Dank, ga ik wel vanuit, laat me niet zomaar wegjagen...Mooi kleurtje. Jammer van je start, maar ik denk dat je nog wel ga genieten van de betrouwbaarheid van een Wing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank, ga ik wel vanuit, laat me niet zomaar wegjagen...Mooi kleurtje. Jammer van je start, maar ik denk dat je nog wel ga genieten van de betrouwbaarheid van een Wing.
Tja ze mogen daar in de lach schieten,Honda geeft zelf aan dat de Goldwing1500 niet geschikt is voor E10,buiten deDank voor de tips!
Vermoed dat de riemen hier ook nog origineel zijn, de mijlenteller is dat niet, maar met gemiddeld 5.000km/jr zitten ze vast al voorbij de 'garantie'... Type van de Gate versie heb ik gevonden, dank voor het aanbod!
Dat van die ethanol houdende benzine zijn de meningen nogal over verdeeld, vroeg dat bij de Honda dealer in Duitsland, waar ie is gerepareerd, ze schoten daar nog net niet in de lach, het zou toch voornamelijk door het verouderingsproces komen.
Naja, wat ook, heb de andere benzineleidingen gecheckt, ze lijken zo op orde, net als de bougiebekabeling en radiatorslangen
Dat lees ik inderdaad overal op internet.Tja ze mogen daar in de lach schieten,Honda geeft zelf aan dat de Goldwing1500 niet geschikt is voor E10,buiten de
leidingen gaat ook de tank er van roesten.
De mijlentellet is toch omschakelbaar?
De Duister die genoemd wordt in het gelinkte topic legt het ook netjes aus
Tja dat ligt er maar net aan hoe de motor gebruikt is,de mijne zitten er al 130000 onder en zijn nog steeds goed,iemandHoe lang mag een originele set uitlaten meegaan? Zijn er gelijkwaardige vervangers voor de uitlaten van een Aspencade. 30000 is wel de max wat ik er mee gereden heb. Het worden net saucijzenbroodjes
Ik denk dat deze ook onder die van jou passen,dit zijn originele dempersDat is echt grandioos, Bedankt
Altijd lekker gevoel om met schone olie rond te rijden! Had je olieverbruik tot nu toe? Anders zou ik zelf liever met dunnere olie rijden...Net ff m,n GL van vers sap voorzien,nu eens een wat dikkere olie geprobeerd Motul 15W in plaats van 10W,
lijkt er nog stiller van geworden dan hij al was,eerst eens een stuk rijden en of hij er ook beter
door schakelt ,op de USA forums zijn er ook veel die 15W gebruiken ipv 10W.
Nee 0,0 tussen de beurten(15000km),ik heb hele stukken zitten lezen en de opinie gaat toch richting dikkere olie,Altijd lekker gevoel om met schone olie rond te rijden! Had je olieverbruik tot nu toe? Anders zou ik zelf liever met dunnere olie rijden...
Toevallig vandaag mijn olie maar eens gecheckt zon 2500km na de wissel. Nog mooi tot het bovenste streepje
Mooi paartje zoOns goldwing vakantie tripje begint nu serieuzere vormen aan te nemen met de aankoop van de 2e goldwing!
Bekijk bijlage 1658105Bekijk bijlage 1658106
Nog 1 te gaan !
tsja, en in een volkswagen zit 0W-20, 40000 kilometer. wat ze er bij mij inkiepen maakt me niet uit, alle olie is beter dan geen olie. Het zal best 10W-40 zijn.Nee 0,0 tussen de beurten(15000km),ik heb hele stukken zitten lezen en de opinie gaat toch richting dikkere olie,
voornamelijk omdat het beter is voor de bak en lagers,de dikkere olie blijft veel langer z,n viscositeit eigenschappen behouden,
dunne olie verliest die vrij snel al rond de 2500km,dat is op zich niet zo erg als je een vrij korte verversingstijd aan houd,
maar voor mensen die vrij lange aanhouden is een dikkere vol synthetische olie beter,in de USA word veel dieselolie gebruikt,
zoals Shell Rotella en Texaco Delo.
Hoe is dat verdeeld? 1 reserve ofzo?Ons goldwing vakantie tripje begint nu serieuzere vormen aan te nemen met de aankoop van de 2e goldwing!
Nog 1 te gaan !
Klinkt logisch als je dat soort kilometers doet. Ben zelf meer van het vaak verversen. Wist ook niet dat je hier vol synthetische in kon doen.Nee 0,0 tussen de beurten(15000km),ik heb hele stukken zitten lezen en de opinie gaat toch richting dikkere olie,
voornamelijk omdat het beter is voor de bak en lagers,de dikkere olie blijft veel langer z,n viscositeit eigenschappen behouden,
dunne olie verliest die vrij snel al rond de 2500km,dat is op zich niet zo erg als je een vrij korte verversingstijd aan houd,
maar voor mensen die vrij lange aanhouden is een dikkere vol synthetische olie beter,in de USA word veel dieselolie gebruikt,
zoals Shell Rotella en Texaco Delo.
Nee, al zou dat wel mooi zijn!Hoe is dat verdeeld? 1 reserve ofzo?
Die van mij rijd al vanaf dat hij hier in NL is (36000km) op Motul vol synthetisch,is nu inmiddels bijna een ton geleden.Klinkt logisch als je dat soort kilometers doet. Ben zelf meer van het vaak verversen. Wist ook niet dat je hier vol synthetische in kon doen.