Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoppa motor is helemaal goed afgesteld!
powercommander heb ik er tussen gezet en vandaag had een maat van mij hem helemaal goed afgesteld :) *O*
dus nu knalt die niet meer continu als je gas geeft.... en dat was geen pretje.....(vlam uit de uitlaat)
 
Ja, die donderdag al in verband met belangrijk iets van vriendin. :P

Heb al sinds september ofzo al niet écht meer gereden. :o

misschien klinkt het lullig maar mocht je weer es zin hebben om te gaan motorrijden kan je wel bij mij achterop of als we met het forum weer gaan touren en je bent zelf nog niet in staat om te gaan rijden
 
hoppa motor is helemaal goed afgesteld!
powercommander heb ik er tussen gezet en vandaag had een maat van mij hem helemaal goed afgesteld :) *O*
dus nu knalt die niet meer continu als je gas geeft.... en dat was geen pretje.....(vlam uit de uitlaat)


Kun je het verschil ook merken als je rijd ?
 
fuck_yeah.jpg
 
misschien klinkt het lullig maar mocht je weer es zin hebben om te gaan motorrijden kan je wel bij mij achterop of als we met het forum weer gaan touren en je bent zelf nog niet in staat om te gaan rijden
Het gehoor is nog steeds slecht, maar zodra het weer even beter is probeer ik het weer langzaam op te pakken. :) Tof though, het aanbod.

Het is niet lullig trouwens hoor, vind het juist aardig.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig maar Robbert !

Op je gehoor na is alles weer de oude ?
 
Laatst bewerkt:
Het gehoor is nog steeds slecht, maar zodra het weer even beter is probeer ik het weer langzaam op te pakken. :) Tof though, het aanbod.

Het is niet lullig trouwens hoor, vind het juist aardig.
Ik heb ook een grote buddy dus mocht sega er niet zijn en ik wel heb ik ook altijd plek :) Met een lekkere topkoffer met zacht rugkussentje *D
 
Dat is opzich best goed :)

Kunnen ze met een gehoor apparaat je gehoor weer terug krijgen ?
Geen idee, heb nog niet weer een afspraak bij de arts gemaakt. Heb daar nog steeds niet veel behoefte aan...

Ik heb ook een grote buddy dus mocht sega er niet zijn en ik wel heb ik ook altijd plek :) Met een lekkere topkoffer met zacht rugkussentje *D
Zal het onthouden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan