gestolen BMW R1150R Amsterdam -> weer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankjewel, nu zie ik het...

*Dingus gaat nu naar de winkel om een schep te kopen. Met die schep haal ik even die 4 kuub zand uit mijn ogen :+
 
Zo, 1 gestolen moto teruggevonden, hoeveel nog te gaan?

Zijn er statistische gegevens van hoeveel inwoners van Amsterdam een strafregister hebben, en wat hun etnische achtergrond is?

Het is anders namelijk niet mogelijk om op een objectieve manier de stelling van de net gebande user te ontkrachten danwel te bevestigen.

Als die cijfers er wegens overdreven politieke correctheid niet zijn, dan moet er ook niet met discriminatie rondgezwaaid worden, dan discrimineer je zelf. Iets doen of laten omwille van de etnische achtergrond.
 
GVD! :(
Ik lees dit topic nu pas maar enkele nachten geleden zag ik wel een BMW zonder licht met een marokkaan bij mij door het Hoekenespark over het fietspad rijden, vlakbij de Callandlaan! Paar keer heen en weer rijden en thats it. Geen wheelies ofzo gehoord.

Ik had voor zoiets (toen een GS) al een keer eerder de politie gebeld maar daar werd naar mijn weten niets mee gedaan.
 
GVD! :(
Ik lees dit topic nu pas maar enkele nachten geleden zag ik wel een BMW zonder licht met een marokkaan bij mij door het Hoekenespark over het fietspad rijden, vlakbij de Callandlaan! Paar keer heen en weer rijden en thats it. Geen wheelies ofzo gehoord.

Ik had voor zoiets (toen een GS) al een keer eerder de politie gebeld maar daar werd naar mijn weten niets mee gedaan.

Dat zou best eens kunnen, het is in de nacht van zaterdag op zondag gebeurd. Sleutels had hij niet. Ik vraag me ook af hoe ze hem weg hebben gekregen. Het is namelijk niet de lichtste motor. en zeker met stuurslot niet.
 
Zo, 1 gestolen moto teruggevonden, hoeveel nog te gaan?

Zijn er statistische gegevens van hoeveel inwoners van Amsterdam een strafregister hebben, en wat hun etnische achtergrond is?

Het is anders namelijk niet mogelijk om op een objectieve manier de stelling van de net gebande user te ontkrachten danwel te bevestigen.

Als die cijfers er wegens overdreven politieke correctheid niet zijn, dan moet er ook niet met discriminatie rondgezwaaid worden, dan discrimineer je zelf. Iets doen of laten omwille van de etnische achtergrond.


Kijk eens --> Rapport: Verdacht van criminaliteit, Allochtonen en autochtonen nader bekeken


Maar goed, of het nu een allochtoon of autochtoon, je moet gewoon van een ander z'n spullen afblijven. B|
 
LET OP: als de dief er geen afstand van wilt doen, krijg je hem NIET terug. De eigenaar momenteel is de dief zelf en deze MOET toestemming geven om hem terug te geven aan je. Zegt hij nee, vanwege een bepaalde verklaring, kan je wachten tot je een ons weegt.
 
LET OP: als de dief er geen afstand van wilt doen, krijg je hem NIET terug. De eigenaar momenteel is de dief zelf en deze MOET toestemming geven om hem terug te geven aan je. Zegt hij nee, vanwege een bepaalde verklaring, kan je wachten tot je een ons weegt.
Dan zal hij toch wel met een heel gegronde reden moeten komen om daar mee weg te komen. Hij zal bijvoorbeeld te motor te goeder trouw tegen een reële prijs gekocht moeten hebben. Anders heeft hij toch echt een probleem! Zie hiervoor eventueel ook het topic (heel lang geleden) over Motorcentrum Eindhoven of hoe heette die toko ook alweer, waar toch verschillende mensen echt wel even met hun daar gekochte fietsje langs de politie mochten. En als je dan niet kan aantonen dat jij er eerlijk aangekomen bent mag je hem daar toch echt laten staan!

Zou mooi worden anders...
 
Dat zou best eens kunnen, het is in de nacht van zaterdag op zondag gebeurd. Sleutels had hij niet. Ik vraag me ook af hoe ze hem weg hebben gekregen. Het is namelijk niet de lichtste motor. en zeker met stuurslot niet.

Zou me niet zo druk maken om het stuurslot.

Ik zeg voor de ketting een snijbrander, meestal laten ze de doorgesneden ketting dan wel liggen.

(mits het kettingslot van redelijk kwaliteit is anders zou het ook zomaar kunnen dat het iemand was die behoorlijk goed is met sloten)

Remschijfslot halen ze vaak de remschijf los.

Stuurslot stelt echt geen ene ruk voor, men neme een "deukentrekker" last er een schroef bovenop vervolgens draai je deze in het contact en trekt zo het hele slot eruit.

Nu kan je de motor zo met een platte/kruiskop schroevendraaier op contact zetten alsof het door de orginele sleutel word gedaan.

En daar gaat je brommer...
 
Laatst bewerkt:
LET OP: als de dief er geen afstand van wilt doen, krijg je hem NIET terug. De eigenaar momenteel is de dief zelf en deze MOET toestemming geven om hem terug te geven aan je. Zegt hij nee, vanwege een bepaalde verklaring, kan je wachten tot je een ons weegt.

Nou dan is het wel heel krom gesteld met de nederlandse wetgeving (was het eigenlijk toch al)
 
GVD! :(
Ik lees dit topic nu pas maar enkele nachten geleden zag ik wel een BMW zonder licht met een marokkaan bij mij door het Hoekenespark over het fietspad rijden, vlakbij de Callandlaan! Paar keer heen en weer rijden en thats it. Geen wheelies ofzo gehoord.

Ik had voor zoiets (toen een GS) al een keer eerder de politie gebeld maar daar werd naar mijn weten niets mee gedaan.

Zo zie je maar weer, het zijn altijd die stinkmarokkanen!

Ook bij opsporing verzocht niks anders dan die rifapen!
 
Zo zie je maar weer, het zijn altijd die stinkmarokkanen!

Ook bij opsporing verzocht niks anders dan die rifapen!


TS perfect dat jouw bike weer gevonden is en hopelijk valt de schade erug mee...

Oeps...ook jij een ban... :P

Ik ben het met je eens, ook al zal ik die woorden hier maar niet gebruiken.

In andere topic's worden gebruikers belachelijk gemaakt. daar gebeurt niets mee...en als je de waarheid zegt krijg je een ban... -O- -O- -O-

Maar goed, we gaan weer ontopic, voordat de kleine kinderen ook hier weer gaan reageren...
 
TS perfect dat jouw bike weer gevonden is en hopelijk valt de schade erug mee...

Oeps...ook jij een ban... :P

Ik ben het met je eens, ook al zal ik die woorden hier maar niet gebruiken.

In andere topic's worden gebruikers belachelijk gemaakt. daar gebeurt niets mee...en als je de waarheid zegt krijg je een ban... -O- -O- -O-

Maar goed, we gaan weer ontopic, voordat de kleine kinderen ook hier weer gaan reageren...


Een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk stellen voor 2,2% slechte mensen binnen deze groep!
Waar zitten je hersens??
Van mij mag jij ook een BAN krijgen.
 
Nette reactie voor een kloon!
Ga toch weg man!
Niemand zit op jou te wachten


Het is toch zo...
Het begint met de diefstal van scooters.
Al die filmpjes met marokkanen op scooters op youtube zijn in de meeste gevallen van diefstal afkomstig.

Daarna gaan ze motoren gappen.
Waarom vinden anders de meeste motordiefstallen plaats in gebieden met veel marokkanen?

En kijk eens naar de onderzoeken van de laatste jaren, marokkanen oververtegenwoordigd bij criminaliteit!
 
Een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk stellen voor 2,2% slechte mensen binnen deze groep!
Waar zitten je hersens??
Van mij mag jij ook een BAN krijgen.

Die aantallen zijn veel hoger naarmate er meer onderzoek naar gedaan word.
Pas de laatste jaren doet men gericht onderzoek en word de etniciteit/afkomst ook mee genomen in de onderzoeken en cijfers van de politie.

Relatief veel Marokkanen verdacht in regio Utrecht

marokkanen zijn gewoon stelende aapjes die je keihard moet aanpakken.
 
Op de man spelen is een teken van zwakte!
Kom anders eens met bronnen waarin staat dat marokkanen zo lief zijn?

Ga mijn mening niet geven, als ik dat zonodig wil doen doe ik dat nog liever voor een camera dan anoniem van achter een computer.

Daarbij denk ik dat dit uitdraait op een discussie die hier absoluut niet thuis hoort.
 
Een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk stellen voor 2,2% slechte mensen binnen deze groep!
Waar zitten je hersens??
Van mij mag jij ook een BAN krijgen.

Zie je, daar was ik al bang voor, niet gewoon denken, laat maar gaan...

Nee domweg toch een reactie geven... _O- _O- _O-

Nou mensen, ik mag een ban krijgen volgens deze gebruiker en kunnen we weer ONTOPIC, graag want dit is voor TS niet echt een leuke gang van zaken.
 
Goed dat die gruwelijk mooie BMW weer terug is en grappig dat het opnieuw iemand van MF is die hem teruggevonden heeft. Dimma for president.

@winkiestinkie: hoe desperaat ben je eigenlijk als je jezelf steeds weer opnieuw aanmeldt op die sneue offtopic berichten te posten? Moet je niet ergens op stormfront nog wat van dat soort berichten het web op slingeren ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan