GP Duitsland

Saaie winnaar?? Had hij alles op het achterwiel moeten doen??

Hij heeft gewoon weer een race gewonnen waarvan iedereen dacht hij blijft steken op 8 overwinningen ..............no way , gewoon concentreren en doen waar je goed in ben en dat is keihard en foutloos als eerste over de streep komen .....ik vind het een eng mannetje maar om zijn prestaties kan niemand omheen , en ja een saaie overwinning licht niet aan hem denk ik . :N
 
Foto800-Q8MR38OA.jpg


Hier ging mijn hartslag iets omhoog :o
 
Saaie winnaar?? Had hij alles op het achterwiel moeten doen??
Blijft saai.

Overigens had zo'n beetje de hele club die startte vanuit de pits een ride through moeten krijgen voor het negeren van een doorgetrokken witte lijn. Ze staken bij het uitrijden bijna allemaal te vroeg de baan op.....
 
Blijft saai.

Overigens had zo'n beetje de hele club die startte vanuit de pits een ride through moeten krijgen voor het negeren van een doorgetrokken witte lijn. Ze staken bij het uitrijden bijna allemaal te vroeg de baan op.....
Beter kijken.

Lorenzo deed dat en gaf onmiddelijk een paar plekken terug.

Ik vond het overigens wel raar dat ze ze zo lieten starten. Al dat gezeur over gevaarlijk rijgedrag en geduw bij de start enzo en dan laat je ze zo starten.
Had eigenlijk een red flag verwacht toen ze zo dicht op elkaar in de pit stonden.
 
Beter kijken.

Lorenzo deed dat en gaf onmiddelijk een paar plekken terug.

Ik vond het overigens wel raar dat ze ze zo lieten starten. Al dat gezeur over gevaarlijk rijgedrag en geduw bij de start enzo en dan laat je ze zo starten.
Had eigenlijk een red flag verwacht toen ze zo dicht op elkaar in de pit stonden.
Nog beter kijken

Lorenzo ging zelfs over het astroturf. De rest gaat nbijna allemaal over de doorgetrokken lijn. Aan het eind wordt het een onderbroken lijn en dat is de uitgang....
 
Wat een gekkenwerk in de RBR cup! Schotman 10, pakte nog een plek op de lijn. Jammer dat Bo er niet bij was wegens z'n blessure.
 
Dat motor wisselen bij MotoGP is een aanfluiting voor de sport en heeft niets met een wedstrijd te maken. Helemaal als tijdens een half natte training iedereen in de pit blijft.
En dat alleen omdat ze te beroerd zijn om de intermediates weer in te voeren.
 
Effe wat anders ,...nou zitten we weleens te klagen van waarom staan bepaalde / goeie prestaties nou nooit of nauwelijks in de media , nou moet ik zeggen het AD stond er als de kippen bij om ONZE coureurs in een negatief daglicht te zetten ze waren GVD nog niet eens afgevlagd en het stond er al in.............waar is dit grafblad nou mee bezig , als het blad Bild het nou zou doen van onze buren zijn lekker bezig "so Whatt " maar dit gaat er bij mij niet in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of overdrijf ik nou :? :? ....................kan er laaiend over worden .

Straks wordt er een wereld prestatie neergezet en dan staan de klootzakken bij die mannen in hun nek te hijgen van goed zeg ,..............ik zou ze voor eeuwig negeren !!!!!!!!!!!!!

Cookies op AD.nl | AD.nl
 
Laatst bewerkt:
Valt wel op ja, aan de andere kant is er misschien wel meer aandacht een andere keer. O-)
 
Effe wat anders ,...nou zitten we weleens te klagen van waarom staan bepaalde / goeie prestaties nou nooit of nauwelijks in de media , nou moet ik zeggen het AD stond er als de kippen bij om ONZE coureurs in een negatief daglicht te zetten ze waren GVD nog niet eens afgevlagd en het stond er al in.............waar is dit grafblad nou mee bezig , als het blad Bild het nou zou doen van onze buren zijn lekker bezig "so Whatt " maar dit gaat er bij mij niet in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of overdrijf ik nou :? :? ....................kan er laaiend over worden .

Straks wordt er een wereld prestatie neergezet en dan staan de klootzakken bij die mannen in hun nek te hijgen van goed zeg ,..............ik zou ze voor eeuwig negeren !!!!!!!!!!!!!

Cookies op AD.nl | AD.nl

Dat zou mooi zijn als ze dan ook zijn nek lopen te hijgen, maar dat doen ze dus nooit aldus het eerste stuk van je verhaal. Verder lijkt het negeren van de media me niet echt een goed plan als je afhankelijk bent van sponsoren.
 
Dat zou mooi zijn als ze dan ook zijn nek lopen te hijgen, maar dat doen ze dus nooit aldus het eerste stuk van je verhaal. Verder lijkt het negeren van de media me niet echt een goed plan als je afhankelijk bent van sponsoren.

