grotere tank op een xt500

1 mrt 2004
165
0
medebrikkers

ik heb een vraag, is er een tank van een andere motor (bijvoorbeeld een tenere) die geschikt is om op een xt500 te prutsen?

ik wil wat meer brandstof mee kunnen nemen (ook voor een mogelijke reis in de toekomst) en zoek een betaalbare oplossing

zijn er misschien gewoon grotere tanks voor een xt tegen een schappelijke prijs te koop?

alle tips zijn welkom, een beetje lassen is geen probleem]

alvast bedankt
Guus
 
medebrikkers

ik heb een vraag, is er een tank van een andere motor (bijvoorbeeld een tenere) die geschikt is om op een xt500 te prutsen?

ik wil wat meer brandstof mee kunnen nemen (ook voor een mogelijke reis in de toekomst) en zoek een betaalbare oplossing

zijn er misschien gewoon grotere tanks voor een xt tegen een schappelijke prijs te koop?

alle tips zijn welkom, een beetje lassen is geen probleem]

alvast bedankt
Guus


Er zijn grote tanks speciaal voor de xt500. Vooral bij Ebay zie je ze nog wel vaak te koop. Hoofdzakelijk kunstof Acerbis tanks.
Stel je vraag nog eens bij het grote XT topic onder of/allroads en SM
Daar kunnen ze je nog beter helpen
 
bedankt voor de info!

kan ik het gewoon op het offroad gedeelte nog een keertje vragen of is dat niet de bedoeling?
 
mmm is dat wel pas (te maken) voor een xt500 :P ?

het ziet er naar uit dat het niet zonder aardige aanpassingen goed zit en ik laat liever me buddy heel en veel ervaring met polyester heb ik niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan