GP Duitsland

Net terug. Waren moi dagen. Grens over bij Gennep, terug in nld........ flits.

Maar Sachsenring.......... ik zeg dóen.
 
Er staat zelfs een stukje over dit incident op de site van The Guardian. Met foto's. The Guardian is wel een van de fatsoenlijke kranten in Engeland, echt jammer dit want we zijn in Nederland zo lekker bezig met de Motorsport. Wellicht kan Bazza wat vrede stichten tussen Scott en Bryan?
 
Lekker boeiend zeg...beter dit en gelijk de vlam uit de pan dan de box ingaan en
motoren omgooien oid.

juist goed voor de sport/sponsors al die aandacht :P winnen ze wat boks publiek..
 
Laatst bewerkt:
Helemaal eens met Gerrit! Als die pis media in Nederland iets opschrijft over motorsport dan is er of iemand dood, of er is een enorme crash geweest. Ik kan me daar al jaren zeer kwaad over maken. :(
 
Als ik dat zo is hoor is Schouten gewoon gefrustreerd. Hij lijkt me echter wel de snuggerste van de twee....
 
Als ik dat zo is hoor is Schouten gewoon gefrustreerd. Hij lijkt me echter wel de snuggerste van de twee....
Snap de frustratie van Schouten opzich wel, Deroue zie je in kwalificaties ook alleen maar achterom kijken waar anderen zijn en dan duwt hij zich ertussen om een sleepje te krijgen. Als ik dit zo hoor en lees dan was dit ook weer een lompe actie van Deroue. Schouten begint de laatste tijd eindelijk een beetje beter te draaien en zat er in de warm up ook aardig bij met een 16e plaats en voelt ook wel aan dat hij een keer punten moet scoren, als dat je dan op zo'n manier ontnomen wordt is dat wel erg zuur.
 
Moto3 is close racing, en dan weet je als coureurs dat dit er bij kan horen...zoals gezegd,geen promotie voor deze sport zo....
 
Zo volwassen vind ik de reactie van Deroue niet.
Het zou volwassen zijn om zich te verontschuldigen voor zijn eigen veel te grote mond het hele weekend en het veroorzaken van een ongeluk waar meerdere mensen bij betrokken waren.
Ik hoor het ene smoesje na het andere maar hij zegt niet waar het op staat.

Juist ......wees fair en steek je hand in eigen boezem , daar kom je verder mee als met lulsmoesjes .....maakt je iets geloofwaardiger .
 
Er wordt tenminste geen modder gegooid richting elkaar, daar kunnen een hoop fans nog best wat van leren...
 
Hier moest ik wel even om lachen, ik heb niet gehoord dat andere dezelfde fout maakte.
Eighth place for Dovizioso, tenth for Crutchlow
Forced to start from the pit-lane exit, Dovizioso accidently left on the pit-lane speed limiter of his Desmosedici and this affected his start, making him lose time and several positions, so much so that the Italian rider finished the opening lap in 19th place.

Ik zie het helemaal voor me. Klaar voor de start en dan WOOOOAAAAAAaaa..........(speed limiter _O- )
 
Zo volwassen vind ik de reactie van Deroue niet.
Het zou volwassen zijn om zich te verontschuldigen voor zijn eigen veel te grote mond het hele weekend en het veroorzaken van een ongeluk waar meerdere mensen bij betrokken waren.
Ik hoor het ene smoesje na het andere maar hij zegt niet waar het op staat.

Helemaal mee eens. Lees die persberichten van RW Racing GP maar eens, die staan ook ieder weekend vol met excusesenen smoesjes. (En het lukt me maar niet om me af te melden)
 
De kampen van RW en Schouten moeten dit gewoon als volwassen mensen bijleggen, je kunt mekaar in de toekomst nog altijd nodig hebben. Ik vond de uitspraak van Jarno Janssen in de Telegraaf, dat de sponsormarkt in NL. te klein is voor 2 Moto 3 coureurs ook niet echt geslaagd.
Als er goed gepresteerd wordt, komen er meestal wel sponsors.
 
De kampen van RW en Schouten moeten dit gewoon als volwassen mensen bijleggen, je kunt mekaar in de toekomst nog altijd nodig hebben. Ik vond de uitspraak van Jarno Janssen in de Telegraaf, dat de sponsormarkt in NL. te klein is voor 2 Moto 3 coureurs ook niet echt geslaagd.
Als er goed gepresteerd wordt, komen er meestal wel sponsors.
Janssen houdt volgens mij gewoon zijn hart vast voor het voortbestaan van RW Racing, Carrasco presteert helemaal niets en Deroue is voor twee jaar vastgelegd. Volgens mij is hij bang dat Schouten meer talent heeft, beter zal presteren voor het eind van het seizoen en sponsorgelden bij RW wegtrekt.

Daarnaast is dit de derde DNF voor Deroue en pas de eerste van Schouten.

Ongelukkige, politieke uitspraak van Janssen en volledig onnodig. Talent wordt wel gevonden en gesponsord. Zie ook Schouten die met een Frans team in zee gaat en daarmee een van de eerste Nederlanders is sinds jaren die in zijn eerste jaar Grand Prix' niet afhankelijk is van Janssen, Molenaar of Abbink.
 
Laatst bewerkt:
De kampen van RW en Schouten moeten dit gewoon als volwassen mensen bijleggen, je kunt mekaar in de toekomst nog altijd nodig hebben. Ik vond de uitspraak van Jarno Janssen in de Telegraaf, dat de sponsormarkt in NL. te klein is voor 2 Moto 3 coureurs ook niet echt geslaagd.
Als er goed gepresteerd wordt, komen er meestal wel sponsors.
Dat is het probleem ook van Nederland
Je hebt geld nodig voor goede spullen om voorin mee te draaien.
Maar niemand sponsort . Omdat je niet voorin rijd.
dus heb je geen geld en kan je niet voorin mee draaien.
Snappie
 
Janssen houdt volgens mij gewoon zijn hart vast voor het voortbestaan van RW Racing, Carrasco presteert helemaal niets en Deroue is voor twee jaar vastgelegd. Volgens mij is hij bang dat Schouten meer talent heeft, beter zal presteren voor het eind van het seizoen en sponsorgelden bij RW wegtrekt.

Daarnaast is dit de derde DNF voor Deroue en pas de eerste van Schouten.

Ongelukkige, politieke uitspraak van Janssen en volledig onnodig. Talent wordt wel gevonden en gesponsord. Zie ook Schouten die met een Frans team in zee gaat en daarmee een van de eerste Nederlanders is sinds jaren die in zijn eerste jaar Grand Prix' niet afhankelijk is van Janssen, Molenaar of Abbink.

Ik denk dat er maar eentje hier leer uit trekt en die daar slimmer op inspeelt en dat is die donderse Bad Bo ,..............als 2 honden vechten om een been .
Die heeft z'n zaakjes goed voor elkaar , en denk ook betere begeleiding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan