Gran Premio Movistar de Aragón

Heel jammer voor Lorenzo. Ik had hem graag zien winnen!
En knap vervelend die crash. Maar ook al was het MM, die komt overal mee weg, en iedereen vindt het geweldig.
 
Mooie race, ook het begin vond ik erg vermakelijk, de grootste huilebalk er meteen uit.
Zoals gewoonlijk geeft hij weer een ander de schuld. Ik begrijp dan ook niet hoe iemand fan van deze flapdrol kan zijn, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Ik had Dovi de overwinning gegund, maar spannend was het wel.
 
Mooie race, ook het begin vond ik erg vermakelijk, de grootste huilebalk er meteen uit.
Zoals gewoonlijk geeft hij weer een ander de schuld. Ik begrijp dan ook niet hoe iemand fan van deze flapdrol kan zijn, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Ik had Dovi de overwinning gegund, maar spannend was het wel.

In principe bevestigd Lorenzo nu wat Rossi een tijdje geleden al zei en dit gaat ongetwijfeld nog vaker gebeuren. Marquez houdt op de baan alleen rekening met Marquez... mits zijn broer er niet bij is. Voor ons mooi om te zien hoe hij op en over het randje van het toelaatbare opereert, hoort bij het racen, maar zijn collega's zullen er iets anders naar kijken.
 
In principe bevestigd Lorenzo nu wat Rossi een tijdje geleden al zei en dit gaat ongetwijfeld nog vaker gebeuren. Marquez houdt op de baan alleen rekening met Marquez... mits zijn broer er niet bij is. Voor ons mooi om te zien hoe hij op en over het randje van het toelaatbare opereert, hoort bij het racen, maar zijn collega's zullen er iets anders naar kijken.

Hij rijdt al jaren zo en zal echt niet veranderen totdat het een keer echt misgaat voor iemand
 
Ik heb dat filmpje nu keer op keer bekeken maar ik zie echt niet wat Marquez daar aan had kunnen doen. (Met Qken, nooooit gedacht het ooit voor Marquez op te nemen.)
 
Ik heb dat filmpje nu keer op keer bekeken maar ik zie echt niet wat Marquez daar aan had kunnen doen. (Met Qken, nooooit gedacht het ooit voor Marquez op te nemen.)

ben het helemaal met je eens MM was er al een halve motor voorbij volledig eigen schuld Lorenzo,marc ging erg wijd maar daar had niemand last van was een mooie veilige actie (deze keer haha).
 
Psychologisch spelletje van Lorenzo snappen jullie dat nou niet,zal wel niet veel uithalen maar toch...
 
In principe bevestigd Lorenzo nu wat Rossi een tijdje geleden al zei en dit gaat ongetwijfeld nog vaker gebeuren. Marquez houdt op de baan alleen rekening met Marquez... mits zijn broer er niet bij is. Voor ons mooi om te zien hoe hij op en over het randje van het toelaatbare opereert, hoort bij het racen, maar zijn collega's zullen er iets anders naar kijken.


.....................Zul je aan de bril moeten:+O-),want MM doet hier niks faut.
Ik heb het idee dat de traction control bij Lorenzo heeft gefaalt,ofzo:?

Zeg ik als ,ook Lorenzo fan:?8)7:+
 
.....................Zul je aan de bril moeten:+O-),want MM doet hier niks faut.
Ik heb het idee dat de traction control bij Lorenzo heeft gefaalt,ofzo:?

Zeg ik als ,ook Lorenzo fan:?8)7:+

Als jij die bril eerst opzet. Hij is zijn hele carriere al betrokken bij incidenten waarbij zijn collega's zich sterk aan storen zonder dat hij direct regels overtreed. Misschien ziet Lorenzo iets in zijn rijgedrag wat er niet is, maar wij hebben ook niet de kennis en het inschattingsvermogen van Lorenzo, een (bewust of onbewust) beweging van Marquez gister heeft er blijkbaar voor gezorgd dat Lorenzo zich genoodzaakt voelde om uit te wijken en moest hij een lijn pakken die hem onderuit liet gaan.
 
Als jij die bril eerst opzet. Hij is zijn hele carriere al betrokken bij incidenten waarbij zijn collega's zich sterk aan storen zonder dat hij direct regels overtreed. Misschien ziet Lorenzo iets in zijn rijgedrag wat er niet is, maar wij hebben ook niet de kennis en het inschattingsvermogen van Lorenzo, een (bewust of onbewust) beweging van Marquez gister heeft er blijkbaar voor gezorgd dat Lorenzo zich genoodzaakt voelde om uit te wijken en moest hij een lijn pakken die hem onderuit liet gaan.
Is moeilijk hard te maken, misschien zie je meer als je de beelden van bovenaf zou kunnen zien.:?
Ik ,als Lorenzo fan, zie op deze beelden niks verkeerd.:]
 
Als jij die bril eerst opzet. Hij is zijn hele carriere al betrokken bij incidenten waarbij zijn collega's zich sterk aan storen zonder dat hij direct regels overtreed. Misschien ziet Lorenzo iets in zijn rijgedrag wat er niet is, maar wij hebben ook niet de kennis en het inschattingsvermogen van Lorenzo, een (bewust of onbewust) beweging van Marquez gister heeft er blijkbaar voor gezorgd dat Lorenzo zich genoodzaakt voelde om uit te wijken en moest hij een lijn pakken die hem onderuit liet gaan.

Ik heb het specifiek over dit incident,de rest mag je achterwege laten.:)
In verband met deze race komt het me meer over als " wishfull thinking" .O-)
 
Laatst bewerkt:
In hun geval is het ook onbeschoft en bovendien vrij kostbaar om hem niet op te hebben...
Het is zelfs zo kostbaar, dat ze de zonnebril zelfs opzetten als de glazen er inmiddels uitgevallen zijn, aldus Melandri in Portimao vorige week. :P

Melandri_Zonnebril.jpg
 
Per direct voor zowel vaste rijders als wildcards, een selectiecommissie om te kijken of de coureurs wel GP waardig zijn.
En een aanpassing in de regels voor starten van de pitstraat.

DnseXEOX4AEZ7oy.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan