Ok, maar dan moet je toegeven dat het rijbewijs innemen wel erg heftig is ... dat vond hij zelf ook trouwens, boete niet erg maar in Zwolle staan en naar Zeeland moeten met een motor op je rug is kut ... toch?
 
gaaaaaaaaaaaaaaas erop!
Cir2003%20(8).jpg
 
Het valt me telkens weer op dat mensen die een wheelie maken onverantwoordelijk weggedrag vinden, zelf de rijvaardigheid missen om dit zelf te kunnen. Meestal rijden ze op een chopper, een bmw of een dergelijke frikandel.
Motorrijders die zelf wel een wheelie kunnen maken weten uit ervaring dat dat stunten wel meevalt. Natuurlijk neem je meer risico's dan wanneer je je netjes aan de verkeersregels houd, maar dat heeft erg weinig met het echte motorrijden te maken. Ik maak zelf geregeld een wheelie en merk dat dat door veel andere motorrijders gewaardeerd wordt. Degene die dan kijken van "moet dat nou zonodig" zijn bijna altijd bmw en chopperrijders. Dit zijn in mijn ogen dan ook geen echte motorliefhebbers. Als ze dan ook nog iedereen die vind dat een wheelie wel moet kunnen voor jankert uitmaken, dan vraag ik me af waarom ze zichzelf motorrijder durven noemen.
P.s. mijn excusses als ik andere bmw en chopperrijders, die niet deze slechte eigenschappen bezitten heb beledigd. Er zijn naturlijk altijd uitzonderingen.

Dus als je geen wheelie kan, durft of wil maken ben je geen motorrijder |( , ik kan een wheelie waarderen, maar niet in mijn straat, en niet naast of voor of achter mij op gelijk welke weg.

Jij neemt meer risico's, en wat is een risico, je hebt zoveel meer % kans dat je op je bek gaat, wanneer dit dan toch eens gebeurt, en je treft niemand om je heen, heb je veel geluk.

Ik neem ook risico's, ik rij zomer en winter, storm,ijzel, sneeuw, ik ga erdoor, al moet ik aan 30km/u rijden maar dat heet geen stunten geloof ik, dom misschien wel. :9
 
Dus als je geen wheelie kan, durft of wil maken ben je geen motorrijder |( , ik kan een wheelie waarderen, maar niet in mijn straat, en niet naast of voor of achter mij op gelijk welke weg.

Jij neemt meer risico's, en wat is een risico, je hebt zoveel meer % kans dat je op je bek gaat, wanneer dit dan toch eens gebeurt, en je treft niemand om je heen, heb je veel geluk.

Ik neem ook risico's, ik rij zomer en winter, storm,ijzel, sneeuw, ik ga erdoor, al moet ik aan 30km/u rijden maar dat heet geen stunten geloof ik, dom misschien wel. :9

Peetje,

Ook heb ik vroeger, toen ik nog 30.000 weg/KM per jaar reed , in de pekel en met ijzel gereden, 1x zelfs met een pak sneeuw van 10 cm dik, op de snelweg met 20 km/h en beide benen aan de grond, uit voorzorg. Werd toen constant ingehaald door vrachtwagens en personenauto's die zich ruim onder de maximale snelheid hielden.(en toch te hard reden in die situatie)
Ik kan je vertellen dat dat echt niet verantwoord rijden is. En doe dat dus zeker nooooooooit meer, voor de veiligheid en de houdbaarheid van het aluminium van mijn bike.

Ik zeg niet dat iedereen die Wheely's maakt het ook altijd onder de knie heeft, 9 van mijn 10 wheely's gaan zoals ik had gepland ( 10e x gaat t niet fout , maar dan voel je dat je bike anders gaat dan normaal.....)

"echte motorrijders" tja wie zijn dat, ik denk van mezelf dat ik daar wel bij hoor, net zoals al die andere 99 van de 100, dus?

Echte motorrijders zijn dus zeker niet per definitie mensen die winters doorrijden.

PS. ik groet alleen als t mij uitkomt en niet alleen zomer of winter, ben ik wel een echte motorrijder????????????

to be or not to be.........



Ik hoop in iedergeval dat degene die deze topic is begonnen dat ie het naar zijn zin heeft met t lezen van onze , op en neer verhalen, want volgens mij zit ie stieken te lachen, en issie niet eens aangehouden???? hahaha dat zou wat zijn.

Greatz
full
 
Dus als je geen wheelie kan, durft of wil maken ben je geen motorrijder |( , ik kan een wheelie waarderen, maar niet in mijn straat, en niet naast of voor of achter mij op gelijk welke weg.

Jij neemt meer risico's, en wat is een risico, je hebt zoveel meer % kans dat je op je bek gaat, wanneer dit dan toch eens gebeurt, en je treft niemand om je heen, heb je veel geluk.

Ik neem ook risico's, ik rij zomer en winter, storm,ijzel, sneeuw, ik ga erdoor, al moet ik aan 30km/u rijden maar dat heet geen stunten geloof ik, dom misschien wel. :9
Ik zeg niet dat je geen motorrijder bent als je geen wheelie kunt maken. ik zeg dat het me opvalt dat mensen die een wheelie niet kunnen waarderen er zelf geen kunnen maken en daarom niet weten waarover ze praten.
Ik neem inderdaad meer risico's dan iemand die geen wheelie maakt. maar de grootste risico's neem jij. Wie gaat er nou door de ijzel rijden :X
Je hebt zeker gelijk dat het op sommige plaatsen echt onverantwoordelijk is.
 
Ik kan een stukje motorbeheersing, dus ook een wheelie best waarderen, maar in het gewone verkeer? Nah. Dan laat je alleen maar zien dat je weinig respect hebt voor je veiligheid en die van anderen.
Neemt niet weg dat ik de "straf" (is in feite geen straf volgens de wet) niet in verhouding vind tot het vergrijp. Als dat wel zo is, dan moeten al die %^$#@!!! met hun GS-emmetjes aan hun oor onder het rijden ook maar eens een rijtest afleggen....
 
Hee beste motorfanaten.
Wil ook ff mijn menig kwijt,vindt dat die jongen veel te zwaar gestraft is.
Maar lees weinig over wat baksteen zei hoe het dan wel moet.
Waar ik ziek van wordt zijn die prenten van 28 euro als ze nu een gingen flitsen vanaf 60 km per uur in de bebouwdekom dan gaat het allemaal iets sneller op straat .
En op de autobaan lekker 130 of 140 en s"nachts max 200 als dit zou kunnen zou het allemaal wat makkelijker gaan.
Tja en een weely mag niet maar moet toch kunnen mits het verantwoord is.
En loop elkaar nu niet af te zeiken om welke brommer je rijd dat schiet niet op alleen die servies moet zijn kop in de grond steken die is gewoon niet bij zijn hooft.
En ja ik maak ook weely"s en stoppies.
En RAY ik hoop dat het allemaal meevalt voor je,laat ze maar zien dat het ook wel "normaal" kan

Gr Martin
 
Kunnen ze je ook beboeten voor een stoppie?... Voor rood licht?
Mooi hoor die wheelies. Sinds Zorro niet meer gezien.
 
Ik zeg niet dat je geen motorrijder bent als je geen wheelie kunt maken. ik zeg dat het me opvalt dat mensen die een wheelie niet kunnen waarderen er zelf geen kunnen maken en daarom niet weten waarover ze praten.
Ik neem inderdaad meer risico's dan iemand die geen wheelie maakt. maar de grootste risico's neem jij. Wie gaat er nou door de ijzel rijden :X
Je hebt zeker gelijk dat het op sommige plaatsen echt onverantwoordelijk is.

Ik kan zeker een wheelie waarderen, ik ga jaarlijks naar een stratenrace kijken, trainingen en alles erop en eraan, heb al enkele vrienden verloren die aan het racen en het stunten waren, maar de meeste vrienden heb ik verloren op de openbare weg, en niet op de racebaan, en een paar hebben het geluk :? dat we hun rolstoel willen duwen over het terrein.
Als ik rij zit in mijn achterhoofd de gedachte van "er zitten 4 mensen te wachten op mij"
Ik ben geen engeltje, en vroeger zeker niet, maar als ik hier soms lees, "volgende week kan ik afrijden" en het volgende topic dat ze openen is "hoe maak je een wheelie of een kneedown" dan krijg ik een gevoel van, ik hoop dat deze niet in mijn omgeving aan het oefenen is met zijn 1000km ervaring. |(

Geloof het of niet, maar ik rij het liefst met storm, ik woon aan de kust, dus je weet wat ik bedoel, ijzel is helemaal te gek, armen losjes, knietjes tegen de kant geperst en mijn reet dichtgeknepen, dan voel je waar je bike heen wil :+

btw je moet in Belgie nooooooooooooit een wheelie of een kneedown maken als je de weg niet kent, want als je de ene put ontwijkt rij je in een andere. |( :( :9
 
Tja en een weely mag niet maar moet toch kunnen mits het verantwoord is.
En loop elkaar nu niet af te zeiken om welke brommer je rijd dat schiet niet op alleen die servies moet zijn kop in de grond steken die is gewoon niet bij zijn hooft.
En ja ik maak ook weely"s en stoppies.
En RAY ik hoop dat het allemaal meevalt voor je,laat ze maar zien dat het ook wel "normaal" kan

Gr Martin

Precies. T'is alleen jammer dat je altijd luitjes zult hebben die een ander zijn mening op willen dringen tegen wil en dank.
Ik dacht altijd dat chopperjongens van die relaxte gasten waren die redelijk tolerant zijn en in hun eigen wereldje opgingen. Servies klinkt eigenlijk veel meer als een koekblikker. Heeft ie eigenlijk wel een motor begin ik me af te vragen...?
 
(met zijn 1000km ervaring. |(

Geloof het of niet, maar ik rij het liefst met storm, ik woon aan de kust, dus je weet wat ik bedoel, ijzel is helemaal te gek, armen losjes, knietjes tegen de kant geperst en mijn reet dichtgeknepen, dan voel je waar je bike heen wil :+ )

Dit bedoel ik met :r L :+ L, kerel is nie lekker, schuift nog wel eens ergens onder! rijden in ijzel , tja moet ie maar gaan ijsspeedwayen
 
Ik kan zeker een wheelie waarderen, ik ga jaarlijks naar een stratenrace kijken, trainingen en alles erop en eraan, heb al enkele vrienden verloren die aan het racen en het stunten waren, maar de meeste vrienden heb ik verloren op de openbare weg, en niet op de racebaan, en een paar hebben het geluk :? dat we hun rolstoel willen duwen over het terrein.
Als ik rij zit in mijn achterhoofd de gedachte van "er zitten 4 mensen te wachten op mij"
Ik ben geen engeltje, en vroeger zeker niet, maar als ik hier soms lees, "volgende week kan ik afrijden" en het volgende topic dat ze openen is "hoe maak je een wheelie of een kneedown" dan krijg ik een gevoel van, ik hoop dat deze niet in mijn omgeving aan het oefenen is met zijn 1000km ervaring. |(

Geloof het of niet, maar ik rij het liefst met storm, ik woon aan de kust, dus je weet wat ik bedoel, ijzel is helemaal te gek, armen losjes, knietjes tegen de kant geperst en mijn reet dichtgeknepen, dan voel je waar je bike heen wil :+

btw je moet in Belgie nooooooooooooit een wheelie of een kneedown maken als je de weg niet kent, want als je de ene put ontwijkt rij je in een andere. |( :( :9

:^
 
Ik zie altijd pizzakoeriers wheelies maken en kids van een jaar of 16 op hun scootertjes. Ik vergelijk de stoere mannen wheelie makende motorrijder ook met deze kids. Nog net de puberteit niet ontgroeid.

Mensen die met een motor een wheelie op de snelweg maken mogen van mij zeker bestrafd worden.

Het valt me op dat iedereen het maar stoer vindt en dat ze het hebben over motorbeheersing. Maar hoe vaak zijn die sukkels op hun plaat gegaan? Sorry een knee-down en een wheelie doe je maar lekker op het circuit en niet op de openbare weg.
 
Ik zie altijd pizzakoeriers wheelies maken en kids van een jaar of 16 op hun scootertjes. Ik vergelijk de stoere mannen wheelie makende motorrijder ook met deze kids. Nog net de puberteit niet ontgroeid.

Mensen die met een motor een wheelie op de snelweg maken mogen van mij zeker bestrafd worden.

Het valt me op dat iedereen het maar stoer vindt en dat ze het hebben over motorbeheersing. Maar hoe vaak zijn die sukkels op hun plaat gegaan? Sorry een knee-down en een wheelie doe je maar lekker op het circuit en niet op de openbare weg.


PS. stoute meid...............met een |Wheely nog nooitttttttttttttttttt

greatz krommie ( ps. stoer plaatje heb je naast je nickname!) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan