Grote Limburgs Circuitje Topic

Jundie

MF veteraan
16 mrt 2003
2.755
4
Tilburg
ff nieuwe topic maken, want de oude is nooit populair geweest, dus hopen dat er daar nu meer MF's komen...

full


pijl 1 is limburgs circuitje (rondje scheuten glasgroep)
pijl 2 is ook wel een heel leuke rondje met een hele lange bocht die goed met de klok mee te nemen is.

ik ben er vaak en sinds paar weken is daar weer lekker schoon, 1 bocht ligt nu nog beetje zand, maar dat zie je vanzelf wel...
op zondag is er niemand, maar het blijft openbare weg dus eigen risico :X op zaterdag ook wel rustig, maar je kunt nog lessers tegenkomen.


ff voor de duidelijkheid

74918


en

74919
 
Laatst bewerkt:
paar uur geleden zwarte ZX6R gezien en een rode CBR, iemand van hier?
reed ff langs vanuit duitsland d8 ik draai nog ff paar rondjes })
 
Gaat er morgen iemand?. Ben nieuw hier in de regio en wil er wel eens een rondje gaan maken.
 
Daar rechts van die pijlen zie ik een heel lekker sappig klaverblad.
Da's toch ook niet verkeerd.

Ed
:]
Dat klaverblad is niet zo geweldig. Smalle weg, niet zo best asfalt en veel vrachtverkeer (die wel eens wat eens wat achter willen laten)
 
Vandaag mijn eerste km gemaakt voor dit jaar. Rondje bij Scheuten gereden.
Jammer van de putdeksels daar, liggen net verkeerd. Bijzonder is het niet. 2-3 bochtjes en thats it. Er zijn toch wel betere stukken te vinden in de regio?????
Ook nog een paar rondjes Zaarderheiken gereden. Asfalt is vernieuwd en goed. Alleen jammer dat de vangrail zo dicht langs de weg staat.
De sliders links en rechts alweer aan de grond gehad. Goed begin van het nieuwe motorjaar.

Ik wil een van de komende weekenden wel een datum prikken om met wat MF´ers hier uit de buurt een rondje te gaan toeren. Zeg maar een MF noord limburg rondje.
Iemand interesse?
 
je moet wel de goede kant op rijden he. met de klok mee bij scheuten de hele rondje ffmaken, het zijn echt geen 2-3 bochten maar eerder 6-7. dan heb je dat 2e stuk, waar veel minder verkeer komt daar kun je verschillende kanten op rijden, maar die hele lange bocht zou ik ook weer met de klok mee nemen. dan heb je geen last van putdeksels
 
Ik wil een van de komende weekenden wel een datum prikken om met wat MF´ers hier uit de buurt een rondje te gaan toeren. Zeg maar een MF noord limburg rondje.
Iemand interesse?

ikke, maar geen 2 volgende weekende waarschijnlijk
 
je moet wel de goede kant op rijden he. met de klok mee bij scheuten de hele rondje ffmaken, het zijn echt geen 2-3 bochten maar eerder 6-7. dan heb je dat 2e stuk, waar veel minder verkeer komt daar kun je verschillende kanten op rijden, maar die hele lange bocht zou ik ook weer met de klok mee nemen. dan heb je geen last van putdeksels

Ik rij wel een keertje achter je aan.
Wat dat rijden beteft, kan natuurlijk ook een mooie lentenamiddag zijn......
 
Ik ben er zondag ook nog ff geweest is altijd wel leuk om er een paar rondjes te rijden vooral als je s'avonds ff wil rijden, op zaterdag zijn er idd erg vaak lessers.
Ben er al vaker mensen van mf tegengekomen zoals Frosty, die is er al een keer behoorlijk op z'n bek gegaan.
 
deze zondag ga ik ff paar rondjes draaien zonder al dat verkeer die je doordeweeks tegenkomt. het is dan 12 graden als het goed is en waarschijnlijk droog :]
 
Zo waar zijn die industrieracers van Noord Limburg toch. Heb er vandaag 2x20 minuten gereden. Niemand gezien. Tevens heel wat rondjes Zaarderheiken gedraaid. Ook niemand gezien :? .
 
Zo waar zijn die industrieracers van Noord Limburg toch. Heb er vandaag 2x20 minuten gereden. Niemand gezien. Tevens heel wat rondjes Zaarderheiken gedraaid. Ook niemand gezien :? .

Ik reed in de buurt van Nijmegen en toen ik weer terug was in Venlo kwam ik je in koekblik tegen (inhalend waar het niet mag :9 )
 
Zo waar zijn die industrieracers van Noord Limburg toch. Heb er vandaag 2x20 minuten gereden. Niemand gezien. Tevens heel wat rondjes Zaarderheiken gedraaid. Ook niemand gezien :? .


Halverwege april ben ik er op z'n tijd ook weer te vinden.
 
Ik reed in de buurt van Nijmegen en toen ik weer terug was in Venlo kwam ik je in koekblik tegen (inhalend waar het niet mag :9 )

Zag jouw ook rijden. Ik haalde inderdaad in waar ´t niet mocht :o Auto voor me had een kast in de auto die 1 meter uitstak en behoorlijk op en neer schommelde. Die wilde ik snel voorbij.
 
ik ben er ook vaak geweest maar doordeweeks
ook vandaag met passagier de middenbok aan de grond tig keer gereden, ik haat dat ding

ik ben deze zondag er wel te vinden met Roberto GS500
@ Bikefreak: ken je dat route die vanaf Grubbenvorst gaat en bij wannsum (d8 ik) over de maas gaat en de duitsland ingaat, die stuk in duitsland is geweldig :}
 
Ik kom net van het industrieterrein. Eindelijk eens wat motoren gezien.
Eerst een hele ouwe Duc, fantastisch geluid. Die was er maar een rondje.
Er kwam ook nog effe een "trage toerist" op een gele honda cbr600rr een rondje draaien.
Daarna een paar rondjes gereden met een 40+´er op een rode ZX9R.
En last but not least, 3 gasten uit Weert: Gixxer600, R6 en oud model ZX9r.
Volgens het Weerter volk is er op een zomeravond regelamtig wat te doen daar.
Als ´t meezit rijden er 10-20 man rond.
Ik zal ´t zien...........
 
De leukste circuitjes liggen sowieso in z-limburg :+
Wat dat betreft hebben wij limburgers geen klagen. :9~

Ik vind dat er anders verrekte weinig "race-stukken" te vinden zijn in Limburg. Mergellandroute: 3 keer niks: altijd druk met toeristenverkeer, bochten te onoverzichtelijk om te knallen, veel stront en tractorzooi op de weg en vaak ook slecht wegdek. Is alleen leuk om te toeren.

Nee, geef mij maar regio Nijmegen, Den Bosch, Arnhem. Daar zijn veel mooie stukken te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net van het industrieterrein. Eindelijk eens wat motoren gezien.
Eerst een hele ouwe Duc, fantastisch geluid. Die was er maar een rondje.
Er kwam ook nog effe een "trage toerist" op een gele honda cbr600rr een rondje draaien.
Daarna een paar rondjes gereden met een 40+´er op een rode ZX9R.
En last but not least, 3 gasten uit Weert: Gixxer600, R6 en oud model ZX9r.
Volgens het Weerter volk is er op een zomeravond regelamtig wat te doen daar.
Als ´t meezit rijden er 10-20 man rond.
Ik zal ´t zien...........

he he eindelijk weer eens wat actie })
 
he he eindelijk weer eens wat actie })

Er liggen wel erg veel verkeerd geplaatste putdeksels ijn de bochten zeg. Klote.
Als je ´t rondje met de klok mee draait moet je practisch overal de binnenbocht nemen met het risico dat er een 18-wieler je tegemoet komt.
 
Er liggen wel erg veel verkeerd geplaatste putdeksels ijn de bochten zeg. Klote.
Als je ´t rondje met de klok mee draait moet je practisch overal de binnenbocht nemen met het risico dat er een 18-wieler je tegemoet komt.

ik heb er eigenlijk weinig last van :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan