dopey85
MF veteraan
ik gooide toen ik me gpx nog had gewoon 10w40 er in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik gooide toen ik me gpx nog had gewoon 10w40 er in
synthetische olie ipv mineral olieIk vraag het omdat mijn koppeling na het vervangen van mijn koppelingsplaten slipt, en ik dan waarschijnlijk iets verkeerd heb gedaan
Welkom op het forum! Ik heb het genoegen gehad om op de bovenstaande zwarte GPX te rijden. Even andere koek. Snaarstrak sturen en heerlijke motor. Hier merk je aan dat er veel aandacht aan besteed is! Leuk ook dat je kameraad mij heeft geholpen met die rubbers van de carburateur!Na al bijna een jaar op zo'n mooie GPX rondgereden te hebben kom ik dit aan de GPX toegewijde gedeelte van het motorforum tegen!
Samen met een kameraad rijden we op een GPX 600 rond, uiteraard is er het nodige werk aan gebeurd, maar het resultaat mag er zijn!
[afbeelding]
Van de rode GPX zijn:
* Min of meer alle pakkingen van het blok vervangen.
* CDI vervangen... Bekend GPX probleem...
* 4 in 1 spruitstuk met compleet custom linkpijp icm een Micron titanium demper van een Fazer 1000
* Handvatverwarming gemonteerd op ESCS relais (heeft dat ding toch nog nut )
* Vervangende voorvorken om het ESCS te verwijderen
* USB aansluitingen en telefoonhouder voor navigatie e.d.
* Verder nog het gebruikelijke onderhoud ;-)
* Oh en al met al meer dan 9 andere GPXjes als donormotor gebruikt voor dit modelletje
Verder lees ik dat volsynthetische olie slecht is voor een GPX. Die mythe kan de wereld uit. Beide GPXjes draaien prima en hebben nooit last van slippende koppeling bij gebruik van volsyntheet.
[afbeelding]
* Min of meer alle pakkingen vervangen, inclusief de koppakking
* CDI vervangen, wat zei ik ook alweer over bekend probleem?
* 4 in 1 spruitstuk icm een Triumph Speed Triple Laser demper.
* Handvatverwarming en USB aansluiting, uiteraard op ESCS relais
* Gebruikelijk onderhoud.
* Setje hyperpro progressieve voorvorkveren
* Oh en deze heeft slechts 8 GPXjes als donormotor
En voor de mede GPX rijder, die achterveer is op luchtbasis en die gaat veel beter zijn werk doen als er tussen de 2 tot 2.5 bar in de veer zit Aanrader!!!
Al met al heerlijke motoren om op te rijden!
Trouwens, mocht iemand nog onderdelen nodig zijn, we hebben nog iets liggen
Mocht je nog een complete GPX willen, kan ook
(http/www.speurders.nl/169387994)
Edit... Ik lees de post van pepijnwk.... En na navraag bij mijn kameraad... Dat is dus precies de persoon die bij hem het kuipruitje heeft Wij zijn dus die gekken die drie GPXjes hebben Gotta love them GPX