Gewonnen

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Gisteren hebben we bij de motorsprint in Lelystad de alle twee de keren dat we in onze klasse konden rijden, de concurrentie achter ons gelaten, en daarmee de openingsrace van het sprintseizoen, in onze klasse gewonnen.
De laatst gereden run haalden we een tijd van 6.6 seconden op de 1/8 mijl, dat is 0.5 seconde sneller dan de tweede man.
Ook hadden we bij de laatste complete sprintsessie (alle klassen bij elkaar geteld, dus óók de snellere klassen erbij) de derde tijd weten te realiseren.
Natuurlijk zijn we blij met dit resultaat, en trachten dan ook dit jaar wederom nederlands kampioen in de USB klasse te worden.

Paul.
 
Mooi zo paul..

gefeliciteerd.. beter zo.. :)

moest ook haast wel he.. snel beestje..
 
kicks ass Paul !!!
Hoeveel pk heeft die machine wel niet?!


Ik kom mijn fiets wel es laten tunen bij je :9~
 
kicks ass Paul !!!
Hoeveel pk heeft die machine wel niet?!


Ik kom mijn fiets wel es laten tunen bij je :9~

Ik heb de uitdraai hier zaterdag al ff snel gepost, onder het topic "genoeg pekaas? "
226 PK, en 201 NM aan het achterwiel gemeten.
 
Gefeliciteerd, maareh wat is nu jouw grootste sleutel blunder?, want als we* de hoogte punten horen, willen we* ook de diepte punten.

* ik in ieder geval

Tja, ik heb dat topic ook gezien, en ik kon niks (noemenswaardigs) vinden om er te posten. (gelukkig)
Het enige wat me nu te binnen schiet, is dat ik (pakweg 20 jaar geleden) samen met ruud fredriks en rico mertens op een zondagmorgen (na overvloedig drankgebruik mijnerzijds op de zaterdag ervoor 8-) ) in Hagestein probeerde om nokkenassen te timen van ruud z'n gpz 600 r (waar toendertijd ruud en rico sportklasse 2 mee reden) en dat we aan de "verkeerde kant" van de 180 graden (op de gradenschijf) de opening van de klepeen aan 't bekijken waren, en er maar niet aan uit konden komen wat we fout deden |(
Maar na een paar boterhammetjes van ria, en een bakje koffie, zagen we de domme fout, waarna het weer 's ff snel gepiept was :+
Zo zie je maar, iedereen doet wel 's wat fout, en dat is ook geen schande.
 
Tja, ik heb dat topic ook gezien, en ik kon niks (noemenswaardigs) vinden om er te posten. (gelukkig)
Het enige wat me nu te binnen schiet, is dat ik (pakweg 20 jaar geleden) samen met ruud fredriks en rico mertens op een zondagmorgen (na overvloedig drankgebruik mijnerzijds op de zaterdag ervoor 8-) ) in Hagestein probeerde om nokkenassen te timen van ruud z'n gpz 600 r (waar toendertijd ruud en rico sportklasse 2 mee reden) en dat we aan de "verkeerde kant" van de 180 graden (op de gradenschijf) de opening van de klepeen aan 't bekijken waren, en er maar niet aan uit konden komen wat we fout deden |(
Maar na een paar boterhammetjes van ria, en een bakje koffie, zagen we de domme fout, waarna het weer 's ff snel gepiept was :+
Zo zie je maar, iedereen doet wel 's wat fout, en dat is ook geen schande.

Of de installatietekening van een dynojetkit van de RF niet goed lezen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan