Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ola! Weer terug van 6 dagen wintersport. Topdagen gehad! Zoals wintersport moet zijn: heerlijk feskied, leuk gezelschap, mooi pisten, heerlijke sauna en lekker eten.

En natuurlijk ook sneeuwstormen, verbrand gezicht en bandletsel van mijn linker knie. Dat kieen niet gemaakt zijn om te draaien als je latten rechtdoor gaan, blijft flauw...
 
Hoop gebeurd hier, mag een hoop teruglezen.

Welkom nieuwe Grunningers! De regel van ijs lijkt mij een prima plan!

Beterschap voor alle gekneusde tenen.

En Bedumer, er zal geen foto van Ytsävä jouw kant op komen. Ik blijf graag 'semi-incognito'
 
Die wegen en regen... ach... zo nu en dan spoelt de weg gewoon weg. :X

Oh ja.... dat zou ik opzoeken.... nu dus aan toegekomen.


Weg van de grens van Tibet richting Kathmandu... weken geen regen gezien en toen ... bingo.

full
 
Denk dat ik me zeker nergens voor hoef te schamen net mijn motor maar het blijft een openbaar forum en je weet nooit door wie dit allemaal gelezen wordt.
En jij denkt dat die gene die jouw motor graag ongevraagd mee wil nemen niet weet waar hij staat?
Weten ze al lang dus maak je nou maar geen illusie.
 
Oh ja.... dat zou ik opzoeken.... nu dus aan toegekomen.


Weg van de grens van Tibet richting Kathmandu... weken geen regen gezien en toen ... bingo.

[afbeelding]


Kijk, dat is het beter offroad werk! Vandaag heb ik met Hotwiredbrain ook wat offroad gereden in de provincie, dat ging nog prima omdat we wat zandpaden met modder reden en op een soort crossbaan waren. Stukken makkelijker dan rivieren oversteken en door leem heen rijden naast een afgrond denk ik. Wel weer mooi dat er in India en Nepal bijna altijd wel mensen zijn die je kunnen helpen als je vastzit. Tenminste dat hoop ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan