groot Yamaha R1 Topic

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om ervaringen en ti

  • Zekers ik rij R1

    Stemmen: 170 50,4%
  • Misschien!

    Stemmen: 14 4,2%
  • Never!

    Stemmen: 9 2,7%
  • Geef mij maar een Fireblade

    Stemmen: 34 10,1%
  • Geef mij maar een ZX10R

    Stemmen: 26 7,7%
  • Geef mij maar een GSX R 1000

    Stemmen: 32 9,5%
  • Geef mij maar een R6

    Stemmen: 30 8,9%
  • Geef mij maar een SP1

    Stemmen: 22 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    337
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ook een paar piccies plaatsen van mijn R1 (die ik nog zo'n drie weken heb...)

full
 
Laatst bewerkt:
Ik moet als aankomend architect toch wel effe zeggen dat ik kotsmisselijk word van dat gebouw. Hoezo die architect heeft geen verstand van oudheden gehad :?
Ik snap wel dat je zo'n afschrikwekkend gebouw nodig hebt om je R1 er enigzins leuk van af te laten komen :P :+
 
Ik vind Zolder een superbaan, ben er dit jaar een keer of 5 geweest en ga er volgend jaar zeker weer een hoop rijden.
K vind t ook de gezelligste Paddock. Wij komen altijd een dag van tevoren en blijven er dan slapen.
Alleen is t asflat er erg hard B|
 
Ik moet als aankomend architect toch wel effe zeggen dat ik kotsmisselijk word van dat gebouw. Hoezo die architect heeft geen verstand van oudheden gehad :?
Ik snap wel dat je zo'n afschrikwekkend gebouw nodig hebt om je R1 er enigzins leuk van af te laten komen :P :+

ten eerste heb je al geen verstand/smaak in motors anders zou je wel yamaha rijden :X ;)

ten tweede heb je ook al geen verstand van gebouwen want dat is toch wel een van de mooiere gebouwen die je kunt vinden langs de a67 :9 :+
en jij wilt architect worden hahhhahah :z
 
ten eerste heb je al geen verstand/smaak in motors anders zou je wel yamaha rijden :X ;)

ten tweede heb je ook al geen verstand van gebouwen want dat is toch wel een van de mooiere gebouwen die je kunt vinden langs de a67 :9 :+
en jij wilt architect worden hahhhahah :z
Ik kan wel begrijpen dat een leek dergelijk gebouw mooi vindt. Net als dat ik heel goed kan begrijpen dat een leek zo'n R1 geval mooi vind. Die witte strepen op de zijkant doen 't 'em immers! :+

ps.
Ik ben autodidact architect :P
 
Vind dat er tot nu toe weinig R1 rijders op MF zitten, of ligt t aan mij??
Nou er zijn al R1 topics... Ik denk dat de meeste mensen het zat zijn dat er weer een topic geopend moest worden. R1 2003, R1 2004, R1 2005... en nu ook een verenig-u-allen-R1-rijders-topic :P
Straks krijgen we nog het-allergrootste-R1-topic :+
 
kom maar op (niet ranzig he?!)


Druk me misschien wat krom uit....

Ben fotograaf van beroep, en als jullie gaan rijden op jullie circuitje wil ik best wel eens komen knippen als er tenminste interesse voor is.

Een voorbeeldje dan....

R1.jpg
 
Druk me misschien wat krom uit....

Ben fotograaf van beroep, en als jullie gaan rijden op jullie circuitje wil ik best wel eens komen knippen als er tenminste interesse voor is.

Een voorbeeldje dan....

(Afbeelding)

he paul bedankt voor je aanbod we zouden het graag willen dat een profesionele fotograaf eens zou komen om foto's van ons(amateurs) te nemen, maar ben bang dat het seizoen afgelopen is :( mischien dat we een keer iets kunnen afspreken als het weer mooi weer wordt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan