Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan het vinden onder Stickerbomb. Het komt uit de tuning wereld.
Ik heb een boekje gekocht (SRK, Studio Rarekwai) bij Bol.com om het eens te proberen.
Omdat ik redelijk veel offroad rijd hebben de stickers erg veel te lijden en schuren ze kapot.
Ik ben nu aan het kijken voor een Wrap met het zelfde idee 8-)

Zijn er nog meer mensen die nu nog op de motor zitten??
 
Middag :W

Ja hoor met droog weer doe ik af en toe een rondje , vorige week nog een stuk van de Westerwolde / Ems route gereden , daar zitten best leuke stukjes tussen om te rijden :] :]
 
Je kan het vinden onder Stickerbomb. Het komt uit de tuning wereld.
Ik heb een boekje gekocht (SRK, Studio Rarekwai) bij Bol.com om het eens te proberen.
Omdat ik redelijk veel offroad rijd hebben de stickers erg veel te lijden en schuren ze kapot.
Ik ben nu aan het kijken voor een Wrap met het zelfde idee 8-)

Zijn er nog meer mensen die nu nog op de motor zitten??
Gaaf :Y Ja rijd in principe nog wel :) tot het glad word -O-
 
Hey iedereen!

Net als Stayv zit ik al een tijdje mee te lezen op dit deel van het forum.
In mei vorig jaar heb ik mijn rijbewijs gehaald en heb mezelf getrakteerd op een Yamaha XT660Z Tenere (2008) Voor mijn pleizer tuf ik vooral rond in de omgeving Appingedam/Delfzijll en omstreken. Op het moment weet ik nog niet zeker of ik mee kan doen met het bowlen maar ik ga het zeker proberen.

[afbeelding]


Hey welkom !

Mooie fiets man :Y

@Stayv uiteraard ook hallo en welkom ! :W
 
Dank allen! Ik rijd ook gewoon nog zolang het kan.
Sterker nog, ik denk dat ik zo dadelijk nog naar de loods rij om de fiets op te halen voor een rondje.
 
Die motorbeurs in Grunn kan heel leuk zijn , maar dan heb ik wel wat bier nodig , _O-

Die topics die elk jaar terug komen met lui die de motorbeurzen afkraken of zelfs verdedigen _O-
Zelfs het eten en drinken wat er te verkrijgen is zijn al hele topics over ontstaan _O-
 
Laatst bewerkt:
tweede dag al gehad op de beurs ,vandaag was het publiek wat minder dan vrijdag vond ik
straks nog 8 uurtjes en dan zit het er weer op voor dit jaar
 
tweede dag al gehad op de beurs ,vandaag was het publiek wat minder dan vrijdag vond ik
straks nog 8 uurtjes en dan zit het er weer op voor dit jaar


nou succes vandaag jongen , ben je daar met een baca tent of heb je je koffiesjeezer in onderdelen op een kleed uitgestald ? ;)
 
Tja al een tijdje , de jongste hier maakt er een sport van om rond 0600 iedereen wakker te janken . :Z
 
Goedemorgen en welkom nieuwkomers :W

Foto's zal ik volgend weekend ff in de OP zetten.

Gister ff dronken collega naar z'n truck gebracht.

Hij flikkerde zo van t afstapje met zn neus tegen de muur aan :X .

Naja, kent zn grenzen niet denk ik :X
 
Goedemorgen ;)
Welkom Stayv en Hotwiredbrain
en je was mij voor Bassjunky :P wou ook al zeggen dat het de oude fiets van G. Focker was haha
zometeen om 1 uur richting de motorbeurs kaartjes ervoor zijn al binnen hoop veel te kunnen spotten:)
en natuurlijk effe gaan kwijlen bij die nieuwe motoren :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan