Gran Premio Movistar de Aragón

Waarom zou je met een RC8 trainen? Een R1M is een moderne circuitfiets van hoog niveau. De RC8... Joh, wie rijdt daar nou nog competitief mee? Je ziet wel vaker dat coureurs een tweewieler (bv motocross) met een ander merkplaatje pakken, als hun eigen merk het geschikte materiaal niet levert.
Ik weet dat de RC8 niet meer van deze tijd is, maar dit was geen training maar een demo. Dan zou je verwachten dat je een demo op je eigen merk doet.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180922-074323_Instagram.jpg
    Screenshot_20180922-074323_Instagram.jpg
    271,8 KB · Weergaven: 23
Uiteraard ga je als team een verbintenis voor een langere termijn aan met een fabrikant. Maar ik vermoed dat ze bij Tech3 op dit moment niet zo heel rouwig zijn dat ze volgend seizoen overgaan op een andere fabrikant.
 
Te vroeg geroepen :) Maar blijf bij mijn standpunt.
 
Bij KTM is Tech3 welkom als een koning, bij Yamaha waren ze zo welkom als de klant die vijf minuten voor sluitingstijd door de voordeur komt. Ik denk niet dat Herve het heel jammer vindt dat hij de Japanners achter zich laat.
 
Bij KTM is Tech3 welkom als een koning, bij Yamaha waren ze zo welkom als de klant die vijf minuten voor sluitingstijd door de voordeur komt. Ik denk niet dat Herve het heel jammer vindt dat hij de Japanners achter zich laat.

Alsof de KTM ze meer succes gaat brengen als Yamaha in al die jaren? Dat moet ik eerst zien, motor heeft nog niets kunnen bewijzen.

Het is een bijzonder vervelende periode voor Yamaha, maar hier komen ze op termijn wel weer uit.
 
Alsof de KTM ze meer succes gaat brengen als Yamaha in al die jaren? Dat moet ik eerst zien, motor heeft nog niets kunnen bewijzen.

Het is een bijzonder vervelende periode voor Yamaha, maar hier komen ze op termijn wel weer uit.
Succes niet, maar ik denk dat Herve ook wel weet dat podiums en vechten voor winst vanaf een satellietfiets een zeldzaam iets zijn. Met de Yamaha's heeft-ie het nu, eigenlijk maar een half jaar later, ook niet. Misschien dat Herve straks zal balen, maar dat gaat maar op één manier gebeuren: als het SIC Petronas team toffe resultaten gaat boeken.
 
Het team dat verantwoordelijk is voor de Yamaha fiets zal dit jaar weinig bonus vangen.........
 
Succes niet, maar ik denk dat Herve ook wel weet dat podiums en vechten voor winst vanaf een satellietfiets een zeldzaam iets zijn. Met de Yamaha's heeft-ie het nu, eigenlijk maar een half jaar later, ook niet. Misschien dat Herve straks zal balen, maar dat gaat maar op één manier gebeuren: als het SIC Petronas team toffe resultaten gaat boeken.

Dat hoop ik zeker....met Wilco aan het roer.
 
MM gaat hem winnen denk ik.

Lorenzo gaat aan kop maar overtreft zijn eigen dus gaat te vaak wijd of gaat onderuit. Dovi doet lekker mee maar MM volgt hem en haalt laatste rondes in.

Rossi? Die komt denk ik niet binnen de top 10.. helaas.
 
Wat een baasje die Jorge Martin, 18 pole positions en nu op een slipstream circuit in z,n eentje 8 seconden los! En niet bepaald op de snelste fiets!
 
Wedstrijd was een stuk leuker geweest met de rest van de kanshebbers ook op front row.

Nog even en deze sport gaat ook kapot door regeltjes, dan wel of niet juist toegepast
 
Terug
Bovenaan Onderaan