Dat bedoel ik nou ......ze trappen die jongens gewoon de grond in , ik zou zo'n verslaggever echt zeker neger of z'n kop d'r aftrekken .............stelletje koekwouzen , promoot die mannen maar niet zo...................... :(
 
Dat bedoel ik nou ......ze trappen die jongens gewoon de grond in , ik zou zo'n verslaggever echt zeker neger of z'n kop d'r aftrekken .............stelletje koekwouzen , promoot die mannen maar niet zo...................... :(
En zelfs foute berichtgeving, de feiten kloppen niet. "Na 26 ronden"... Nee, er waren nog 26 ronden te gaan. |(

Maar goed, negatieve aandacht is ook aandacht. En voor dit soort spektakel kijkt de gemiddelde fan helaas ook...
 
En zelfs foute berichtgeving, de feiten kloppen niet. "Na 26 ronden"... Nee, er waren nog 26 ronden te gaan. |(

Maar goed, negatieve aandacht is ook aandacht. En voor dit soort spektakel kijkt de gemiddelde fan helaas ook...


Precies ...en het laatste , negatieve aandacht :? :? ....Joris er zijn grenzen he zelfs met actie foto's erbij , nee dat gaat mijn pet te boven.
 
Precies ...en het laatste , negatieve aandacht :? :? ....Joris er zijn grenzen he zelfs met actie foto's erbij , nee dat gaat mijn pet te boven.
Tja, de mijne ook maar je weet gewoon dat de pers hier bovenop duikt... Doden in de wegracerij, dit soort vechtpartijtjes... wordt breeduit opgetekend.

Op de sociale media is het moddergooien tussen de kampen Deroue/Schouten ondertussen ook flink opgelaaid, die schijnen elkaar voor deze race al niet te kunnen luchten en zien. Gaat weer lekker. :X

Gelukkig is het de zomerstop, iedereen afkoelen in zee en in Indy er weer bij staan!
 
Effe wat anders ,...nou zitten we weleens te klagen van waarom staan bepaalde / goeie prestaties nou nooit of nauwelijks in de media , nou moet ik zeggen het AD stond er als de kippen bij om ONZE coureurs in een negatief daglicht te zetten ze waren GVD nog niet eens afgevlagd en het stond er al in.............waar is dit grafblad nou mee bezig , als het blad Bild het nou zou doen van onze buren zijn lekker bezig "so Whatt " maar dit gaat er bij mij niet in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of overdrijf ik nou :? :? ....................kan er laaiend over worden .

Straks wordt er een wereld prestatie neergezet en dan staan de klootzakken bij die mannen in hun nek te hijgen van goed zeg ,..............ik zou ze voor eeuwig negeren !!!!!!!!!!!!!

Cookies op AD.nl | AD.nl

Dit soort gedrag is ook knap stom....daarom komt het in het nieuws...al is het ook begrijpelijk met 2 jonge honden, dit is toch echt anti reclame voor elke sponsor....en de motorsport....dat zullen ze moeten leren...

Volgens mij is schouten flink gefrustreerd inmiddels.....zoiets als dit incident staat nooit op zichzelf....w
 
Op de sociale media is het moddergooien tussen de kampen Deroue/Schouten ondertussen ook flink opgelaaid, die schijnen elkaar voor deze race al niet te kunnen luchten en zien. Gaat weer lekker. :X

Ik volg de motorsport op de voet, maar wist hier dan weer helemaal niks van. Hoe gooi je je eigen ruiten in? Nou, prima uitleg lijkt mij, goed laten zien heren. :X
 
Dit soort gedrag is ook knap stom....daarom komt het in het nieuws...al is het ook begrijpelijk met 2 jonge honden, dit is toch echt anti reclame voor elke sponsor....en de motorsport....dat zullen ze moeten leren...

Volgens mij is schouten flink gefrustreerd inmiddels.....zoiets als dit incident staat nooit op zichzelf....w

Helemaal mee eens. En dat weet Bryan ook als geen ander. Scott gaat echter ook niet vrijuit. Als je zaterdag na de quali, oa tegen Schouten, met veel bravoure roept dat je in de openingsronden alles of niets gaat rijden en je daarbij ook roept dat het je geen reet interesseert dat je daardoor een crash veroorzaakt en daarbij meerdere rijders onderuit kegelt ben je qua uitspraken niet echt slim bezig.

Scott is sowieso qua uitspraken niet altijd even slim. Reed vorig jaar mee met het IDM in Oschersleben waarbij Bo Bendsneijder wat teveel naar de zin van Derou een sleepje zocht bij hem. Na de training kwam Derou op hoge poten verhaal halen bij Bo waarbij hij uitspraken deed die ik hier maar niet neer zal zetten. Barbapapa64 weet echt wel wat ik bedoel.

Als je met dat soort uitspraken geconfronteerd wordt en vervolgens worden die tijdens de race bewaarheid kan ik me voorstellen dat je reageert zoals Bryan deed.

Het blijft echter dom en Schouten mag dolgelukkig zijn dat hij er met twee strafpunten vanaf komt maar de mensen rondom Scott moeten toch proberen om hem qua uitspraken wat in toom te houden.

Het blijft een jonge jongen waarbij ik snap dat hij niet altijd de impact van zijn uitspraken doorziet maar juist daar zou zijn teamleiding samen met hem aan moeten werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan