Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Laatst bewerkt:
@Bedumer....

Zie hier het linkje met de info omtrent de maart-rit... datum staat erbij en de route is zichtbaar. Dwz. screendumpje... het routebestand zelf staat uiterlijk 24uur voor de rit is het topic. Kortom... linkje knippen en plakken en hupsakee... in de OP. ;)


MAART ROERT ZIJN STAART
 
Laatst bewerkt:
Klopt

Normaal strooien ze bij ons in de straat nooit maar het is nu wit tot aan de voor deur

Dus dat zegt al hoe ze bezig zijn geweest vannacht

De zout voorraad moet op
 
Mogguh wat begint een dag toch goed als je gelijk even op de motor mag. :Y Wel erg veel zout op de weg, ook hier. Vrijdag maar even de vara wassen.
full
 
Ja dat wassen zou ze wel fijn vinden :Y

Ben je op vakantie ? of is dat je garage ;)

Nee is voor het werk. En is een leuke vakantiewoning. Is ook te koop voor €125.000,- B| koop je bij ons een vrijstaande woning voor en hier een vakantiewoning. Collega zit huisje verderop. Bij ons delen we geen vakantiewoningen :N Onze werkgever vindt dat als je overdag met elkaar werkt je 's avonds je privacy moet hebben.
 
Ja de prijzen van vakantie woningen zijn in de jaren flink gestegen.
Bij weddebergen zijn ze van 20.000 eu naar 120.000 eu gegaan
had ik er toen maar een paar gekocht ;)

Maar zo te lezen heb jij een goede werkgever !
 
De stevigheid van de rit is geheel afhankelijk van de opkomst... te veel verschillende rijders en/of een te grote groep en de stevigheid is verdwenen.
Geen zin in nog meer duikbrevetters i.i.g. :N

Maar als jij met jouw BigTwin met, volgens mij, 20liter tank nog geen 180km kunt rijden..
.. ook als het wat sneller gaat.. dan zou ik de afstelling eens laten nakijken.
Dan zou ie namelijk standaard 1:9 rijden... vinnik wel erg rijk. :/

Er komt 1 stop... waar in de buurt kan worden getankt. ;)
Ik lees het al geen ervaring met een rsv dus. Als er goed wordt gereden dan haal ik dus geen 180 km op 1 tank. Dus al doet hij 1 op 4 het feit blijft.
Maar goed denk niet dat er zo wordt gereden dat hij dan al leeg is dus komt vast wel goed
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen ;)
Zondag nog even bij de Ikea geweest veel motorrijders tegengekomen :)
Ziet er goed uit het Ritje Kato!
ben benieuwd wanneer de datum is zelf zit ik van 12 t/m 16 maart weer in Brabant.
 
Hoi Welkom!

even een vraagje een kameraad van mij had precies dezelfde motor en heeft hem toen verkocht is dat de oude motor van Henk Bakker?

Hey, sorry voor de late reactie, ik heb deze motor in Heerde (onder Zwolle) gekocht van een particulier met de naam Dalhuisen.
 
Even een vraagje, ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een kleine beurt bij Motoport Leek (zou ong. €125,- kosten?), heb mijn motor nog maar net, en aangezien ik daar zelf geen know-how voor heb wil ik hem graag even laten nalopen.

Nu lees ik op internet echter wel veel verschillende reacties over de werkplaats (en niet alleen van vestiging Leek, maar het lijkt wel of iedere motorzaak een beunbedrijf is). Aangezien jullie mede Groningers zijn, zijn er vast wel mensen met ervaringen bij Motoport Leek.. vertrouwd of niet?

Met kleding heb ik er tot dusver geen klachten over, goede service gehad, en mijn rijinstructeur heeft zijn motoren er ook in onderhoud.
 
Even een vraagje, ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een kleine beurt bij Motoport Leek (zou ong. €125,- kosten?), heb mijn motor nog maar net, en aangezien ik daar zelf geen know-how voor heb wil ik hem graag even laten nalopen.

Nu lees ik op internet echter wel veel verschillende reacties over de werkplaats (en niet alleen van vestiging Leek, maar het lijkt wel of iedere motorzaak een beunbedrijf is). Aangezien jullie mede Groningers zijn, zijn er vast wel mensen met ervaringen bij Motoport Leek.. vertrouwd of niet?

Met kleding heb ik er tot dusver geen klachten over, goede service gehad, en mijn rijinstructeur heeft zijn motoren er ook in onderhoud.

Het ligt er aan wat voor ze voor die 125 eu gaan doen
dat is bij iedere zaak weer anders

En over elke zaak is wel wat negatiefs te zeggen

Ik zou zeggen breng je motor er heen en bekijk hoe het jou bevalt
 
Het was in ieder geval olie verversen, en indien nodig ketting spannen / smeren, banden oppompen etc. Ik zal dan wel even duidelijk maken dat het de bedoeling is dat ze hem gewoon even "goed" nakijken, dus ketting status, remmen, banden, eventueel carb afstelling. dat soort dingen.
 
Even een vraagje, ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een kleine beurt bij Motoport Leek (zou ong. €125,- kosten?), heb mijn motor nog maar net, en aangezien ik daar zelf geen know-how voor heb wil ik hem graag even laten nalopen.

Nu lees ik op internet echter wel veel verschillende reacties over de werkplaats (en niet alleen van vestiging Leek, maar het lijkt wel of iedere motorzaak een beunbedrijf is). Aangezien jullie mede Groningers zijn, zijn er vast wel mensen met ervaringen bij Motoport Leek.. vertrouwd of niet?

Met kleding heb ik er tot dusver geen klachten over, goede service gehad, en mijn rijinstructeur heeft zijn motoren er ook in onderhoud.
Ik wacht de reacties hierop ook even af. Woon zelf in Leek, maar heb nog niet echt een lekker gevoel bij Motoport. Kan er niet helemaal de vinger op leggen wat het is. Misschien voelt het te 'groots'. Ben een paar keer binnen gelopen en ook de werkplaats gezien, maar het voelt wat afstandelijk allemaal. Beetje ongeïnteresseerd wegkijken terwijl je in gesprek bent, zo van, "oke hier valt niks te halen, op naar de volgende". Maar wellicht onterecht hoor, deze mening is gebaseerd op een paar kleine bezoekjes en dus mijn eerste indrukken. Misschien zie ik er wel gewoon uit alsof ik geen geld heb :+

Over de werkplaats, service etc, geen mening.

Al mijn motor rijdende vrienden zijn lyrisch over Wim ter Braake in Nijeveen. Ze rijden er zelfs enorm voor om. Puur afgaande op die ervaringen, ga ik daar ook heen voor m'n eerste beurtje.
 
Ik wacht de reacties hierop ook even af. Woon zelf in Leek, maar heb nog niet echt een lekker gevoel bij Motoport. Kan er niet helemaal de vinger op leggen wat het is. Misschien voelt het te 'groots'. Ben een paar keer binnen gelopen en ook de werkplaats gezien, maar het voelt wat afstandelijk allemaal. Beetje ongeïnteresseerd wegkijken terwijl je in gesprek bent, zo van, "oke hier valt niks te halen, op naar de volgende". Maar wellicht onterecht hoor, deze mening is gebaseerd op een paar kleine bezoekjes en dus mijn eerste indrukken. Misschien zie ik er wel gewoon uit alsof ik geen geld heb :+

Over de werkplaats, service etc, geen mening.

Al mijn motor rijdende vrienden zijn lyrisch over Wim ter Braake in Nijeveen. Ze rijden er zelfs enorm voor om. Puur afgaande op die ervaringen, ga ik daar ook heen voor m'n eerste beurtje.

Ik heb het zelfde meegemaakt bij motorport leek
Ik was opzoek naar een nieuwe pak maar er kwam niemand van het personeel naar mij toe om te helpen

Maar dit kan ook het beleid van het bedrijf zijn want niet iedereen houd er van om gelijk aangesproken te worden als je binnenkomt

Bij motoplaza ben ik verder gaan zoeken en hier word wel gelijk gevraagd of ze jou kunnen helpen

Ik zelf hou hier meer van

Maar bij motoplaza kom ik alleen voor de kleding afdeling en ik heb er een keer een motor gekocht en dit ging net als of je een brood koopt in de supermarkt

En aangezien ik altijd bij Sieuw de Boer kwam (hij is met pensioen '( ) zoek ik nu ook een nieuw adres

Ik denk dat ik otomoto maar eens ga proberen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan