GP Jerez

Waarom dan 2003/2004 niet. Dat was dezelfde motor dacht ik, Honda dus. En toen waren er niet van dit soort dingen.

we hebben het toch over GIBERNAU en DUCATI????? :? ik meen dat hij vorig jaar ook wel eens zijn HONDA tegen de vangrail heeft geparkeerd, ivm een opgeblazen motor...


het ligt echt niet aan de motor..wel aan de rijder....max vorig jaar op dezelfde honda als pedrosa, alleen hij rijdt nu vooraan... :X
 
sportief opgenomen van rossi, maar ook goed van elias om ff excuus aanbieden!

capi style :9~

Idd in het interview kon ik nog om rossi lachen ook :) 'next time dont forget to brake and if your going to fast dont take my bike down anymore, take another one :) ' zei die over tegen elias.. hehe hij neemt het goed op en zegt dat hij in er in qatar weer vol tegenaan gaat. weet dat zn m1 daar wel goed rijd en wil zeker championship points pakken daar!

Rossi *O*
 
hun zeggen dat? (damn... leer eens nederlands)
mmm, bij de bbc trouwens ook, maar ook "hun" weten niks van motorsport zeker...

Prima, scheld mij maar uit omdat ik even een taalfoutje maakt. Jij veel succes gewenst met alles te geloven wat ze op televisie zeggen en wat ze in de krant schrijven. Blijf maar lekker achter het zwarte gat aanrennen terwijl ik zelf een oordeel vorm naar aanleiding van wat ik hoor en zie.
 
Prima, scheld mij maar uit omdat ik even een taalfoutje maakt.
schelden? waar?
Jij veel succes gewenst met alles te geloven wat ze op televisie zeggen en wat ze in de krant schrijven. Blijf maar lekker achter het zwarte gat aanrennen terwijl ik zelf een oordeel vorm naar aanleiding van wat ik hoor en zie.
mmmm... hoe weet jij dat ik geen eigen oordeel vel? Ik vertelde alleen wat ze bij de BBC vertelden, niet wat ik ervan vond.

naast leren schrijven moet je ook es leren lezen :P
 
Idd in het interview kon ik nog om rossi lachen ook :) 'next time dont forget to brake and if your going to fast dont take my bike down anymore, take another one :) ' zei die over tegen elias.. hehe hij neemt het goed op en zegt dat hij in er in qatar weer vol tegenaan gaat. weet dat zn m1 daar wel goed rijd en wil zeker championship points pakken daar!

Rossi *O*


Dat kon Melandri ook wel tegen Rossi zeggen, verleden jaar toen hij door Rossi in de flank werd getorpedeerd :+
 
@Guz....

Waarom ben je eigenlijk gebanned bij mmf?....Je bent heel bijdehand, heb je ook nog commentaar op mij? vind ik wel leuk....dan zaag ik je helemaal af, ook taalkundig :W
 
@2fast2....nee niet gereageerd, wel aandachtig meegelezen....hoop dat dat mag van jou? 8-) ....ben absoluut niet bang om afgekraakt te worden, wel opvallend dat je begint over afkraken...niets beters te doen?
kusje
 
@2fast2....nee niet gereageerd, wel aandachtig meegelezen....hoop dat dat mag van jou? 8-) ....ben absoluut niet bang om afgekraakt te worden, wel opvallend dat je begint over afkraken...niets beters te doen?
kusje

Nee niet echt, moet jij geen criminelen vangen?
Love joew
full
 
@2fast2furious...sjezus wat een naam...

Beste Kloothommel,
Niets beters te doen dus....maar ik heb een tip; www.bartsmit.nl....ga lekker kijken en zoek wat leuks uit, boeven vangen? wat is dit nu weer voor irritatie-poging? is Guz je vriendinnetje ofzo?..omdat je het zo voor ´m opneemt...ach je word ook niet voor niets gebanned..
kusje
:)
 
Maar racen kan hij wel!!

Dan maar geen burn outs etc. Pedrosa gaat nog voor veel kijkplezier zorgen ondank zijn rustige karakter...

Ja daar zitten we echt op te wachten, een Pedrosa die de ene na de andere grand prix wint, zonder enige emotie soms een glimlach en voor de rest niets.

Zou een kind van Jerney Kaagman kunnen zijn....

Was mooi om naar te kijken maar als je voor de 10e keer Pedrosa met zijn perfecte lijnen hebt zien winnen ben je toch blij met een Capirossi.
 
:9 jummie wat een lekkere race was dat zeg!! Heb er van genoten, hulde aan pedrosa en stoner!! Capirossie moest het vuur uit zijn broek rijden om op kop te blijven. Gibernau zal gebaald hebben, rossi ook. Hulde aan elias, zo'n resultaat.Hayden en melandri werden beiden door hun teamgenoten geklopt, grappig.
Ben benieuwd naar de volgende race.
 
Ja daar zitten we echt op te wachten, een Pedrosa die de ene na de andere grand prix wint, zonder enige emotie soms een glimlach en voor de rest niets.

Zou een kind van Jerney Kaagman kunnen zijn....

Was mooi om naar te kijken maar als je voor de 10e keer Pedrosa met zijn perfecte lijnen hebt zien winnen ben je toch blij met een Capirossi.

Of niet!!!! :+
Vond het echt super van Pedrosa, had het niet meteen de eerste race verwacht. Maar wat heb ik zitten genieten. Dacht nog ff hij gaat de Capirossi ook nog pakken. Maar dit wil ik echt vaker zien.

Natuurlijk is het leuk om na de race wheelies, burnouts, emoties en dat soort sh*t te zien. Maar ik zie nog veel liever een spannende race. En die heb ik gisteren toch zeker wel gezien.

En wat betreft Sete -O- man wat zal die balen. Hoop niet dat het de rest van het seizoen ook zo gaat, dan zou het wel eens snel afgelopen met hem kunnen zijn.

En wat betreft Rossi en Elias, handje, geen handje who care's. Het was gewoon een raci incident. Denk dat ze allebei iets te veel wilde in die eerste bocht. Wat ik wel netjes vind is dat elias toch nog bijna derde weet te worden. Belooft ook nog iets voor de toekomst.

Trouwens stoner ook *O* met zo weinig training toch zo presteren.

Om een lang verhaal kort te maken. Dit wordt een mooi seizoen!! *O* *O*
 
tering.. ik dacht laat ik eens kijken of hier nog wat zinnigs besproken wordt over de race in Jerez maar wat tref ik hier aan? een stelletje wijven die elkaar af lopen te zeiken.
 
*O* *O* *O*

Voor Hugo van Den Berg.

Gefinishd voor de Spaanse en de Europeese kampioen.

Wanneer hij dit succes door kan trekken in het Spaans open, dan staan de sponsors volgend jaar in de rij voor Hugo.
 
Ja daar zitten we echt op te wachten, een Pedrosa die de ene na de andere grand prix wint, zonder enige emotie soms een glimlach en voor de rest niets.

Zou een kind van Jerney Kaagman kunnen zijn....

Was mooi om naar te kijken maar als je voor de 10e keer Pedrosa met zijn perfecte lijnen hebt zien winnen ben je toch blij met een Capirossi.

Nogal wiedes dat Pedrosa geen Burn outs maakt... Hij komt niet met zijn voeten op de grond als hij gewoon zit ;) Buiten dat heb ik ook nog een aantal grote glimlachen van het manneke gezien, dus je Jerney Kaagman verhaal slaat ook nergens op :W

Wheelies zullen nog wel komen, hij zit net een paar maanden op dat ding.
En anders maar niet, je kijkt toch voor het racen :? Anders moet je naar Stuntrijden gaan kijken als je wheelies en burn outs wilt zien...

Beetje jammer dat de gevestigde orde het nu moeilijk gemaakt wordt en daar gelijk weer negatief commentaar over gegeven moet worden.
WEES BLIJ DAT ROSSI IS EEN KEER NIET WINT!!!!
 
Nogal wiedes dat Pedrosa geen Burn outs maakt... Hij komt niet met zijn voeten op de grond als hij gewoon zit ;) Buiten dat heb ik ook nog een aantal grote glimlachen van het manneke gezien, dus je Jerney Kaagman verhaal slaat ook nergens op :W

Wheelies zullen nog wel komen, hij zit net een paar maanden op dat ding.
En anders maar niet, je kijkt toch voor het racen :? Anders moet je naar Stuntrijden gaan kijken als je wheelies en burn outs wilt zien...

Beetje jammer dat de gevestigde orde het nu moeilijk gemaakt wordt en daar gelijk weer negatief commentaar over gegeven moet worden.
WEES BLIJ DAT ROSSI IS EEN KEER NIET WINT!!!!

:^ Pedrosa rijd op techniek, omdat zijn lichaam niet sterk genoeg is om dingen te doen met een motor die een Capirossi en Hayden bijv. wel kunnen.

Respect voor dit kleine manneke die zijn fiets op techniek zo beheersen kan, prachtig om naar te kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan