GS1000 Turbo

Geluk gehad, maar ook heel veel pech.
Hopelijk verzekering ed. Goed geregeld daar.
Denk eerst aan jezelf en kijk daarna of de brommer te redden valt.
Je hoeft hier niet verzekert te zijn, dat was die P-plater dus ook niet, maar ik ben wel verzekert, het gaat via mijn eigen verzekering, en die claimt het weer terug van hem..
 
Dat is een flinke klap geweest, motor aardig krom.
Zoals hiervoor ook gezegd, gelukkig heb je zelf niet te veel schade
 
Je hoeft hier niet verzekert te zijn, dat was die P-plater dus ook niet, maar ik ben wel verzekert, het gaat via mijn eigen verzekering, en die claimt het weer terug van hem..
En hoe gaat het dan als je een botsing krijgt met een kale kip , betaald jouw verzekering dan toch ?
Zonde van de nieuwe schijven 😢
 
Pfoe.. je moet er niet aan denken als je op dat moment had gedacht... kan er wel even voorbij :$

Gelukkig is het niet erger
 
Dit is allemaal zwaar k*t. Belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf redelijk ongeschonden vanaf bent gekomen, praise the lord🙏🏻💪🏻👍🏻
Maar v.w.b. je fiets.......het was wat mij betreft zo'n beetje de ultieme "Joe Bar" fiets die je met enorm veel geduld en vergaarde kennis op hebt gebouwd. Laat dit ongeluk niet het einde zijn van je unieke fiets. Ik hoop oprecht voor je dat de verzekering alle kosten dekt en dat je hier op het forum de perikelen van de opbouw van je nieuwe turbofiets kunt exposeren.
Dat zal op dit moment nog niet echt aan de orde zijn, maar bewaar alles van deze fiets, en kijk vooral uit naar de toekomstige fiets waar dit blok met "attributen" weer ingebouwd gaat worden.

Het was een genot om de verhalen van deze fiets te mogen volgen.

Sterkte met het herstel van zowel jezelf als ook van het nieuwe project!💪🏻👍🏻
 
Het is niet echt duidelijk te zien, maar boven in sit een knik door het Tstuk, daar onder lijkt de buis gebogen.


frame.jpg
 
Als de verzekering het allemaal niet dekt start je maar een crowdfund actief op. Ben heel graag bereid om wat Euro's te doneren om deze geweldige fiets weer op de wielen te krijgen!
Is 1 van mijn favorieten op MF.
Dat moet te doen zijn
 
Ik heb al wat minder pijn, zal eens zien wat ik morgen kan doen. Voorvork er uit is de eerste uitdaging.

Ik kreeg hem gister wel aan de praat, toen realiseerde ik me dat de oliedrukmeter er ook af was geknalt, overal olie.

Ik kreeg hem ook niet uit de versnelling, maar ik kan het achterwiel niet draaien, daar mee klieren en zien of het dan wel weer wil
 
Terug
Bovenaan Onderaan