Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ik heb ook niet altijd zo'n onuitputtelijke bron van dingen die het melden waard zijn.. *D Ik wil jullie best twee keer per dag uitgebreid vertellen wat ik gegeten heb ofzo, maar dan wordt het ook zo'n Facebook-startpagina-gevoel hahaha :9

Ik had pannenkoeken :9
 
Tja, ik heb ook niet altijd zo'n onuitputtelijke bron van dingen die het melden waard zijn.. *D Ik wil jullie best twee keer per dag uitgebreid vertellen wat ik gegeten heb ofzo, maar dan wordt het ook zo'n Facebook-startpagina-gevoel hahaha :9

O, maar zo bedoel ik het ook niet. Daar hebben we dr al 1 van gehad :X
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik heb ook niet altijd zo'n onuitputtelijke bron van dingen die het melden waard zijn.. *D Ik wil jullie best twee keer per dag uitgebreid vertellen wat ik gegeten heb ofzo, maar dan wordt het ook zo'n Facebook-startpagina-gevoel hahaha :9


ik post ook niet iedere dag op het forum en soms blijf ik 2 weken onder de radar en duik ik in eens op. en tot nu toe heb je volgens mij al wel meer dan 5 postings geplaatst dus al een regelmatig poster in het korte tijdsbestek dat je nu hier zit :+
 
ik post ook niet iedere dag op het forum en soms blijf ik 2 weken onder de radar en duik ik in eens op. en tot nu toe heb je volgens mij al wel meer dan 5 postings geplaatst dus al een regelmatig poster in het korte tijdsbestek dat je nu hier zit :+

Yay, doe ik toch goed genoeg m'n best haha :9 Zelfgemaakte pizzabroodjes, trouwens, mwuahaha.
 
Over stamppot gesproken. Ik slinger de vitaminenpan even aan :+

P1000441.JPG



:W
 
Nope zit vlakbij Callantsoog ivm documentatie controle en HSE zaken.

ik doe niks anders dan pendellen van veendam naar hengelo (ov) en vandaar uit naar de klant. veel in deventer en Silvolde de laatste tijd dus iedere dag gemiddeld 400km veel duitse autobahn (dus de airmiles gaan lekker vlot ;)

binnen kort weer een paar weken richting rotterdam, gaan we dan weer in de kost
 
ik doe niks anders dan pendellen van veendam naar hengelo (ov) en vandaar uit naar de klant. veel in deventer en Silvolde de laatste tijd dus iedere dag gemiddeld 400km veel duitse autobahn (dus de airmiles gaan lekker vlot ;)

binnen kort weer een paar weken richting rotterdam, gaan we dan weer in de kost

Silvolde daar heb ik ook nog gewoond :)
 
Dat klinkt niet positief kerl. Hoe was het? Beetje sneeuw gehad? ?

Avonturendame nog wezen rodelen enzo. :?

Was een prima 10 dagen sneeuw happen *D
Alleen bij thuiskomst was er boven geen electra, geen verwarming in de garage zoals afgesproken etc.... dus dat was even wat minder.

Inmiddels redelijk de routine gevonden om te wonen in een volgestampte garage die inmiddels overigens wel volledig geisoloeerd is en met het gebrek aan een keuken. Nog even doorbijten en dan hebben we het beter voor elkaar.

Lastigste is het voor Atlas.... die mist een echte speelplek.
 
Ouderwets buiten spelen??

Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Maak ik hier uit op dat jullie aan het verbouwen zijn?
 
Was een prima 10 dagen sneeuw happen *D
Alleen bij thuiskomst was er boven geen electra, geen verwarming in de garage zoals afgesproken etc.... dus dat was even wat minder.

Inmiddels redelijk de routine gevonden om te wonen in een volgestampte garage die inmiddels overigens wel volledig geisoloeerd is en met het gebrek aan een keuken. Nog even doorbijten en dan hebben we het beter voor elkaar.

Lastigste is het voor Atlas.... die mist een echte speelplek.

Ik loop al twee jaar te kutten met verschillende aannemers :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan