Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vier op een rij....

full


... oké ... het zijn er 7.
 
Laatst bewerkt:
Onderdeel van wat anders? Toch altijd mooi om andere MF-ers te leren kennen. Of gaan we nu in hokjes denken? ;-)

Het is handiger om daar op voorhand daar open over te zijn. Hier laat je weten dat je een ritje organiseerd voor dit topic. Echter het blijkt anders te zijn. Je geeft een verkeerde voorstelling van zaken.

Het heeft niets met hokjes te maken. ;)


Big Brother Kato is watching me...

Dat blijkt wel nodig, zelf kwam je niet met de info. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is handiger om daar op voorhand daar open over te zijn. Hier laat je weten dat je een ritje organiseerd voor dit topic. Echter het blijkt anders te zijn. Je geeft een verkeerde voorstelling van zaken.

Het heeft niets met hokjes te maken. ;)Dat blijkt wel nodig, zelf kwam je niet met de info. ;)

Je slaat de spijker op zijn kop :Y
 
Chocola, ik denk dat het handiger is als je een rit voor het MF Motorweekend wil organiseren dat je wat meer voorbereiding doet. De meesten komen van ver dus is nogal teleurstellend als je dan in Groningen aankomt en er niet eens een route is.... (zoiets als hier bijv ;) )
 
Chocola, ik denk dat het handiger is als je een rit voor het MF Motorweekend wil organiseren dat je wat meer voorbereiding doet. De meesten komen van ver dus is nogal teleurstellend als je dan in Groningen aankomt en er niet eens een route is.... (zoiets als hier bijv ;) )

Zo te lezen heb je dat goed georganiseerd :]
 
Niet allemaal overheen vallen jongens. Ik heb toch niks vastgezet? Ik doe hier een voorstel en bij interesse kijken wat mogelijk is.
En daarna las ik over de rit in Zwolle en zoals je kunt lezen, heb ik me daar helemaal niet voor ingeschreven.

Dus als er enthousiasme is om een rit hier in Groningen te rijden met elkaar, blijf ik hier.
 
Is ook geen probleem voor de mensen hier Chocola, maar de MF Weekenders verwachten wel iets meer, dus wilde ik je even daarop attenderen ;)
 
Chocola, ik denk dat het handiger is als je een rit voor het MF Motorweekend wil organiseren dat je wat meer voorbereiding doet. De meesten komen van ver dus is nogal teleurstellend als je dan in Groningen aankomt en er niet eens een route is.... (zoiets als hier bijv ;) )


Ik ga niet mee, ik ga zaterdagochtend ff rondje doen.

Misschien nog ff bakkie warm water drinken bij D & D & G. Als ie tenminste vrij is.

@ chocola Misschien handig om eerst een route te maken alvorens je gelijk "ik leidt je door Groningen heen " te roepen.

Laaste toertocht had je ook georganiseerd en was niet voorbereid, en mocht ik hem half goed gaan maken. (was er zelf niet zo tevreden over)

Impulsief zijn is niet altijd zo handig, dat moet jij toch wel weten als slimmerik zijnde :?
 
Is ook geen probleem voor de mensen hier Chocola, maar de MF Weekenders verwachten wel iets meer...

... niet alleen de Weekenders verwachten meer. :N

Maar het BonBonnetje begrijpt het niet... dat blijkt maar weer.
Ik geloof ook best dat het lastig is wanneer je denkt door iedereen aanbeden te worden.
En die moet je vervolgens ook nog eens allemaal tevreden stellen.
Lijkt me een hele klus voor m'n "zus" :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan