GP van Italie - Mugello

Winnaar motogp Mugello

  • Rossi

    Stemmen: 31 51,7%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,3%
  • Stoner

    Stemmen: 13 21,7%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 8,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 10,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 2 3,3%
  • Elias

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Jullie zijn gewoon 'n stel mierenneukerds. Als je de avond daarvoor nou 's flink veel bier in je keel kapt dan hoor je het commentaar de volgende dag niet eens meer.
 
Volgens mij is het heel simpel hoor...wanneer je het commentaar niet aanstaat, zoek je of een andere zender, of je zet de tv uit.

Inderdaad.
En als je dan een keer niet op die andere zender kunt kijken omdat daar iets anders wordt uitgezonden, kom dan niet gelijk hier je gal spugen over het commentaar op rtl7. Erg flauw.
 
Het is wel een teken van zwakte dat je meteen gaat schelden. Vind het bovendien ook erg onfatsoenlijk iemand meteen zo te bejegenen.
Ook ik irriteer me trouwens mateloos aan het commentaar van Frank Weeink. Frank zal vast en zeker zijn best doen en een foutje is nog niet zo erg maar hij maakt aan de lopende band fouten, hij ziet dingen niet gebeuren of komt er een halve ronde later achter, en spreekt bepaalde namen op een niet juiste manier uit. (bijv. de manier waarop hij de namen Randy de Puniet en Dani Pedrosa uitspreekt.)

Tot vorig jaar bekeek ik de wedstrijden op British Eurosport, prima verslaggeving via 2 commentatoren en met Randy Mamola als verslaggever in de pits.
Nu ben ik genoodzaakt om het via RTL7 te bekijken en dat doe ik dus zonder geluid om het amateuristische commentaar te ontwijken.

Dus jij word doodziek van die lui die altijd commentaar op F.Weeink hebben?
Misschien hebben al die mensen wel een heel goed punt en ben jij 1 van de weinigen die Frank wel goed vind. Dat kan natuurlijk maar het duid wel ergens op. (heb je zeker nooit over nagedacht?) Je kunt natuurlijk ook gewoon het commentaar van al die mensen gewoon niet lezen.

En je zegt: wees blij dat je de race live kunt volgen... dus moeten we verder niet zeuren en genoegen nemen met een amateuristische verslaggever? Laat me niet lachen.
Je drinkt toch ook geen bier waarvan de temperatuur 20 graden is? Of zeg je dan ook: je moet blij zijn dat je bier kunt drinken.

Ik vind Frank ook goed,beter dan het slaapverwekkende gewauwel op de BBC :Z ,ik schakel na de commercials snel terug naar Frankie. :Y
Ik weet ook wel dat het chique is om te zeggen dat je BBC kijkt,zeggen vooral veel mensen die het Engels nauwelijks machtig zijn.
Frank doet het prima,je beleeft de race mee.(er is overigens een Frank Weeink topic,maar dit terzijde)
 
Denk dat rossi hard moet gaan werken om wereld kampioen te worden.
Verder denk ik ook dat we nog nog meer moois van melandri te zien gaan krijgen.

Verder ben ik voor niemand in de gp, hoop alleen dat het spannende wedstrijden gaan worden (zoals in Mugello) en geen saaie optochten.
 
Denk dat rossi hard moet gaan werken om wereld kampioen te worden.
Verder denk ik ook dat we nog nog meer moois van melandri te zien gaan krijgen.

Verder ben ik voor niemand in de gp, hoop alleen dat het spannende wedstrijden gaan worden (zoals in Mugello) en geen saaie optochten.
:} niks aan toe te voegen

Waar blijft t nieuwe topic eigenlijk voor mugello wordt meteen bijna na de franse gp een topic aangemaakt.
En nu wachten we al een paar dagen :P
 
Echt kicken die overwinning voor Ducati in Mugello. Man wat zal Italië op zijn kop hebben gestaan na die overwinning. En of een coureur nou uit Italië komt of niet dat maakt ze daar helemaal niks uit. Sterker nog, ik denk dat ze liever een Ducati zien winnen dan ee Italiaan op een Jap.

Jammer dat velen hier net doen alsof iedereen daar voor Rossi is. :(
 
Ik weet ook wel dat het chique is om te zeggen dat je BBC kijkt,zeggen vooral veel mensen die het Engels nauwelijks machtig zijn.


Ah ja,.. dat was de reden om BBC te kijken,....
Om te stoefen tegen mijn vrienden |(

Wat zullen ze onder de indruk zijn.... Mischien doe ik mijn spreekbeurt er wel over... :X :X
 
Denk dat rossi hard moet gaan werken om wereld kampioen te worden.
Verder denk ik ook dat we nog nog meer moois van melandri te zien gaan krijgen.

Verder ben ik voor niemand in de gp, hoop alleen dat het spannende wedstrijden gaan worden (zoals in Mugello) en geen saaie optochten.


Melandri gun ik het echt,.. ik hoopte echt ff dat ie een podiumplaats zou krijgen...

En denk ook dat Rossi hard moet gaan werken, maar dat maakt het spannend en leuk...
Hoop wel dat ie op het einde van het seizoen weer als winnaar eruit komt...
 
Echt kicken die overwinning voor Ducati in Mugello. Man wat zal Italië op zijn kop hebben gestaan na die overwinning. En of een coureur nou uit Italië komt of niet dat maakt ze daar helemaal niks uit. Sterker nog, ik denk dat ze liever een Ducati zien winnen dan ee Italiaan op een Jap.

Jammer dat velen hier net doen alsof iedereen daar voor Rossi is. :(

Was je daar ?

Zonee, Ja, IEDEREEN is daar voor Rossi. Als hij vooraan rijd (zoals hij een paar rondes deed) en hij langs komt is de hele heuvel waar hij op dat moment het dichtst bij is aan het trillen van de schreeuwende italianen, Het ziet ook helemaal geel van de Rossi shirtjes, petjes, vlaggen en mutsen.

Dat Ducati won vond niemand echt erg. Maar als Rossi had gewonnen was alle regen die vlak na de GP viel direct verdampt.
 
Was je daar ?

Zonee, Ja, IEDEREEN is daar voor Rossi. Als hij vooraan rijd (zoals hij een paar rondes deed) en hij langs komt is de hele heuvel waar hij op dat moment het dichtst bij is aan het trillen van de schreeuwende italianen, Het ziet ook helemaal geel van de Rossi shirtjes, petjes, vlaggen en mutsen.

Dat Ducati won vond niemand echt erg. Maar als Rossi had gewonnen was alle regen die vlak na de GP viel direct verdampt.

Ja hoor. :(
 
Echt kicken die overwinning voor Ducati in Mugello. Man wat zal Italië op zijn kop hebben gestaan na die overwinning. En of een coureur nou uit Italië komt of niet dat maakt ze daar helemaal niks uit. Sterker nog, ik denk dat ze liever een Ducati zien winnen dan ee Italiaan op een Jap.

Jammer dat velen hier net doen alsof iedereen daar voor Rossi is. :(


eerlijk waar , je weet totaal niet waar je over praat , ik ben al meerdere keren naar de motogp in italie geweest en het enige wat daar telt is VALENTINO ROSSI , ik zal het je nog sterker vertellen motogp is daar VALENTINO ROSSI , als hij langs komt rijden gaat iedereen te keer en roepen ze VALE als de ducatie langs rijd hoor je niets , helemaal niets en toen de race over was en rossi werd derde en bijna het hele circuit ging naar huis .

NEE JONGE JE WEET ER NIETS VAN TOTAAL NIETS , ga eerst maar eens kijken dan mag je verder praten.

onthoud dit : als valentino rossi ophoud in de motogp te racen stort de hele motogp in elkaar en zal het weer langzaam opkrabbelen.

zo dit zijn de woorden van een echte VALENTINO ROSSI fan die weet waar hij over praat , uit ervaring :} :} :} :} :}
 
eerlijk waar , je weet totaal niet waar je over praat , ik ben al meerdere keren naar de motogp in italie geweest en het enige wat daar telt is VALENTINO ROSSI , ik zal het je nog sterker vertellen motogp is daar VALENTINO ROSSI , als hij langs komt rijden gaat iedereen te keer en roepen ze VALE als de ducatie langs rijd hoor je niets , helemaal niets en toen de race over was en rossi werd derde en bijna het hele circuit ging naar huis .

NEE JONGE JE WEET ER NIETS VAN TOTAAL NIETS , ga eerst maar eens kijken dan mag je verder praten.

onthoud dit : als valentino rossi ophoud in de motogp te racen stort de hele motogp in elkaar en zal het weer langzaam opkrabbelen.

zo dit zijn de woorden van een echte VALENTINO ROSSI fan die weet waar hij over praat , uit ervaring :} :} :} :} :}

als de motogp inelkaar stort bij het vertrek van rossi des te beter hou je de echte fans van de sport over :P
 
En weer de race gemist :')
stonert *O*

jammer voor rossi, leuk voor de fans die het niet kunnen hebben dat hun 'god' is van zijn troon wordt afgestoten! Spannend seizoen *O*

hap hap hap :+

gp walker, de nickname pacman past je meer :+ en die is geel :+
 

Als je daar mee bedoelt dat je wel op Mugello was afgelopen weekend weet ik niet naar welke race jij gekeken hebt. Of vooral dan vanaf waar. Misschien vanuit de Ducati Paddock of Fanclub tribune ofzo. Vanaf het veld was het iig rossi rossi rossi rossi rossi rossi rossi capirossi, melandri, dovi en zelfs canepa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan