gestolen BMW R1150R Amsterdam -> weer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was ik dus....

duurt wel lang voor de smeris er is , ze mogen wel opschieten voordat ze het weer weg halen.

Voor andere zaken ( zoals wateroverlast) zijn ze als de kippen bij. :r
Werd zowat als een crimineel behandeld.

Ja super bedankt kreeg gisteravond bericht om 00:20, dat de politie hem heeft opgehaald. Duurde inderdaad lang.

Maar nogmaals Super bedankt.

:} dimma25 MF'er van de maand :}
 
'gestolen BMW R1150R Amsterdam' > 'gestolen BMW R1150R Amsterdam -> weer terug'
 
Gefeliciteerd, toch nog iemand die zijn fietsje teruggekregen heeft.

Hulde aan dimma25 !
 
En... schade? Bijbehorend boefje gepakt? :X

Geen idee of er schade is. Stuurslot zal wel kapot zijn aangezien die erop stond. Of ze de boef gepakt hebben weet ik ook niet. Hij staat nu bij de politie. Als er nog nieuws is laat ik het wel weten.

Nogmaals Hulde voor MF, Toch handig z'n topic
 
*O* *O*

Hopelijk mankeert er niet veel aan..

En mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe die is teruggevonden?

Onder een motorhoes ofzo?
 
Hij is niet voor niets maar een stagiar. Die horen koffie te halen, en geen mening te hebben.

Mooi dat de brommer terug is! En weer gezien door een MF'er! Blijkbaar zijn we met zoveel dat je als MF'er toch een aardig kansje hebt om na een topic hier je motor terug te krijgen, dat is mooi. -O-
 
hoed bzif dimma :)

ik hoop niet dat er al te veel schade aan je bmw is the-raver, daar zal je zelf wel weer voor op mogen draaien :(
 
En waar stond 'ie dan? Ook een paar straten verderop?
De brommert is nl niet zo heel ver van mij vandaan gestolen, dus dan heeft het wellicht toch echt zin om een rondje door je wijk te banjeren als je motor foetsie is.
 
En waar stond 'ie dan? Ook een paar straten verderop?
De brommert is nl niet zo heel ver van mij vandaan gestolen, dus dan heeft het wellicht toch echt zin om een rondje door je wijk te banjeren als je motor foetsie is.

het gebeurd heel vaak dat een gestolen motor in dezelfde buurt wordt neergezet.
Misschien om deze later op te halen, of omdat de motor bij nader inzien toch niet gebruikt wordt.

Een rondje door de buurt is daarom uitermate handig, dat is ook de reden dat ik mijn motor voorzien heb van een m-f stickerT :+
 
Weet niet de exacte straat, volgens mij was het de calandlaan in amsterdam (had het gister opgeschreven nadat dimma belde), dat is ongeveer 5 km.

Voor zover ik begrepen had stond hij met een ketting slot vast meer weet ik niet. Het duurd nog wel even voordat we hem terug krijgen van politie zei mijn broer.
 
mooi dat je hem terug hebt!

Je motor parkeren in een stad waar je veel kutmarokkanen hebt is eigenlijk ook niet verstandig.

De gehele randstad is diefstal gevoelig door het overschot aan tuig daar!
 
mooi dat je hem terug hebt!

Je motor parkeren in een stad waar je veel kutmarokkanen hebt is eigenlijk ook niet verstandig.

De gehele randstad is diefstal gevoelig door het overschot aan tuig daar!

:X


Ben het deels met je eens, maar sommige mensen hebben geen keus '( :N
 
Weet niet de exacte straat, volgens mij was het de calandlaan in amsterdam (had het gister opgeschreven nadat dimma belde), dat is ongeveer 5 km.

Voor zover ik begrepen had stond hij met een ketting slot vast meer weet ik niet. Het duurd nog wel even voordat we hem terug krijgen van politie zei mijn broer.

M'n auto en beide motorscooters kreeg ik na anderhalve tot 3 weken terug.


mooi dat je hem terug hebt!

Je motor parkeren in een stad waar je veel kutmarokkanen hebt is eigenlijk ook niet verstandig.

De gehele randstad is diefstal gevoelig door het overschot aan tuig daar!

Hoewel je woordkeuze misschien wat duidelijk direct generaliserend discriminerend onaardig is, bekruipt mij ook weleens het gevoel...
 
Ik voorzie een standje van de nieuwe mod.... :P :+

Op een ander topic van hem heeft een 'oude mod' inmiddels een slot gehangen. Drie posts, waarvan twee over (kut)marokkanen en één over kutitalianen.

Aanwinst voor het forum, die gozerl. :Z

EDIT: Zie net dat 'ie ban heeft *O*
 
Laatst bewerkt:
mooi dat je hem terug hebt!

Je motor parkeren in een stad waar je veel kutmarokkanen hebt is eigenlijk ook niet verstandig.

De gehele randstad is diefstal gevoelig door het overschot aan tuig daar!
Gelukkig wonen er ook veel goeie marokkanen. Meer dan in het gemiddelde durp, denk ik zo. 8-)

Maareuh, de callandlaan is wel een eindje verderop inderdaad. Daar kom ik niet zo vaak. ;)
 
Zie de nieuwe tekst onder de naam bij een post van een banned user.
 
Iedereen heeft een mening, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.
 
Geweldig dat de BMW terug is gevonden!!!! *O* *O* *O*

Er zijn verdomme ook goeie Marokkanen en Turken, ken er genoeg om daar toch wel een mening over te mogen hebben.
Trouwens veel van die Marokkanen en Turken spreken beter Nederlands dan veel Nederlanders, och ze hebben vaak dat paspoort van geboorte meegekregen, hier geboren en opgegroeid........ ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan